Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. ממליץ לך בחום על הקונטיננטל, אל תתפשר על "טריות" הצמיגים, לדעתי לא בני יותר מחצי שנה. תוכל למצוא במחירים טובים בצמיגי אנטון ביפו או בצמיגי הקיסר בחולון.
  2. שלחתי את אחותי עם הפולו שלה למוסך רון עקב רעשים במנוע, רון קיבל את פנייה, איתר וטיפל בבעיה והיא יצאה ממש מרוצה ושמחה (גם האוטו תקין ומרגיש טוב ) תודה רבה!!
  3. מבצע מצויין במחירים שווים לכל כיס! כן יירבו כאלו מבצעים במוסך רון! מוסך רון זה אחד המוסכים הטובים שאני מכיר לרכבי - VW. יישר כח!
  4. אני אפרק את הגומיה ואבדוק אם יש איזה קרע, למרות שכבר עשיתי את זה ולא ראיתי כלום. איפה החלפת וכמה עלתה לך גומיה חדשה? תודה רבה!
  5. עזרה מישהו?
  6. מדובר בפסאט, לא המראה אשמה, זה במשקוף העליון של הדלת - אם אני "משחק" שם ומצמיד שם את הגומי, מזיז בכוח לפה או לשם, (תוך כדי נסיעה) הרעש מפסיק... אבל אני לא ממש יודע מה לעשות / להזיז / לדפוק / לעקם / ליישר בשביל לגרום לרעש המציק הזה להפסיק...
  7. שלום רב, משהו שמפר את שלוותי כבר יותר מדי זמן והגיע הזמן לטפל בזה. בנסיעה של מעל 60-70 קמ"ש מתחילה שריקה מרגיזה של רוח מכיוון דלת הנהג. בדקתי את הגומיות האוטמות - הכל נראה בסדר, הרימו טיפה את הדלת - לא ממש עזר. הרעש הזה פשוט משגע אותי בזמו הנסיעה.....איפה אני מוצא איזה ממוחה לעניין הספציפי הזה...? תודה
  8. צינור חדש כזה עולה בצ'מפיון 800 ש"ח.....לא חבל....?
  9. לרכב שלך אתה אמור להשתמש בנוזל קירור מקורי של VW, שנקרא G12 ++ לדילול הנוזל מומלץ להשתמש במים מזוקקים ולא במי ברז עקב כמות המלחים הגבוהה.
  10. צינור חדש כזה עולה בצ'מפיון כ- 800 ש"ח.....לא חבל....?
  11. חוסר מודעות לא יאומן. עזוב איך שהאוטו שלך נראה, היופי הוא בעיני המתבונן, אם אתה רוצה לנהוג באוטו כמו של משה אופניק, שיהיה לך בכייף, אבל הסכנה הבטיחותית שאתה מסב לעצמך ולסביבה - זה ממש לא לעניין. צריך להוריד אותך ואת הרכב שלך מהכביש לאלתר. אם אתה לא מבין למה מסוכן לנהוג עם ג'נט עקום, בלי פנס איתות וכו'....עזוב עבור לאופניים. כ"כ קשה לי להאמין שאתה אמיתי, אני קורא את השירשור וחושב שאתה סתם מספר פה בדיחות...
  12. 4Runner מחזק את דברייך. היה איזה עניין שמאז שפתחו את כביש 6 פתאום חלה עלייה משמעותית בתאונות דרכים שנגרמות עקב פיצוץ צמיגים. בדקו ומצאו שבגלל התנאים של כביש 6 - נסיעה ארוכה + מהירות נסיעה ממוצעת גבוהה יותר, לאורך זמן ממושך יותר, הצמיגים מתחממים יותר וצמיגים חלשים, ישנים וכו' פשוט מתפוצצים.
  13. ממש השקעה עצומה של זמן, מאוד יפה, כל הכבוד! סקרן כבר לראות את התוצאה הסופית.
  14. ממש תענוג! לקרוא, ללמוד, להבין ולהנות מהתמונות. כל הכבוד על הפורייקט המושקע! * עכשיו אתה רק צריך איזה צמיג סקסי ממותג ידוע (ה-KENDA קצת גורע..) ואתה מסודר.
  15. אני חושב שאם לא היית מטפל במוסכים של צ'מפיון לא היה נמאס לך כ"כ מהאוטו. חפש כאן בפורום המלצות על מוסך רון שמתמחה ברכבי - VW ותבין שיכולת לקבל טיפול יותר טוב בהרבה פחות כסף וכאב ראש. אני מאמין שגם היית חווה פחות תקלות והחלפה מיותרת של חלקים יקרים. חבל, יש לך אחלה אוטו. בהצלחה!
  16. אם היתה אכיפה בנושא אז מי שמנסה למכור לך ולאחרים צמיגים בני 6 (!!!) שנים, היה צריך לקבל קנס או סגירת העסק שלו לחודש ימים. אתה עשית בשכל ושאלת, אבל כמה אנשים יש שלא מבינים בכלל בצמיגים? בטח לא חסר... אז הוא וצמיגיות אחרות כבר ימצאו למי למכור צמיגים בני 6 שנים והמסכן שיסע איתם מסתכן בפיצוץ פתאומי של הצמיג ושאר נפלאות שעלולות לקרות לו...פשוט סיכון מיותר של חיי אדם בשביל כמה שקלים...
  17. למכירה צינור מקורי של VW להזנת שמן לטורבו (פורק מפאסט 1.8T עקב החלפת קיט טורבו וצינור חדש שהגיע בקיט) הצינור במצב טוב מאוד, תקין והכי חשוב נקי ממשקעים. צינור חדש כזה עולה בצ'מפיון כ- 800 ש"ח , ימכר לכל המרבה במחיר. לפרטים ניתן לפנות אלי בנייד-054-2222-478
  18. היי, לא קיבלתי ה"פ בעניין, אשמח לתגובה בהקדם.
  19. תודה, נראה מידע מעניין, אתה יכול לתת את הקישור לכל הנושא?
×
×
  • תוכן חדש...