avi.nissan
-
הודעות
291 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avi.nissan
-
טרייד-אין בשלמה SIXT, עדכון בנוגע למקרה שפורסם כאן
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Liran3331 בתוך רכב כללי
למה לא להוסיף עוד מידע מועיל: "חשד: זכיין של שלמה Sixt מכר רכבים מתאונה עם בדיקות מזויפות" http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3584651,00.html -
טרייד-אין בשלמה SIXT, עדכון בנוגע למקרה שפורסם כאן
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Liran3331 בתוך רכב כללי
ת'כלס. שלחברה יש שם לא טוב, אז כנראה שעניין זה יצדיק את עצמו ברוב אם לא בכל תחומי הפעילות שלה. -
+1 , מסוכן +2 שמע, שמעתי סיפור ממקור אמין, היה רוכב אחד עם דוקאטי אדומה שהיה טס על כביש 4 ומסתיר את המספר על בסיס קבוע. ככה היו לו סט של תמונות שהוא טס אבל לא רואים את המספר. המשטרה בדקה ועשתה חיפושים למי יש כזה אופנוע באיזור ואז בוקר אחד הגיעו השוטרים לביתו ועצרו אותו... אז אחי תיזהר... זה לא שאני נגד להילחם במצלמות אבל...
-
יכול לפרט מי כמה ולמה? כאילו לפני המצלמה מכסה את המספר ו...?
-
טרייד-אין בשלמה SIXT, עדכון בנוגע למקרה שפורסם כאן
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Liran3331 בתוך רכב כללי
לא קשור. ממש לא. לא אמרתי לפסול רכב לקנייה מהליסינג שלהם - באמת אין שום קשר. אבל יש קשר לשם ולמוניטין שהחברה מוציאה לעצמה. -
טרייד-אין בשלמה SIXT, עדכון בנוגע למקרה שפורסם כאן
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Liran3331 בתוך רכב כללי
לא התקמצנות אלה התחמקות מתשלום שגובלת בסוג של מעשה עבריינות \ בריונות והתעללות באזרח. אם חברת הביטוח שלמה SIXT מורחת אותי יותר מ-6 חודשים שהנה אנחנו כבר מעבירים את הכסף והנה אנחנו משלמים וכו' ובינתיים אני נאלץ לספוג תשלום של כ- 8,000 ש"ח ואז אני כבר מתייאש מהם ונאלץ לתבוע את הביטוח שלי (שאגב תובע עכשיו את שלמה SIXT) ועוד צריך לתבוע שוב בגין השתתפות עצמית והפסדים. אז מה זה? אם אני הייתי פוגע במישהו וגורם נזק לרכוש - הייתי מודה באשמה ומורה לחברת הביטוח לשלם את התמורה - לא מנסה להתחמק. וכן, הבעיה היא גם במערכת בתי המשפט שלא נותנת בראש לחברות ותאגידים שנוקטות בשיטות האלו. -
אני יותר התכוונתי להכשלת מצלמה בתפקיד...
-
טרייד-אין בשלמה SIXT, עדכון בנוגע למקרה שפורסם כאן
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Liran3331 בתוך רכב כללי
כנראה שלחברה הזאת יש דרכים מעניינות לחסוך כסף \ לעשות כסף. לא מזמן נכנס בי מאחור רכב ליסינג של שלמה SIXT שגם "שמבוטח" בחברה הנ"ל. נזק לרכב שלי = כ- 8,000 אלף ש"ח. ברור שהרכב שנכנס בי מאחור אשם כתוצאה מאי שמירת מרחק ומהירות שלא תואמת את תנאי הדרך וכו'. יותר מחצי שנה אני והסוכן ביטוח שלי רדפנו אחריהם בשביל הכסף שכל פעם הם אומרים הנה הנה אוטוטו יגיע הכסף. בסוף נאלצתי לתבוע את הביטוח שלי ועכשיו אני צריך לתבוע אותם בבית משפט ע"מ לקבל חזרה השתתפות עצמית ושאר הפסדים. הסוכן ביטוח שלי הסביר לי שלמעשה הם לא ממש מבטחים אף רכב שלהם בשביל לחסוך ואז כשיש תאונה הם מנסים להתחמק. למעשה איך שפניתי אליו וסיפרתי שזה רכב של שלמה SIXT שפגע בי הוא ישר אמר: "תשכח לקבל מהם כסף - רק בבית משפט" והוא העיד בפני על מקרים רבים נוספים של שלמה SIXT שפשוט לא משלמים על נזקים שהרכבים שלהם גורמים -
שוטטתי להנאתי באחד מאתרי המכירות והנה הבינה המלאכותית של האתר העלתה בפני נשק מתוך סרטי ג'יימס בונד. אם הייתי מספיק טמבל הייתי גם מזמין את המוצר, אז בחרתי רק להשתעשע עם הרעיון ולדמיין מה הייתי יכול לעשות
-
טופס בדיקה פולקסווגן גולף 2003 - חוות דעת
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של tarapunka בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קח: http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=3d8b6ac5566f9ca9eb23b14593ac6a00c82&Code=39261d831abc31e9634bf959c623cc79 סתם ככה משהו על הדרך -
מישהו בכלל רכש אחד כזה ויכול לתת חוות דעת? או שהשיווק של המכשיר נרדם כמו הקבוצת רכישה הזאת...?
-
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
הגאונים טעו גם בזה. המסכן שוקל 1.5 ק"ג ועם האריזה 2 ק"ג בלחץ. כנראה שהיה להם טוב לכתוב 15 ק"ג בשביל לחייב עוד כמה גרושים... -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
1. גם אם לא הסתכלת, את המספרים המדויקים כתבתי פה כמה פעמים - לא נורא טעית, קורה. 2. יופי שהסברת את המספרים - הם לא היו רלוונטיים (הבנת הנקרא? רמה של כיתה ב'?) 3. אני לא באמת חושב שאתה עובד בפדקס, אל תאכל סרטים 4. גם אני סולח לך ודואג לך, לכן אם אתה מרגיש מצוקה או חרדה יתרה לפדקס ולכך שהם מפסידים כסף: http://www.eran.org.il/ 5. קח הכל ברוח טובה. צוחקים איתך -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
א. אין צורך לקרוא לי אדוני ומה שאתה כותב זה לא למען הסדר הטוב כי אתה ממציא פה סכומים ב. שוב אתה עושה טעות בחשבון ובמספרים וממציא מספרים בעוד את כל העלויות כתבתי פה ואף צירפתי את הפירוט מפדקס ג. אחרי שכבר כתבת פה כ-3 פעמים שאתה לא עובד בפדקס, עכשיו אני כבר בטוח שאתה כן ד. אתה חופר ה. לילה טוב -
כן גם אני שוקל לרכוש גלאי רדאר בגלל ריבוי המסחטות כסף הכתומות... מישהו מכיר את ה- iroad? http://www.iroad.co.il אני מחפש פידבקים ממשתמשים
-
elili תודה על התמונה, זה עזר לי להבין סופית איפה היא. (צומת מורשה איך שיורדים מהגשר ממערב למזרח לבאים מצומת הכפר הירוק). אם אני לא טועה בדר"כ עומדים שם משרד התחבורה + משטרה ועושים ביקורת לרכבים.
-
טופס בדיקה פולקסווגן גולף 2003 - חוות דעת
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של tarapunka בתוך ייעוץ ברכישת רכב
+1 נראה לי שאתה נעול על הרכב ולמרות שאומרים לך פה במפורש שלא כדאי, אתה חם עליו. ניתן להבנה מסוימת אם אתה רוצה לקחת את הסיכון ולהיכנס לסוג של הרפתקה, קח את הרכב למוסך רון (מומחה ל-VAG) קבל ממנו חוות דעת על הרכב והצעת מחיר "ליישור קו". תוסיף להצעת מחיר זו עוד איזה אלפיה ותנסה להוריד את המוכר בסכום הנ"ל. אם אתה לא לחוץ ויש לך מעט יותר סבלנות, תנסה למצוא משהו אחר יותר שמור. עם מעט מזל וזמן תמצא. -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
כמו שמישהו כבר אמר פה, שיטת מצליח. תסרבו לקבל והם יורידו את כל העמלות שלהם. מה איכפת להם לנסות? עבור משלוח מסכן של פריט ששוקל 1.5 ק"ג בקושי הם רצו לגבות 242 ש"ח עבור המשלוח + עוד עמלות של 384 ש"ח = 626 ש"ח. הגיוני? אז כן הם גנבים ואם לא גנבים אז הם יקרנים. -
מצחיק השירשור הזה.... שמע אתה בן אדם נדיר, שמחזיק רכבים במצב נדיר ונדיר לקנות רכב בשנתון כזה במצב מושלם. ת'כלס, הייתי שמח לקנות ממך רכבים
-
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
Cerebral Cortex, כתבת הרבה. הרבה מדי והמון דברים לא רלוונטיים לא מדובר בחלק בטיחותי, אז כל הדוגמה של המסרק הגה וכו' לא רלוונטית. בכל מקרה על כל חלק לרכב צריך אישור תחבורה ואפשר להוציא אישור כזה לבד דרך האתר של משרד התחבורה, ללא שום עלות - חינם ובלי שום אישור מוסך. פדקס לוקחים על השירות הזה 140 ש"ח - הגיוני, סביר והם חוסכים לך ככה פרוצדורה של כמה ימים עד שתנפיק את האישור - הם עושים את זה במקום ובאופן מיידי. מה שכן אני לגמרי מסכים איתך לגבי משלוח בדואר רגיל ולא דרך חברת שילוח \ שנור וכו'... פלג +1 מה בסוף יצא: אחרי צעקות עם פדקס הם הסכימו להוריד לגמרי את "העמילות מכס" שלהם ע"ס 244 ש"ח (זה אחרי שאמרו לי שאין שום מצב ליותר מ-50% הנחה על העמלה הנ"ל) והמשלוח בדרך אלי. לא היה לי כח יותר להתווכח איתם, אבל אם הייתי ממשיך, גם את העמלה ע"ס 140 ש"ח עבור אישור תחבורה אני מאמין שהייתי מוריד, אבל ניחא - הם הוציאו את האישור במקומי לסיכום: 511 ש"ח עבור החלק והמשלוח + 361 ש"ח למדינה ולפדקס = 872 ש"ח + עצבים, כאב ראש, זמן המתנה וכו'. לצורך השוואה הבית מצערת בארץ של מותג VOD עולה 1,600 ש"ח. שימו את זה מול מותג סיני עלום שאיני בטוח לגבי טיבו ואיכותו והפרש של כ-700 ש"ח.... לא בטוח אם כל הסיפור היה שווה את זה - ימים יגידו אם הבית מצערת הזה יתפקד כמו שצריך. אני את הלקח שלי למדתי, היה פה "שכר לימוד" והיה פה אחלה לימוד להזמנה הבאה -
טופס בדיקה פולקסווגן גולף 2003 - חוות דעת
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של tarapunka בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא שווה, מניסיון מר מאוד - למרות הערך הלימודי שבעניין, השכר לימוד היה יקר מאוד. תתרחק מהרכב, לא חסרים רכבים שמורים. שבוע שעבר נתקלתי במקרה במוסך ברכב למכירה: פולו שנת 2004 עם 50 אלף ק"מ - מציאה של ממש -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
אתה קצת טועה בחישוב, שים לב לקובץ שצירפתי פה - כל העלויות מפורטות. סך המוצר הוא לא 511 ש"ח - עלות החלק 72$ + משלוח פדקס בעלות של 65$ סה"כ = 137$ שהם 511 ש"ח. למדינה מגיע ועל זה אי אפשר להתווכח (רק לתחמן במשלוח הבא) מע"מ בגין מכס - 89 + מס קנייה - 84 ש"ח. לממ"ן משלוחים על האיחסון - 5 ימים 47 ש"ח. סה"כ 220 ש"ח על "ביורוקרטיה" . פדקס דורשים עוד עמלות מנופחות - עמילות מכס - 244 + אישור תחבורה - 140 ש"ח סה"כ 384 ש"ח, נטו עוד כסף לפדקס בנוסף למשלוח ששילמתי על סך של 65$. אז פדקס יכולים לחלום שאשלם להם עוד עמלות בנוסף למחיר המשלוח מצידי שיזרקו את החלק לים. כבר בשיחת צעקות איתם הם היו מוכנים לתת 50% הנחה על העמלת "עמילות מכס - שקר כלשהו" שלהם, אבל הם יכולים ללכת לחפש - אני אשלם להם רק את המיסים ולא, שיעשו מהמשלוח שלי חביתה -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
יש סיבה הגיונית להצהיר שמדובר בחלק לרכב \ מנוע? בשביל מה, בשביל אישור תחבורה ועוד שטויות? צריך לבדוק איזה מוצרים נכללים בפטור של עד 1,200 ש"ח ולהצהיר בהתאם. -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
לראות ולא להאמין וזאת בנוסף לתשלום דמי משלוח... 128224512901131122.pdf -
על יבוא חלק בשווי 72$ רוצים לחייב אותי ב-605 ש"ח...
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של avi.nissan בתוך רכב כללי
ת'כלס זה מה שצריך לעשות, אין ברירה פה, מי שמנסה להיות ישר משלם על כך ביוקר!!! מאלצים אותך להיות קומבינטור ותחמן העיקר יצא "חוק" חדש בעקבות המחאה החברתית שניתן לייבא פריטים מחו"ל עד לשווי של 1,200 ש"ח ללא מכס והיטלים אחרים, כמובן שפטור זה כנראה לא תקף על חלקי רכב (???) יאללה שילכו ל
