Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. אני חושב שיש מה לעשות בנידון, תעלעל במסמך המצורף בקישור, יש מצב שזה ישפוך קצת אור על התעלומה. http://www.articles.co.il/article/24886/%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%9C%D7%A0%D7%96%D7%A7%20%D7%A9%D7%90%D7%A8%D7%A2%20%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%94%20%D7%9E%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A2%D7%99%D7%9D%20%D7%91%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%20%D7%90%D7%A9%D7%A8%20%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%9F\ נ.ב.נ יש להעביר את הדיון לדיני תעבורה.
  2. אני דווקא לא חושב שיש לו מה למחוק את המהירות וגם אם כן, אני לא חושב שהוא יכול http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-5b51031ce169b21004.htm נ.ב *תמחק
  3. מבדיקה שערכתי בעבר עם מספר מכוני הסבה לגז. אתה כן מאבד ולא סוס אחד כי אם יותר. רציתי לעשות להונדה אקורד של אמא שלי הסבה לגז וגם התצרוכת עולה כאמור לעיל. וגם... היא הייתה מאבדת 20 סוסים או יותר. אני לא הייתי מדמיין הונדה אקורד שנת 2007 עם פחות מ150 כ"ס.... אז 130 ואולי אף פחות... בעיה. איך זה קורה שהיא מאבדת סוסים? לא יודע, אני יכול ממש לזרוק לאוויר (וזה יכול להיות מאוד לא נכון גם) שזה בגלל שאיך שהגז נשרף לעומת הדלק וצפיפותו במיכל לעומת הדלק. שנוזל הוא דחוס מגז ועל כן התפוקה הפוטנציאלית ממנו גבוהה יותר. או שמא בגלל גם שהמערכת מוסיפה משקל על הרכב אז היא משפיעה לא רק על צריכת הדלק אלא גם על ההספק. שוב, אני ממש יורה באוויר... אני לא יודע איך הוא מאבד סוסים, אני רק יודע שזה קורה ממה שהם אמרו לי. מה שכן אני דיי בטוח שזה גם מייקר את הביטוח, אז נא לקחת בחשבון. וגם: מצאתי כתבה מעניינת בנושא- http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000653755
  4. אלעד!, אל תצ'גע אותי!.
  5. המבצע לא היה על הקופרה R הוא היה על ה1.8 TSI... גם כן, דגם לא רע.
  6. אמממממ... מקפיץ!.
  7. יש לי מקום שמוכר ג'ילדה מצבי... שוב את מודע לטווח המחירים כן? רק, לא אמרת איפה אתה גר בשביל שיהיה אפשר לעזור לך. איזור, משהו...
  8. כן, ועדיף לקנות מיקרופייבר בסופר או משהו... זה אותה איכות ויוצא יותר זול משמעותית בשביל מוצר כזה. זה שאנחנו גברים לא אומר שאנחנו צרכים לא לדעת איפה לקנות חומרים לניקוי. אם כבר קנית מיקרופייבר ממקום כזה או אחר, אז כבר תקנה כפפה. (וכמובן מטלית נוספת בשביל הפנים).
  9. רגע רגע רגע... שאני אבין, זאת ניראת לך תופעה מגעילה? תגיע לאיזור קריית המלאכה פעם אחת אפילו בשעה 7 בבוקר בת"א. ותיראה תופעה מגעילה אנשים שמים ספסלים, חונים דאבל פארק, כיסאות, פחים, קלנועיות, קטנוע במקום של רכב, קרשים, דלאים ומה לא. וכל זה על מנת לשמור חנייה אם זה לעמיתיהם לעבודה ללקוחות לספקים... ורק בגלל השטויות האלה וכמובן השטויות של עיריית ת"א אנשים נגמר להם חצי שעה מהיום לפעמים למצוא חנייה. אם העירייה הייתה קצת חושבת על טובת התושבים ולא על הכיס שלה אז היא הייתה צובעת את איזור התעשייה כמו כל איזור תעשייה שצריך להיות באפור ולא כחול לבן... (אבל, לא על זה הדיון שלנו כמדומני).
  10. אז, זה היה קצת בלאגן אבל בסוף הצלחתי.... (טיפ למי שרוצה, המתקן עצמו לא זול יותר מ100 אירו). ואל תעשו את השטות שאני עשיתי ותזמינו ממדינה שהיא לא UK כי התבחבשתי עם זה כי זה היה לצד ימין אז נאלצתי לפרק את המשענת ולהרכיב אותה כך שהיא תתאים לצד שמאל (עניין של 10 דקות). אבל אז נאלצתי לקדוח בכיסא, כי החלקים שהגיעו היו לצד ימין גם כן, ויש להם תושבת משלהם שמותאמת. וגם... סף לדלת (שימו לב איך הוא תואם לדוגמת הריפוד).
  11. לא ברור לי על מה כל המהומה, אין וילון אחורי שהוא לא אטום לגמרי? זה באמת יפתור את כל הבעיה גם נקבל פחות שמש וחום לרכב וגם תהיה לנו ראות במראת הרכב, פרט לזה, אני לא חושב שאנשים צריך להתרעם. נכון בטיחות קודמת... ויש סיבה שלהשחיר או להשחים חלונות קדמיים זה לא חוקי. אבל אני חושב שאם במשרד התחבורה היו חושבים שזה לא חוקי שיהיה וילון אחורי אז כבר מזמן זה לא היה, זה לא שזאת המצאה מהשנתיים האחרונות.
  12. נייר מדבקה כזה עולה כולה 30 שקל עם משלוח חינם לבית הלקוח. כמו שאמרו של 300X50. יש אתר שאני אישית קניתי ממנו כי חבר קנה שם ואמר שהגיע אליו בסדר גמור וגם דיי מהר. ושם יש לך את הדרגות השחרה לפי אחוזים ולא לפי שמות. זה נשמע לי יותר הגיוני ויותר קל להבין. וזה הכל מבחינת ההשחרה ודרגותיה, אם מישהו מכם טוב בלעשות את זה... אנחנו נשמח לעזרה במקום לפנות לאנשי מקצוע. אני חושב שאני מדבר פה בשם אושרי כמו שאני מדבר בשם עצמי, זה כמובן אם הוא מרגיש נוח עם זה.
  13. תיראה מה שחסר לדעתי לפיקנטו זה קצת מומנט (ובגלל זה שאלתי על זה בכניסתי לפורום, לא להוריד משקל לא ולא להגדיל עוד נפח מנוע. המטרה העיקרית שלה לדעתי היא לא להיות חסכונית כמו להיות פרקטית.כלומר, תיראה יש לי יותר מרווח לנוסעים מאחורה ויותר מקום בתא המטען (ואני לא שמעתי אנשים מתלוננים חוץ מהעובדה שלשלושה קשה קצת לשבת שם. נכון, היא צורכת יותר דלק מהשאר והיא רגישה לכל שינוי (מס' אנשים בעיקר משקל, מזגן פחות מפריע לה). אבל היא גם הכי גדולה בקטגוריה, אל תתלונן על משהו שידעת מראש. כבדה ב120 קילו וארוכה כמעט ב20 ס"מ מהפיג'ו 107. כל אלה באים בחשבון. אתה נוכח לדעת שזה רכב נורא רגיש בקטע הזה. ואם רוצים הכל אפשרי.... 17.3 ק"מ לליטר במיכל האחרון שלי
  14. הו הו.. לא יכולת למצוא מקום עם פחות מצלמות? תודה לאל שזה גם לא היה באדום... כי המצלמה היא גם מצלמת מהירות וגם רמזור אם זיכרוני אינו מטעני.
  15. זה לא עניין של מצחיק, זה עניין של האמת. לא יהיה לו איך לצאת מזה. שיגיד תודה אם זה יהיה 9 חודשים ושיפקיד את הרישיון בזמן בבית המשפט לתעבורה ושלא יעשה שטויות.
  16. לא פוגע באחריות, בדקתי עם השירות לקוחות שלהם.
  17. ובקשר לחוסר ההאצת הרכב לאחר הציפצוף שהיה. יש ליטי מנגון שנקבע ע"י הנהג שהוא מתריע על מעבר של מהירות מסויימת. לא ידוע לי על מנגנון שגם מגביל אותך אלקטרוני לאותה מהירות אבל, ייתכן והוא קיים.
  18. +- כן, בעיקרון החלק ה"מסובך" פה... זה לנתק את הנתיך של הכרית אוויר אבל מראים לך בתמונה איפה הנתיך של זה. אחרי זה כמובן לא לשכוח להחזיר אותו, כי במקרה של תאונה אתה תהיה מוזמן להתרסק אם לא תחזיר אותו.
  19. oe300

    רכב חדש לקיה- קווריס

    what do you mean? זה ניראה שהם ממש השקיעו, בסופו של דבר אני חושב שליצור משהו חדשני ומפתיע מבחינת עיצוב של הרכב זה נורא קשה, אז אני לא כ"כ מתפלא שיש דמיון בינה לבין רכבים של חברות אחרות. אם היא הייתה מכונית כלאיים זה היה מושלם אבל.
  20. אתה רוצה טיפ בשביל נסיעת מבחן? תבקש לעשות עוד אחת, ב9 באב. יש מצב שיהיה לך כבישים ריקים יותר וגם יהיה לך אופציה לעשות את הנסיעה לבד. אפילו תביא איתך מישהו תביא איתך רכב מלא אפילו, תבחן אותו במקסימום קפאסיטי. אני עשיתי את נסיעת המבחן שלי בערב פסח והכבישים היו ריקים ולבחור בסוכנות לא היה זמן לבוא איתי בכלל ובסוף חזרתי אחרי איזה 40 דקות.
  21. מדובר במנוע טורבו 900 סמ"ק שמספק 105 כ"ס. בין מנועי השנה בשנים האחרונות... מה שמוזר לי זה שהוא לא נמצא באתר של פיאט (המנוע), הוא היה משווק ב-500 והוצע גם בפנדה לפני תקופה לא ארוכה. תמוהה.
  22. הוצאת לי את האותיות מהמקלדת. ממש C 500 DS מה עבר לפיאט בראש... כנראה איזה חברה אחרת.
  23. טוב, הגיוני שלוקח כמה ימים. הגיוני גם האמת שהזמן אספקה ארוך אנשים רוצים חדש, זול, ולא רוצים רכב גדול ולא רוצים לקנות חשמלי כי אין בזה ביטחון עדיין. מה רצית שיקרה? שיהיה להם 100 רכבים בסטוק? D: אני חיכיתי לרכב שלי חודשיים יש לי חברים שחיכו חצי שנה... אתם קראתם כבר על הסאגות האלה.
  24. לדעתי במקרה הזה הם צריכים לרשום גם שזה ע"פ מחשב דרך כי המחשב דרך בפיקנטו לא עושה חישובים של- גלישה נסיעה לאחור עמידה אני מצליח להגיע ל5.7-5.8 ע"פ מחשב דרך. שזה 17.24 כשבעצם זה 15.7 אני מניח שאם לא היה דבר כזה האטה/ פקקים הייתי מגיע טוב יותר *ואני נוסע כמעט בלי מזגן, עדיף חלון פתוח אומנם יותר גרירה. אבל זה פחות צריכה מאשר הפעלת מזגן.
×
×
  • תוכן חדש...