Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. אני רוצה להוסיף כמובן שישנם סטים של מתלים בשוק האפטרמארקט שעושים את העבודה הזו. לדוגמא- http://www.bilstein.de/en-uk/products/sport-and-threaded-ride-high-adjustable-kits/bilstein-b16-irc/
  2. הפלא ופלא!, השגתי את האישור!. כפי שחלקכם אמרו, כל שהיה צריך זה לנסות את מזלי במקום אחר.
  3. טוב הספר של הגראנדה לא רלוונטי. אבל מהספר של האיבו, אנו לא רואים משהו שאומר לא ניתן. אנחנו כן רואים ש"מסופק" עם הרכב מידה 17. אין פה איסור, יש פה: מה מגיע עם... אגב, הרעיון שלך?.. עמי?!! זה אתה?? יא שד משחת! רעיון פיצוץ!
  4. מה חוקי? להחליף מתלים? מבחינת המדינה לנשום בלי לידע אותם זה לא חוקי.
  5. כן, רק שאני התקנתי מתלים 14B של בילשטיין, ואני שם עוד מעט רפידות של TAROX. על פניו אז כן, אך הוא גם סירב כאשר הצגתי פניו נתונים השוואתיים שמוכיחים שהסט שלי לא פחות טוב אם לא יותר טוב. והצמיגים הנוכחיים שלי לא פחות טובים מהפוטנזה, אומנם הוא רק אנטרי לבל.. אבל הוא מספיק טוב.
  6. NINJMNKY מדוייק פרט לשני דברים קטנים- מחיר הקיט עלה ל30K. ו215. אהה ושכחת מדבקה של ESSEESSE מאחורה.
  7. ניראה לך!?!? תלאות וייסורים עברי עד שהגיע אלי! בחיים לא!. devils pet.
  8. עצוב לשמוע- אבל לאבארט פונטו אין אוטודאטה!- הם פשוט לא טרחו להוציא אחד. הוא יושב על של הפונטו הרגילה וכמו כן גם הספר רכב. לעומת זאת- לאבארט 500 כן יש ספר רכב ואוטודאטה, רק לי זה נשמע שהייתה פה עצלנות? בתיאור מנוע רשום פיאט. בכינוי מסחרי רשום ABARTH PUNTO. בנתיים אני אנסה לאשר אותם במקום אחר, כי היבואן שם את הרגל ובעצם אומר לי- no way joze', no chane lance. היצרן, לא עונה לי בכלל (נשלח מייל כבר לפיאט העולמית).
  9. הם מציגים זאת באופן כזה- האישור שמשרד התחבורה נתן לנו הוא במסגרת הקיט, ואין אנו יכולים לחרוג ממנו. כלומר, אם אני רוצה את מידת הג'אנט הנ"ל. אני חייב לרכוש קיט (שכמובן זה רק דרכם). באם לא, חרף כך שהמידה מצויינת במידות ניפוח לחץ אוויר (כלומר מידה אופציונלית). אין אנו יכולים לאשר, כי זה חורג מהנהלים.
  10. ובכל זאת עדיף לא לקחת סיכונים. תודה בנתיים לכל מי שהגיב.
  11. גלברט קצת עסוק... (קולולוש, נולדה לו בת). :bday:
  12. קודם כל, לא פונים למאכר... פונים למכון רישוי, זה ממה שאני יודע. דבר שני, מדובר על אבארט פונטו ולא 500, זה אמור להיות דיי מובן מהתמונה... לא הייתי עושה משהו שלא קיים ואז מתלונן עליו, אני לא כזה. אני לוקח אחריות לדברים שאני עושה. לא הגיוני שהמידה מופיעה המידות האופציונליות ולא ניתן לשים אותה. הג'אנט אותה, מידה אותו רוחב, אותו מפתח ברגים כמובן...ואותו אופסט.
  13. חברים שלום רב, לאחרונה רכשתי לאבארת' פונטו שלי - חישוקי 18', מידה הקיימת כאופציה (חישוקי 18' הם גם חלק מהקיט ESSSESSE). מידת הצמיג הזו מופיעה כאופציה בסף הדלת (תגית לחצי אוויר), אך היבואן אינו מוכן לאשר לי מידה זו (כשניגשתי לקומפיוטסט נאמר שהמידה אינה קיימת באוטודאטה, אך תחת "פיאט" ולא "אבארת'"). כאשר פניתי אל השירות לקוחות והמחלקה הטכנית, נרמז לי תחילה שהם לא יוכלו לאשר את המידה הזאת בעקבות פרצודות שונות ומשונות מול משרד התחבורה. התירוץ שעלה היא כי הקיט כולל גם מכלולים מסויימים המוחלפים (בולמים / קפיצים - ואצלי ברכב מותקנים קויילאוברים) ורק אז יש אישור למידת החישוק / צמיג הגדולה יותר לאחר מכן, בשיחת טלפון נוספת מול שירות הלקוחות - נאמר לי ברורות כי המידה לא תאושר - ורק כי לא רכשתי את הקיט המקורי (הכולל גם חישוקי 18', כפי שכבר ציינתי קודם לכן) וכי החישוקים שנרכשו על ידי, הם "לשימוש עצמי" ולכן לא אין הם מאשרים זאת. שלא תבינו לא נכון, עד כה - השירות של אבארת' היה מצויין. ללא ספק אחד מהטובים שנתקלתי בו בארץ, אך הפעם נדמה שזונחים אותי לטובת משחקי כוח ואגו. אישית, לא ברורה לי היכן טמונה הבעיה - כאשר על גבי הרכב עצמו (תגית לחצי האוויר) קיימת המידה הזאת כאופציה, משמע היצרן אכן מכיר בה כמידה חלופית. מי החליט וכתב שהגדלת המידה היא אך ורק בצמוד לרכישת קיט ה-ESSESSE מהם - בעלות של 30K? (כולל התקנה) מכל מה שאני מרגיש ורואה על סמך ההתנהלות שלהם מולי, הם עושים לי דווקא ומשחקים איתי על פרנציפים.
  14. לגבי הכיוון הוא כבר ציין שהוא עשה. לא אמר איפה אבל!, נקודה חשובה.
  15. למכירה- קוטר 17'. יושב על צמיגים 215-45-17. מפתח בגרים 4X100. offset 39. פניות לפרטי, או לנייד- 0525971975. עומרי.
  16. אני ניסיתי את עניין הפחיות, ואולי עוד אחזור לזה, פשוט מרגיש לי קצת דומיננטי ולא משהו אווירתי. כרגע אני מיישם שיטה אחרת. אני לוקח עץ ריח- ומרסס עליו. כרגע אני עובד עם תרסיס שהתקמבנתי עליו מפולקסווגן, מריח לא רע בכלל.
  17. קודם כל, שלום. דבר שני, תסתכל מה הטרדוור של כל אחד, ותתחשב באיך שאתה נוהג. אם אתה קורע צמיגים, באופן חד משמעי הייתי אומר לך אחיזה אחיזה, אבל יש גבול. קח את הזול יותר, או אפילו תיבדוק אופציות יותר זולות. יש אחלה צמיגים בקטגוריות יותר זולות. בסה"כ זה לא שאתה חוסך על הצמיג במשהו שהוא הרבה פחות טוב, בוא לא נשכח מדובר בסופו של דבר במוצר מתכלה. אישית, אני מכיר אנשים שהופכים R888 מסמיסליק לסליק ב3000-4000 ק"מ. והם עדיין ימשיכו לקנות אותם, כי הם יכולים להרשות לעצמם והם מתים על הצמיג הזה. אם אתה באמת התקציב לא ממש מעניין אותך, אני מדברים שאני קצת קראתי הייתי אומר לך ללכת על האסימטריק. נורא אינדווידואלי.
  18. אני דיי בטוח שזה לא המקרה. האמת בלי להזכיר שמות, לפי מה שכותב הפוסט מתאר הוא מדבר על קיה פיקנטו (לא נזכיר שמות). הרי שאין שינוי בעיצוב, מכאן שגם לא אמור להיות שינוי דראסטי במחיר.
  19. זה שטות, כי זה פרמטר שמזינים באתר עצמו של לוי יצחק. אז הוא יעבוד על עצמו בעיניים? נשמע לו שטות.
  20. אבל... שייקח בחשבון שהוא יצטרך כנראה עזרה בטסט.
  21. צודק! משלוח של דבר כזה עולה לא מעט כסף. אני הזמנתי מאנגליה ועלה לי 330 פאונד שילוח! אין מה לעשות, אם רוצים משהו... נלחמים עליו.
  22. אם אני מנסה לשכנע?, לא. אני רק אומר שאתה קצת מכפיש בלי לדעת. לומר על מישהו שהוא משתמש בסתם איזה סמרטוט ולא MF זה קצת לא בפרופורציה. טוב שלא אמרת על הבנאדם שהוא מנקה את הרכב עם חצץ וזהו. אם לי יש סווירלים על הרכב (ולצערי כרגע יש לי), הם לא בגללו אלא בגלל מכוני שטיפה קודמים. ואני גם ככה מטפל בהם עכשיו אם זה כל כך חורה לך ששטיפה בקיטור היא לא איכותית מספיק אני שם את עצמי כמבחן אחרי שאשתמש במסיר סווירלים שקניתי, אקח אליו את הרכב תקופה וניראה מה יהיה.
×
×
  • תוכן חדש...