Jump to content

edward

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי edward

  1. מנוע 156 כ"ס שיצא אחרי אוגוסט 2011 הוא סביר יחסית ואפשר ללכת על זה לדעתי, בתנאי שלא הזניחו אותו.
  2. הפורד פוקוס דור שני 2 ליטר למכירה פה בפורום זה אחלה תמורה לכסף לדעתי.
  3. אין מה לצפות לחסכוניות יתרה אם מחפשים 7 מקומות ועוד אחד נוח ואמין. הייתי מחפש טויוטה סיינה אם אמינות בראש מעיינך. או הונדה אודיסי. גילוי נאות: אני מתנייד על פיג'ו 5008 שנת 2012 (7 מקומות) וזה רכב מדהים ממכל הבחינות כולל צריכת דלק אבל אמין זה לא.
  4. edward

    אכיפה לרכב אוטונומי

    רק בעל הרכב אחרת אף אחד לא ימכור לך את הרכב מלכתחילה.
  5. יש. כמו שאמרתי, מוציאים נורות הצתה, עושים קומפרסיה, ולא יזיק גם להסתכל עם אנדוסקופ. ייתן לך תמונה די מלאה של מצב הצילינדרים. האם זה שווה? תלוי במחיר הרכב.
  6. הייתי מפרק נורות הצתה, מעיף עליהן מבט. ומיד עושה בדיקת קומפרסיה. אם זה יוצא תקין אפשר לקחת, אחרי בדיקה כללית במוסך מתמחה ובמחיר הנכון. אני אישית נוסע על רכב שהוחלף בו שמן לראשונה אחרי 3 שנים ו32 אלף קמ. הרכב עדיין חי ובועט 7 שנים אחרי האירוע (מנוע 1.6 בנזין של פיג'ו).
  7. אני נאלץ שלא להסכים עם הקביעה שלך: https://www.peugeotforums.com/threads/timing-belt-crumbles-causing-clogged-oil-system.333046/page-2 יש להם את אותה הבעיה אבל היצרן מתייחס כנראה אחרת.
  8. החלקים עצמם עלו לי 100 שקל מאיביי (במקום כמעט 1,000 שקל מהיבואן) אבל העבודה 1,500.
  9. גם אצלי אגב. יכול להיות שזו הבעיה ולכן אמרתי שכדאי ללכת למוסך מתמחה שיבדקו במקום להרוס עוד יותר עם שמן לא מתאים.
  10. הבנתי, אם כך יש במנוע כנראה שחיקה מוגזמת. כל כמה קמ הוחלף שמן ברכב? לגבי המוסך שלך, לשים שמן דבש זה פיתרון של חאפרים. אני מעריך שמוסך מתמחה כמו גבע יציע לך פתרון יותר מקצועי לבעיה.
  11. אתה צריך לחבר את הרכב לסורק מקורי של פיג'ו סיטרואן ולבדוק במחשב את הפעולה של משאבת הלחץ הגבוה של הדלק. בלי סורק מקורי יהיה קשה להבין בדיוק במה מדובר.
  12. בדקו לך את הטיימינג?
  13. מתי הוחלפו נורות הצתה?
  14. הייתי בודק קודם כל במוסך אם יש תקלה ברורה. אם לא מוצאים כלום הכי כלכלי להמשיך לנסוע ולמלא שמן. צריכה של ליטר ל1500 קמ זה משהו שיכול תיאורטית לקרות במנוע טורבו גם בלי תקלות מיוחדות. למשל בוואג הם כותבים שצריכה של עד ליטר ל1000 קמ זה "בטווח הנורמה".
  15. אם אכילת שמן זו הבעיה היחידה לא ברור למה צריך להחליף מנוע בעלויות כאלה ועוד למנוע לא חדש.
  16. יישור קו בקניה היה החלפה של: טיימינג מחזירי שמן תרמוסטט סולנואיד VVT אטם מכסה שסתומים אטם בית פילטר שמן אטם משאבת ואקום איזה צינור כלשהו משולשים בולמי זעזועים אחוריים החלפת שמן ופילטרים מאז עברה שנה ו-10 אלף קמ ועשיתי בנוסף: מותחן פולי משאבת מים וגלגל משאבת מים החלפת פלאגים עצמאית החלפת חיישן חמצן עליון ותחתון עצמאית עברתיי לשמן מוטול x-cess 8100 5w40 קניתי בולמי זעזועים קדמיים פלוס כריות ומיסב להחלפה בקרוב. מרוצה מהרכב אגב (5008 דור 1), רכב פגז.
  17. יש לי את המנוע הזה ברכב ואני לא יכול להגיד שזה בעייתי. יותר מזה, זה מנוע מעולה מכל הבחינות כשהוא תקין עם הכוכבית שצריך להחליף חלקים בזמן. אם נוסעים על הרכב ורק מחליפים שמן כבר אחרי 100 אלף קמ המנוע יהיה מת מהלך וזו הבעיה של רכבים רבים כאלה בישראל. כשקניתי את הרכב עם 100 אלף היו נזילות גם של מים, גם של שמן, גם שרף שמן (גומיות שסתומים), והפתרון של הבעלים היה - ...... להוסיף מים ולשים שמן עם צמיגות מאוד גבוהה. רק בישראל.
  18. קודם כל הפלאג שנכנס צריך להיראות ויזואלית זהה למה שיוצא אחרת זו נורה אדומה. דבר שני, כשעושים השוואה בין הפלאג החדש לישן אם בחדש איכות ההדפסה ירודה או איכות יציקת המתכת ירודה זה עוד סימן. בקיצור אם זה לא נראה איכותי וזהה למה שיוצא מהרכב זה כנראה מזויף. יש לי אגב רכב עם אותו מנוע וקניתי פלאגים בוש אירידיום באמאזון ב7$ ליחידה והתקנתי לבד. הכל עובד פיקס.
  19. בשביל שטח קל לא צריך 4x4, כל רכב טיפה יותר גבוה עם הנעה רגילה יהיה מצוין. תחסוך את הכסף וההוצאות הנוספות על תחזוקה, וגם תקבל רכב יותר טוב.
  20. חיישן MAF לא באמת עולה 3 אלף שקל. זה פשוט מחירי יבואן בארץ שמרקיעים שחקים. כשקניתי חיישן חמצן לרכב שלי, החיישן עולה 2 אלף מהיבואן אבל באיביי אותו חיישן בדיוק עלה 250 שקל. עכשיו כשאני מחפש חיישנים לרכב שלך באיביי אני רואה הרבה דברים סביב 400 שקל (כמו חיישן של דלפי למשל שזו חברה נורמלית) אז כנראה שזה בערך המחיר. תמצא מקט ותריץ חיפוש.
  21. להחליף חיישן קדמי צריך בכל מקרה כי עברת מזמן את הקמ בו מחליפים. אני הזמנתי את שלי באיביי והחלפתי עצמאית ברכב אחר כשהגעתי ל110k קמ וזה שיפר את צריכת הדלק ב10%.
  22. כשקונים רכב צריך לא לקנות בכל התקציב עד השקל האחרון אלא להשאיר לפחות כמה אלפים בצד. וחוץ מזה לדעתי צריך לקנות את הרכב שאוהבים ולתחזק אותו כמו שצריך ולא לסבול עם איזה פחנוע. רכב זו הוצאה, לא איזה נכס.
  23. אתה צריך להוציא את המנגנון הפנימי של המכונה, לפרק, לנקות, ולשמן עם חומר סיכה שמיועד למוצרי מזון. בנוסף להחליף סט אטמי גומי במנגנון. המכונה תחזור להיות כמו חדשה.
  24. edward

    זוגיות וכסף

    אני מלשין עליך למירב מיכאלי
×
×
  • תוכן חדש...