כמו שכבר אמרו כאן, העלו את המחירים לאיזור ה-90 אלף אז זה הזיז גם את המשומשות. מן הסתם אם יורידו מחיר רכב חדש גם המשומשות יירדו, זה עובד לשני הכיוונים.
לגבי מי שמדבר על 1% ירידת קיבולת בשנה - זה נכון לחלק מהרכבים אבל לא לכולם. כלומר מי ששמר על הסוללה, מעולם לא טען מעל 80% מהקיבולת, וכו אולי יגיע לזה. ואולי לא כי אין אחריות אחרי 8 שנים ואם אין מזל אז הרכב הולך לפח (אני לא מדמיין שמישהו יוציא סדר גודל 50-60 אלף שקל על סוללה חדשה ברכב בן 10).
בשביל לקחת את ההימור על רכב כזה מחוץ לאחריות המחיר צריך להיות נמוך בהתאם.