Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetails.aspx?s=967503521 כל עליה ברמה של הקופסא מוסיף כ-3 אחוז הנתון התמוה לי מפה זה שהמליצו לשים אותה על 5 ואת שלי המליצו לשים על 6. אבל בסדר, עם המלצות היצרן (TMC) אני אישית לא מתווכח.
  2. אכן, אבל אוראל דיבר על חבר עם אבארט פונטו (הקופסא שהוא דיבר עליה נמצאת אצלי). בכל מקרה זה סתם גולש מהנושא.
  3. "ילד", אתה יודע טוב כמוני שאין באמת תוכנה כזאת בשוק. אף אחד לא באמת הצליח למפות מנועי מולטי אייר כמו שצריך ובטח שלא בהספק גבוה ממה שהקופסא מספקת.
  4. לא קורה יותר, רץ מצויין שלושה חיווטים. מאניפולד. בוסט. קאמשאפט.
  5. אמש עזרתי לחבר להתקין אחת על רכבו, אני חייב לציין שההבדל מורגש לחלוטין. כל מי שחשב תהה או התלבט; בואו אחסוך מכם, אל תתלבטו או התחבטו לכם!. אתם רוצים עוד כוח ומומנט בלי הרבה השקעה? זה השקעה מעולה (לדעתי). חברי דיווח כי הרכב מעקבות עליית המומנט לוקח לו קצת יותר זמן לעצור, אבל זה היה דיי צפוי לדעתי. למי שתוהה הקופסא על איביזה רמת גימור של FR, על מצב 5 עם דלק 95. ע'.
  6. בסדר, אבל מדברים על זה שזה פרוייקט כאילו שלא נעשה... (מה שלא נכון). וזה גם הרי לא המקסימום. אז מלהיב ככל שזה יהיה, מה שנקרא- "יש כזה".
  7. מה העניין? יש כאלה כבר 2-3 בארץ. מה גם שיש לTMC באתר אצלם קיט של סדנאת ****רומיאו פרארי**** של 300 כ"ס!
  8. oe300

    פיג'ו 208 GTI

    לצערי טרם יצא לי לסוע עליה. אבל מבחינת הרכבים האחרים שהציעו פה. לא הייתי פוסל את הפיאסטה חרף הייבוא הלא סדיר. אישית לצ'מפיון לא הייתי מתקרב, אני מכיר אנשים שנכוו מהם מספר פעמים, וזה לא כיף. מה גם שאתה מקבל שנה פחות אחריות. מחוויות שסיפרו לי על ה208 GTI לא מתאימה לאנשים גבוהים (בצורה שההגה מתכוונן אתה לא תיראה על כמה אתה נוסע) ולא מתאימה לאנשים רחבים (כפי שצויין). ציינו שהיא לא מהירה, זה לא שהיא לא מהירה. זה שהיא לא מרגישה מהירה... ישנן מכוניות שבהם אתה מרגיש אקשן התרגשות מעין ניצוץ כזה. אמרת שבשלישי תעשה נסיעת מבחן, אז... איך היה? האם יש לה בעינייך את הX פקטור שאתה מחפש?
  9. מותאם לגדישה גבוהה. אזור מרכז, עומרי. 0525971975.
  10. 2.5 סקמוטו איזור מרכז עומרי 0525971975.
  11. מוגזם, זה משהו יחסי. להגיד זה עולה X ונותן לי כמות סוסים מסויימת ו0-100 מסויים. לא אומר שזה הבחירה הכי טובה לאותו בנאדם. כשמישהו קונה רכב כזה לא מעניין אותו אם הוא עלה 600K 400K או מה שזה לא יהיה, אותו בנאדם גם יכול באותה מידה לטייל ברחוב ולקנות דירה בהינף יד, ככה שככה עולה לא ממש מעניין אותו. פלסטיקה? איכות חומרים? כן לא ברמה גבוהה, אבל מצד שני. אני מסתכל ברמות נמוכות יותר, ואני לא ממש חושב שלאנשים שקונים GT86/BRZ איכפת ממש שהרמת גימור בפנים מזכירה סוזוקי אלטו במקרה הטוב. הדבר הזה נועד להיות משהו שאף רכב אחר לא, הוא לא נועד להיות יומיומי. הוא לא פה להביא קניות או את הילדים לבית ספר והגן. הוא לא בא לומר לך אני אהיה נחמדה ורכה. לא, הוא בא להיות מכונת נהיגה פרופר עם יחס של הרבה סוסים לכמה שפחות קילוגרמים, להיות BAD MOTHER F**KER. לקנות ג'ולייטה במחיר נמוך יותר נשמע נחמד... אולי. אבל אתה מסתכל על נתח שוק ועל משהו אחר? אותו מנוע? נכון, אבל משקל הרבה יותר גבוה, התנהגות שונה. ובכלל, אנשים שונים שירצו לקנות אותן. בכלל, אני אישית לא ראיתי מחירון רישמי אז אני לא יודע מה אתם רצים לפרסם.
  12. אכן היה מאוד כיף!. אגב, שכחת לציין את היום מסלול שהיה לפני כחצי שנה.
  13. בגדול אבל 2100-2200 שקל אצלו ביד.. לצערו לא חושב שיוניטרוניק יעבוד לו.
  14. קח אותה במשוואה, אני נסעתי עליה, והיא מאוד כיפית ונוחה. מספקת. מה גם שייבוא מקביל זה לא אומר שזה ייבוא מגביל.. הטיפולים ושות' עדיין ע"י דלק מוטורס.
  15. oe300

    תוספים לדלק

    נחמד, אבל האם תוסף שמן ותוסף דלק הם אותו הדבר? כי משתמע מהסירטון ומעצם ההגדרה שלא.
  16. האופל היא בין הפחות מנקרות עיניים. אילולא האגזוז הרבה היו בטוחים שמדובר בעוד קורסה 3 ד'. הפיאסטה עוד פחות מנקרת עיניים (לדעתי).
  17. גל יישר כוח, וגם בסיבוב אני יכול להעיד מנסיעה קצרה ברכב, שהוא פשוט תענוג. וגם היל & טאו דיי נוח. רכב מאוד כיפי, אני מאוד אוהב איך שיש למנוע את הLEVELים שלו, פתאום גועש וגודש 3000 וקצת כמו גרמניה שמחכה שטרודל שלה! לא אשכח את הפנייה הלפני אחרונה בה: גל: אממ עומרי.. פה ימינה. אני: כן, אני יודע!. (נותן עוד גז מתחיל מנתיב אחד שמאלה כשהכביש ריק ונכנס עמוק לסיבוב בלי שמץ של טלטלה). התחושה היא כאילו היא באה לכביש ואומרת לו- אני רק אעשה את עצמי פונה ואתה תתיישר בשבילי!.
  18. oe300

    מושב עיסוי

    זה בסדר, לא ראיתי עד עכשיו כאלה שהם לא בהוספה חיצונית... מעניין החימום מושב הזה. לא יודע אם הייתי עושה אותו אלא אם כן זה מקרה כמו שלך. אפשר אולי לבדוק אם המכשיר "מסז' " הזה יכול להיכנס בפנים. (זה ששמת בקישור ניראה גם הכי דק מבין אלו שיצא לי לראות). מה שכן, אל תשים בחיים כזה של שיאצו. לדעתי לא בטיחותי בעליל למי שיישב במושב הזה.
  19. בלם יד לא בלם יד... חברים, תקשיבו...אני ראיתי אמש את הרכב הספציפי הזה. המושבים נוחים בטירוף!, הרכב נשמע חזק! מקשקש בזנבו בכל הזדמנות.. המערכת (למי שזה מעניין) איכותית. מגיע עם צמיגים 205-40-17 פוטנזה. וזהו, גל תתחדש תעשה חיים... מחכים לעשות סשן צילומים.
  20. oe300

    FR vs Cupra 2012-11

    מדובר על 1.4T מגדש כפול לא? לא יודע אם הייתי מתקרב. :S המנועים של ה1.8 הרבה יותר אמינים. שמעתי על אנשים שהמנוע הלך להם אחרי כמה אלפי ק"מ (רכב סטוק).
  21. שכחת רום מעולה.
  22. שמע, משעשע אותי החיבור בין קויילאוברים והגבהה, כי אנשים שמדברים קויילאוברים מדברים על הנמכות. הייתי פונה לאספיר, הם מתמחים ברכבי שטח. אולי יהיו להם כמה רעיונות. מקווה שעזרתי, עומרי.
  23. 175K ללא חבילת איבזור לפני עליה לכביש. (זה מה שאני מבין מתמונת המצב פה).
×
×
  • תוכן חדש...