Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. תשובה ממישהו?
  2. קראתי כאן הרבה על המוביוס ונראה לי שאזמין אותה לא הצלחתי להבין אם יש למצלמה חיישן תנועה. כלומר אם הרכב בחניה ומישהו עובר לפניו המצלמה מזהה תנועה ומתחילה להקליט? תודה לעונים
  3. תכלס. למה לא מגיע עם המסגרת מפח כמו כל רדיו דיסק?
  4. תמונות? היית צריך מתאם להתקנה?
  5. פשש כמה הזמינו... חבל שאני לא מקבל אחוזים מהמכירות תתחדשו! מישהו יודע איפה אפשר למצוא \ לקנות את היחידת GPS שתאשפר ליחידה יכולת ניווט? וגם איפה אפשר למצוא מתאמים להתקנה?
  6. מי שרצה מפרט טכני: http://www.mea.philips.com/c/car-entertainment-systems/17.8-cm-7-inch-bluetooth-dvd-ced1700_00/prd/;jsessionid=624ADA0CA1D5197B645BC24DC614AF46.app120-drp2?t=support
  7. מישהו יכול להמליץ על חנות / איביי שמוכרים מתאמים להתקנת דאבל דין? עדיפות על איביי מבחינת המחיר. סה"כ מתאם פלסטיק שלא אמור לעלות מאות שקלים..
  8. צודק. הזמנתי
  9. תתחדש! הקדמת אותי. אני עדיין מתלבט / ממתין לאיזה חוות דעת של מישהו שמכיר את המכשיר. אגב באיזה רכב אתה מתקין?
  10. התקשרתי לשאול, אמרו שמדובר על עודפי מלאי ולא מחודש או מתצוגה, כלומר חדש וסגור באריזה. למרות זאת לא הצלחתי להבין למה הם נותנים רק 3 חודשי אחריות...
  11. מחיר ממש אטרקטיבי, רק חסרה חוות דעת של מישהו שמכיר את המכשיר..
  12. שלום חברים, אשמח את עזרתכם ואת חוות דעתכם לגבי המכשיר הבא: http://www.wallashops.co.il/GroupDeal/gdp.aspx?ai=2627208&cfm=4A41BE5365D8&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=010114_Group_All שווה משהו?
  13. איך מקבלים את התמונה שצולמה? פשוט ניגשים לתחנת המשטרה הרלוונטית ו....? מה צריך בדיוק לבקש ומסמכים שצריך להציג ואו אגרה שצריך לשלם...?
  14. חברים שלום שוב... אז הנה אחרי שנה וחודשיים לערך, התקבלה הזמנה למשפט וכתב אישום... אז שימו לב, לעיתים יש מצלמות ניידות פעילות בקטע זה של כביש 4! ומה עושים עכשיו? אשמח לקבל עצות מקצועיות....
  15. עדיף מותג מוכח וידוע כמו הקסטרול למשל ושמן סינטטי מלא על פני חצי סינטטי, אבל זה תלוי במה שהיצרן ממליץ - לך לפי דרישות ומפרט היצרן ובחר לך שמן של חברה ידועה.
  16. avi.nissan

    מזהה מכמונות מהירות

    +1. גם אני הזמנתי מאתר החברה לכתובת בארה״ב. 111.99 $ שהם 406 ש״ח ואירגנתי מישהו שיביא לי לארץ. לזה יש להוסיף חבילת עדכונים. עדיין יוצא נמוך משמעותית מהמחיר בארץ.
  17. המוסך המורשה לא אמור לדעת שיש לאוטו "צ'יפ" וכדאי להסיר את התוכנה לפני שאתה מכניס את הרכב למוסך. כן, "צ'יפ" עלול לגרום לביטול האחריות ולא מומלץ להכניס את הרכב למוסך שמדבקות APR ואחרות מתנוססות
  18. צדיקים בסדום. וזה מוסך מורשה יבואן של אופל?
  19. רוב מוסכי מורשי יבואן הם יקרים משמעותית ממוסכים לא מורשי יבואן. הבעיה הזאת היא לא של צ'מפיון בלבד,לכל מוסך מורשה יבואן יש הוצאות אדירות שלמוסך "רגיל" פשוט אין. - עדיין אני לא חושב שזה מצדיק את העלויות הבלתי הגיוניות שלהם
  20. כן, לפנות לטפל ברכב במוסך שאינו מורשה יבואן אלא מורשה מטעם משרד התחבורה, לטפל ע"פ הוראות היצרן ולא לאבד את האחריות (אם הרכב עדיין באחריות) - מוסך רון בת"א למשל, מתמחה ברכבי VAG. כמו שכבר אמרתי זה לקחת סוג של סיכון מחושב אבל לחסוך לא מעט כסף + לשכוח מתיקונים של "רצון טוב" מטעם היבואן.
  21. מסנן שמן של MANN עולה בארה"ב $5.75. בוא נתפרע וניקח מסנן שמן מקורי של - VW ממש להתרגש = $9.00 עכשיו בוא ממש נגזים וניקח מסנן שמן "משופר" וממותג של K&N, ממש להתעלף = $12.95 הכל כאן וזה עוד אתר יקר: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Passat_B5-FWD-1.8T/Engine/Filter/ צ'מפיון
  22. זה פשוט מקומם! 800 ש״ח על כזה טיפול??? אני מניח שהפילטר שמן והשמן לא עולים למוסך יותר מ 200 ש״ח... קבל הצעת מחיר על טיפול גדול ובכלל תקבל חום... שים לב שע״פ הוראות משרד התחבורה אתה יכול לטפל בכל מוסך ״מורשה משרד התחבורה״ לפי הוראות היצרן והאוטו עדיין יהיה באחריות. סוג של לקחת סיכון מחושב אבל לחסוך לא מעט כסף!
  23. תתחיל בבית מצערת, הוא זה שאמור לשמור על הטורים יציבים, דיי נפוץ שהחלק הזה סיים את חייו אחרי יותר מ 10 שנים. סריקת תקלות פשוטה יכולה לתת אינדיקציה.
  24. אין טעם במקורי שעולה כמעט פי 2. אני מניח שאם תנסה להשיג את החלק לבד תחסוך עוד כמה מאות.
  25. אני שמח שאתה מגיב פה ע"מ לחזק את דבריי אני מסכים איתך שאף אחד לא יכול להיות תמיד 100% במיוחד בתקלות והאבחון שלהם, אבל - ראיתי את הפלגים במו עיניי, הם היו גמורים, שחורים ומפוחמים. אפילו שמחתי לעזור לחבר שלך לראות את ההבדלים בין הפלג החדש לישן. אני אישית כחובב רכבים הזדעזעתי לראות את מצב התחזוקה הירוד של המנוע של רכב כזה "שמטופל" במוסך מורשה צ'מפיון. לגבי זה שרק רון יודע לתת דיאגנוסטיקה, אני חושב אחרת. יש לרון מכונאים מספיק מוכשרים ומקצוענים אמיתיים וזה מניסיון. מה שכן באותו היום היו חסרים לרון כ-3 עובדים במוסך והוא עצמו גם לא היה, כך שהמצב שם לא היה אידיאלי. בכל מקרה אני שמח בשביל החבר שלך שהתפכח מהמוסך המורשה ומהמחירים הגבוהים שלהם.
×
×
  • תוכן חדש...