Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. oe300

    קשה לי עם החניות.

    אמא שלך מעצבנת אותך? זה חדש... אמא שלי מעולם לא עיצבנה אותי כשהיא נהגה איתי.... תחנה אתה תראה לה שאתה יכול זה ישפיע עליך בדברים אחרים בחיים.. מה זה? מה יקרה כשתצא עם מישהי ולא תוכל להחנות? גם תתן לה להחנות? צ'ייזז... הדייט הזה יסתיים מצויין, אני כבר רואה את זה.
  2. זה היה בכביש 4 לכיוון דרום. אני עם הונדה אקורד ואיזה X5 ראש בראש... בסוף הוא חשב שהוא גם השיג אותי עז שהוא ראה אותי עומד לידו ברמזור. פתח חלון ונופף לי לשלום בחיוך של... "בונא זה היה כיף אנחנו צריכים לעשות את זה שוב".
  3. oe300

    קשה לי עם החניות.

    מה שהוא אמר... בתכלס אתה לא ממש צריך מראה פנורמית.. לומדים עם הזמן, ועם התרגול את גודל הרכב כמה "בלוקים" אתה צריך. רדיוס סיבוב ביחס לכיוון מראות והכל מסודר.
  4. ובשירוקו
  5. חתיכת נזק... משתתף בצערך. השאלה השתתפות עצמית וכמה העלייה של הפרמיה, "מקווה" שההפרש הוא כזה שמצדיק הפעלת ביטוח. אני הייתי עד בעצמי כמה פעמים לתאונות כאלה. ואחת עוד של גרר של עיריית ת"א.
  6. אין לך מה לעשות, לא הייתי טורח ולא יודע מי זה השוטר הזה שאמר לך את זה. אם ההגנה לתינוק שלכם זה מה שחשוב לך באמת בעצם ההשחרה הזו... אז תשים וילון אחורי על זה החוק עדיין לא אוסר. יש במבצעים באוטודיפו בטח. ובאתרים שמתעסקים באביזרים לרכב.. אני אישית השמנתי מauto365.co.il יש להם באורכים שונים 85/100 ועם סמל ובלי. אני אעדכן אותך פרטית כשיגיע אם תרצה.
  7. זה לא כזה סוטה מהנושא, המילים רכב והוצאות באות באותו משפט. זה שהוא משמש לתחבורה זה מעולה וזה סבבה, אבל אם הקילומטרז' בהחלט לא מצדיק את זה ואין לבחור פה שגיאת הקלדה. אז אין לו בשביל מה לקנות רכב... אולי אופניים/ קורקינט חשמלי. אני מצודד שאחת התגובות פנדה פנדה ושוב... פנדה.
  8. האמת... הייתי בטוח שזה יגיע באחת מה70 ומשהו שקדמו אליה.
  9. יש ל"יעד" בא.ת הישן רשל"צ. הנחת מזומן של עוד 10 אג' לליטר, אם אני לא טועה זה א'-ה' בשעות מסויימות אם הזיכרון שלי לא בוגד בי... משהו כמו 16:00-20:00. וזאת בנוסף למחיר המוזל שלהם.
  10. אתה יכול לקוות למצוא דייהטסו סיריון. או רכבים שדיי חרשו אותם מליסינג (ככל הניראה מאזדה 3).
  11. oe300

    חיישני רוורס לאוטו

    לדעתי לא שווה את ההתעסקות יש להם מידות מרחקים והכל. זה להעביר חיווטים מקדימה לאחוריי הרכב ולהתחיל לפתוח חלקים מה שלך ייקח שעה וחצי אולי שעתיים להם זה ייקח מקסימום 40 דקות. אם אתה במרכב, אני עשיתי את שלי עם קופונים של איילנד סאונד בראשון. אני מרוצה מההתקנה. שים לב שחיישני רוורס באים בצבעים נורא ספציפיים (שחור, לבן, אדום, כסף, כחול) ותמורת 100-150 שקל נוספים תוכל לצבוע אותם אצל פחח שיתאים לצבע הרכב שלך.
  12. אותו רחוב התכוונתי לרחוב המרכבה בחולון.... ותודה על המידע.
  13. יש דיון על זה בשרשור שהיה אתמול או שלשום מועלות כמה תמונות ויש גם לינקים. להלן הדיון: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=438266 אומנם הוא גם מדבר על ג'ילדות (סינטטי עור צבי וכו') אבל יש שם מענה למה שאתה צריך.
  14. תודה רשמתי. לא גר, עובד. אגב, יש עוד תחנה על אותו רחוב שהיא הייתה טובה. "מובר" או משהו כזה... גם מקנים רחיצה אוטומטית על תידלוק מעל סכום מסויים וגם עושים רחיצה ידנית במקום ו... חומוס פול.
  15. אני ממליץ שלא עד שלא יהיו חוות דעת נוספות לגבי המקום. אם יש למישהו בעיה שאני מקנה אינפורמציה בכדי שאנשים אחרים לא יסתכנו אתם מוזמנים לתדלק בעצמכם ולבדוק ולחזור אלי עם תשובות אחרות אם יהיו לכם.
  16. אני לא מדבר על יעד, הדלק שלהם מצויין... הלוואי והייתי יכול כל הזמן לתדלק שם. אגב, עליהם אני ממליץ בעיקר עם מזומן (יש להם עוד הנחה על זה). איפה יש להם סניף בחולון? אני מכיר רק את זה שבאיזור התעשייה הישן רשל"צ.
  17. לפי סדר: - זמן כפרמטר: בחישוב נסיעות קבועות ורגילות עם מהירות קבועה פקקים קבועים, רגל קלה על הגז שום פרמטר לא שונה מתדלוקים אחרים שנעשו. - המיכל הספיק לי לחמישה ימים כולל היום. לרוב הוא מספיק ליומיים יותר ואפילו יותר מזה. את המיכל מילאתי ביום שישי בבוקר (כרגיל). - אינני מסיק, אני משער. - תצרוכת הדלק שלי גבוהה יותר ע"פ שני פרמטרים- 1. מחשב דרך. 2. הקולימטרים שגמעתי ואלו שהוא מראה לי עד לתידלוק, חישבתי וחילקתי והיא יצאה גבוהה משמעותית מהרגיל. שוב, דבר לא השתנה מבחינת הרגלי הנסיעה שלי. - הרכב לדעתי סוחב טיפה פחות, יכול להיות שזה פסיכולוגי. - אני לא יכול להגיד באיזה תחנת דלק מדובר כיוון שאינני זוכר את שמה.
  18. קודם כל... ואוו... אז למה להחליף פילטר בכלל? למה יש מוצר כזה בשוק? (פרט לרעש). זה בהחלט שופך קצת אור לגבי פילטרים. אני רץ לבדוק על דברים אחרים.
  19. הייתי בטוח שזה יגיע מוקדם יותר.. אם תוכל לומר מה לא ברור אני אבהיר את עצמי בנקודות הללו.
  20. שמע... זה יחסית זול. וזה משתלם. הם גם עושים את הטיפולים, א-ת. ולה זה השתלם כי זה הפרק זמן שהיא בערך חיפשה. זה יוצא לך 40-50 אלף יש לך רכב חדש, אתה לא צריך להתעסק עם טיפולים אתה לא צריך להתעסק עם למכור אותו אח"כ.
  21. שלום לכולם, מאוכזב ומבוזבז אני ממליץ לכם לא לתדלק בתחנת הדלק החדשה שנפתחה ברחוב המרכבה בא.ת חולון (במקום התחנה של דלק). המחיר זול והדלק... עולה לנו ביוקר. באותם 200 שקל שאני מתדלק לשבוע-שבוע וקצת (שזה אפילו לא מיכל מלא). אני גומר היום בערב את המיכל דלק שלי. ככל הניראה הדלק מהול, מה שגם לא טוב לרכב. * אם מישהו יוכל להסביר לי את הנזקים אני אשמח. וגם התצרוכת דלק יותר גבוהה בעקבות זה (זה לדעתי, כי אני לא נהגתי שונה מהרגיל). נכון אני לא זוכר את השם... אבל אני זוכר שזה בצבע כחול. אז... נא לא לתדלק אם גם לכם יש תחנות שאתם לא ממליצים עליהן, שתפו נא.
  22. אני רואה את הפרק הזה ואני כ"כ כועס. רבאק, אני הייתי בפנצ'ריה ועלה לי על שני צמיגים 800 אבל לפחות בצדק... למה יש אנשים שעובדים ככה? מה? חסר להם עבודה? צמיגים זה החיים שלנו, למה לחיות נכון צריך לעלות לנו יקר כ"כ....
  23. לקרוא ולהפנים! (אני עוד לא קראתי הכל... אבל אני כבר הפנמתי)
  24. מצטרף ומחזק. יש עכשיו מבצעי ליסינג מטורפים. הם כ"כ מטורפים שכשחברה שלי לקחה את הדיל של אלבר מקדמה של 4500 ו990 לחודש (צריך לשלם קצת אקסטרה בשביל עוד קילומטרז') אני אמרתי לעצמי... כבר היה לי עדיף לקחת את העיסקה הזאת ולא את הרכב שלי. מצד שני, רכב פרטי אתה יכול להשקיע, אתה אוהב אותו... זה לא איזה סטוץ...
  25. תיראה... 1:18 לא ראיתי מישהו מעולם עושה, לא בדגם האוטומטי לפחות (שאני מאמין שהוא מובא לדיון). וכן זאת חתיכת מריחה אם זה היחס שהם מקבלים כשהם אומרים להם שהם לא יודעים לנהוג... הסוכן שממנו קניתי את הרכב בעצמו אומר שהנתונים לא משקפים ושזה 1:17-18 בדגם הידני!. כשהם אמורים לעמוד עד 1:22+- זה דיי מבאס, אני לא יודע איך הם הגיעו לנתוני יצרן האלה למען האמת. אני עושה 1:15 לרוב ואני מתאמץ לזה. ואם יש איתי עוד מישהו ברכב... זה כבר לא רלוונטי. כאילו היא הייתה צריכה לשקול 50-60 קילו פחות בשביל להיות יותר ריאליסטית.
×
×
  • תוכן חדש...