Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. כ"כ הרבה חינם וחינם בתגובה של מוסך פליקס עשו לי חשק לספר לכם משהו : הייתי בשבוע שעבר במוסך רון לצורך החלפת מצבר, המוסך היה עמוס אז ישבתי וחיכיתי בתור בסבלנות. ישב ליידי בחור עם אודי TT שהגיע במקרה למוסך לתקן את המזגן כי לא הסתדר לו לתקן אותו במוסך מורשה אחר של צ'מפיון (לא פליקס). התפתחה שיחת חולין בינינו והוא סיפר בגאווה שהוא מטפל רק במורשה ומקבל שירות מעולה, ולוקחים אותו ומחזירים אותו ומביאים לו את האוטו ורוקדים ושרים מסביבו ועוד ועוד נפלאות....ושלא איכפת לו לשלם יותר כי הוא בטוח ויודע שבמורשה מטפלים לו באוטו הכי טוב ושהוא חוסך זמן וכו' וכו'... קיצר סיימו לתקן לו את המזגן ואז המכונאי אצל רון שם לב לרעידות במנוע שלו - תקלה, המנוע לא עובד חלק. הבחור הסביר שככה האוטו נוסע כבר זמן מה. המכונאי של רון בדק וגילה שיש צורך להחליף פלאגים. ניגש להוציא את הפלגים - כל ה-4 חורים של הסלילי הצתה (איפה שהפלגים יושבים) תובעים בשמן מנוע, מלאים בשמן - נזילה חמורה של שמן מהאטם ראש שיש להחליף בדחיפות. ניקז את השמן, הוציא את הפלגים וראו זה פלא, הפלגים גמורים ודרשו החלפה לפני אלפי ק"מ.... בקיצור, החליפו לבחור פלגים (NGK פלטיניום שעולים פי 4 במורשה), החליפו לו את האטם ראש מנוע והכל עבד חלק, נפתרה התקלה. אז במוסך מורשה צ'מפיון לקחו אותו והחזירו אותו בחינם, נתנו לו קפה ומאפה בחינם, הפקידות השופעות קרצו לו בחינם אבל טיפול מקצועי לרכב שלו הוא לא קיבל (גם זה בחינם?)
  2. אם תוריד את הממיר, ההספק שלך יעלה קצת, יהיה לך רעש יותר "נחמד" מהאגזוז , צריכת הדלק תשתפר במעט וכל שאר הדברים הפחות טובים שהזכירו כאן.
  3. קיצר, אחרי שתגמר לך האחריות גש למוסך רון ותתחיל להנות ולחסוך....
  4. לגבי זמן ההתחממות - נורמלי לחלוטין. לגבי הבד בתקרה - מה שקורה שם זה שהספוג נרקב (חומר "טבעי" עשוי מגומי בין היתר) ואין ממש איך להדביק את זה בחזרה. מה גם שכל התעסקות עם זה תיצור מצב יותר גרוע והפירורים של הספוג הרקוב יתפזרו לך באוטו ויעשו לך כתמים... הפתרון המומלץ זה לפרק את כל התקרה, להוריד את כל הבד, לנקות את כל הספוג הרקוב (אני הורדתי בעדינות עם קיטור) ולהדביק כיסוי חדש. הזדמנות טובה גם לשנות צבע. קיצור עבודה לרפד רכב, יש אחד מומלץ באיזור פתח תקווה אם אתה מעוניין
  5. WOW מצבר שהחזיק 7 שנים יש דבר כזה...? אני בטוח שזה לא שנפ (מצברי שנאפס מגיעים עם טיימר דיגיטלי פנימי שמשמיד את המצבר 2 שניות לאחר תום האחריות ) VARTA \ FIAMM במקרה? אני מרוצה מהמצברים שלהם. מעניין יהיה לפתוח בפורום נושא ייחודי לחיי מצברים - איזה מותג מחזיק הכי הרבה זמן מעמד ברכב ממוצע
  6. הייתי במוסך רון לא מזמן לטפל במשהו קטן ברכב והנה אני רואה את רון יושב על ריצפת המוסך ומרכיב איזה קיט טורבו חדש לרכב שממתין על הליפט. אני התרשמתי לטובה. לא זוכר מתי ראיתי מוסך \ עסק בסדר גודל כזה עם מספיק עובדים שיכולים להתלכלך ולעשות את העבודה, את בעל העסק בעצמו עובד ככה במסירות
  7. מניסיון רק לא שנפ קח או FIAMM או VARTA
  8. קיצר זאת צביעה לכל הפגוש האחורי. לא צובעים חצי / רבע, רק חלקים שלמים אחרת יהיו הבדלים בצבע.
  9. צמיגי קונטיננטל הם צמיגים מעולים ואיכותיים וזאת מניסיון אישי על כמה רכבים. הם גם נבחרו לצמיגי התקנה ראשונה של לא מעט יצרנים גם של רכבי יוקרה מהשורה הראשונה. בכל מקרה אני ממליץ לך לא לחסוך על צמיגים ואם כבר אז אני מעדיף אישית שכל ה-4 יהיו זהים ולא אוהב לערבב לגבי מחירים ממש מעולים וצמיגים טריים (ממש חשוב!) אני ממליץ לך על צמיגי אנטון ביפו ואם כבר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=463880
  10. נשמע לי שמשהו במנגנון הנעילה של הגיר לא תקין - הרי בשביל לשלב הילוך צריך ללחוץ על הברקס ואז משתחרר איזה אלקטרו-מגנט שמאפשר את תפעול ידית ההילוכים. האם הוא מגיב שלוחצים על הברקס? האם הנורה שליד ידית ההילוכים מגיבה? סריקת תקלות פשוטה תאתר מיד את התקלה, נשמע לי מוגזם וחובבני להחליף ישר את הפיקוד של הגיר, מיותר ובעיקר יקר.. ממליץ לך לגשת למוסך רון בת"א - הוא פותר לך את זה בצ'יק
  11. +1 כאמור זה נראה פתרון פשוט, זול ונוח. השאלה היא רק לגבי אמינות העדכונים.
  12. מישהו מכיר? http://www.wallashops.co.il/GroupDeal/gdp.aspx?ai=2617732&cfm=5FCCBF043DF7&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=100713_Group_All
  13. הצינור הזה עלול להכיל משקעים שיכולים לפגוע באספקת השמן לטורבו ואף לסתימה. טורבו ללא אספקת שמן סדירה ינזק קשות. לכן שמחליפים טורבו מומלץ מאוד להחליף את הצינור הזה.
  14. אני מקווה שהחליפו לך גם את צינור הזנת השמן לטורבו, חשוב מאוד, ושאתה משתמש בשמן איכותי שעונה לתקן VW 505.01. ממליץ לך להשתמש בשמן הזה: http://www.eurol.com/en/37-products/784-eurol-turbo-di-5w-40.html תבדוק על מוסך רון בת"א הוא מתמחה ברכבי VW
  15. צינורות בלימה שזורים עוברים טסט?
  16. רוץ למוסך ומהר! יש פה עכשיו איזה שירשור על שרשרת טיימינג שנקרעה, מותחן שכשל ועוד זוועות. אם אתה לא סומך על צ׳מפיון (ובצדק) גש למוסך רון לפני שיתן לך אבחנה מדוייקת - ככה לא יעשו לך סלט בצ׳מפיון. שמעתי דברים טובים על מוסך השחר מוטורס בחולון (מורשה צ׳מפיון) אם בא לך לנסות.
  17. תתחדש! יצא לך אחלה מחיר + אחלה צמיגים והם עדיין יחסית טריים - חצי שנה
  18. אתה אומר את זה מנסיון? משום מה אצלי במשפחה יש כ- 7 רכבים מבית VW חלקם אף בני 10 שנים ודווקא אין שום התפוררת פנים איכות החומרים יותר ממעולה ובחלק מהדגמים מצב הפנים \ דש בורד - כמו חדש בלי שום קילוף אפילו.
  19. ברור שללכת על הקונטיננטל אין בכלל שאלה. זה כמו המשפט של פעם " מה אתה משווה מרצדס לסובארו" בכל מקרה תבדוק שהצמיגים טריים - זה ממש חשוב!
  20. אתה יכול לפרט? מה זה אומר שתול של צ'מפיון? אני לא מעורה ממש בכל "הפלאים" של השירשור הזה. אני מבקש להביע את צערי כלפי פותח השירשור על כל התגובות הלא רלוונטיות פה ואני מבין לליבו על טענתו שהוציאו לו את הרוח מהמפרשים. צ'מפיון צריכים להתבייש בהתנהלות שלהם מולו כמו גם כל כותבי התגובות הממש ממש לא קשורות \ לא מקצועיות \ וכו' פתרון פשוט לבעיית צ'מפיון הוא לא לטפל במוסכים שלהם, זה הכל. גם רכב חדש באחריות יכול להיות מטופל בכל מוסך מורשה!
  21. יש בעיה עם המידה הזאת - 205/60/15, "מידה ישנה" אמרו לי וניסו להציע לי לעבור למידה אחרת. קשה למצוא צמיגים טריים במידה הזאת אבל אם יתעקש ויפנה לכל יבואן גדול (מישלין, קונטיננטל) יביאו לו כל מה שהוא רוצה רק יצטרך להתאזר בסבלנות למשלוח (חודש - חודשיים).
  22. +1 לתגובה שמעלי. גם אני חשבתי על על זה, מהבהבי לד עם צריכה ממש נמוכה וגם יש פתרון למצבר מתרוקן - מצברי ג'ל, פריקה איטית וכו'. בכל מקרה לא חסרים פתרונות טכנולוגיים לכך שלא יתרוקן המצבר ואין שום סיבה הגיונית להשאיר מנוע דולק כ"כ הרבה זמן. חבל שלא אוכפים את הנושא ברצינות, דבר כ"כ פשוט כמו דימום מנוע יכול לחסוך מיליונים וגם לאפשר לנו לנשום אוויר יותר נקי.
  23. שלום חבר, יש לי אותה מידת צמיגים כמו שלך ולאחר סקר, חיפוש וכו' החלטתי ללכת על 2 - Continental - Conti Premium Contact קוד מהירות V. רביעייה עלתה לי בזמנו 2,000 ש"ח. אחלה צמיג, אחיזה מדהימה בכביש רטוב, שקט, איכותי ובינתיים נראה עמיד (יותר עמיד מהמישלין שהיו לפני) כבר שנתיים איתם לך לאנטון ביפו, תתקשר אליו והוא יביא לך את הצמיג הזה במחיר הכי טוב. בדר"כ הצמיגים אצלו גם ממש טריים קישור לחיפוש שעשיתי בזמנו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=380607 לקבלת תובנות נוספות
  24. העניין של שעות המנוע בסרק זה משהו שאני לא מבין לא פעם אני רואה מחסומי משטרה או כל סיטואציה אחרת שיש בה ניידות משטרה ותמיד המנוע של הניידת מונע + מזגן דלוק. ככה שעות..... למה זה טוב? צורך "מבצעי"?(כמה זמן לוקח להניע, 5 שניות?) לא חבל על הבזבוז של הדלק, זיהום אוויר כו'..? כמה כסף תחסוך המשטרה, זיהום אוויר והרס הסביבה וכו' אם רק ידוממו מנוע!?
  25. * אודה http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p3984.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=silicone+hose+for+car&_sacat=0&_from=R40
×
×
  • תוכן חדש...