avi.nissan
-
הודעות
291 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avi.nissan
-
חלק מהצינורות שם זה חיבור למד BOOST צינורות סיליקון עמידים יותר לחום וגם הצבע יותר אטרקטיבי ומוסיף יופי למנוע (יש גם באדום ועוד) אתה בהחלט יכול להזמין מאיביי
-
יש ריקול. תסתכל על הקישור וכן ללא תקלה, רק בדיקה של המק"ט החליפו את הסלילים. גם לרכב בן 10 שנים. זה ריקול.
-
כל הפרטים כולל הדגמים שנכללו בריקול: http://www.vagit.co.il/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=219
-
אני ניגשתי עם אחת המכוניות של המשפחה- פאסאט שנת 2001 למוסך ג.ג.ג. בכדי להחליף את סלילי ההצתה אחרי שגיליתי שיש עליהם ריקול. המוסך שם היה בהלם מזה שאני מודע לעניין הריקול, הם שאלו אותי איך אני יודע, מאיפה גיליתי וכו. תגובה מוזרה משהו.. מה אתם מפגרים ? אתם שומרים ריקולים שמפורסמים בכל העולם בסוד..? בכל מקרה החליפו לי במקום וללא תשלום של אגורה אחת.
-
עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של KhaledF בתוך רכב כללי
שוב, אם לובינסקי יכולים - גם צ'מפיון יכולים! ! "...הטענה היתה כי היה עליו להכניס את הרכב לטיפול "60 אלף" כשמד המרחק הראה 56 אלף ק"מ - בדיוק 30 אלף ק"מ לאחר הטיפול הקודם, שנעשה כזכור ב-26 אלף ק"מ. מאחר ועברו 4,000 ק"מ ממועד הטיפול הנדרש, האחריות אינה תקפה. בכל זאת, לאחר דין ודברים שנמשך כחודש מול חברת לובינסקי, הסכימה החברה ליטול על עצמה את האחריות לתיקון..." מתוך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4368676,00.html -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=451175
-
לדעתי זה מוגזם. יש מספיק כלי ענישה: שלילת רישיון, החרמת הרכב, קנס כספי, עבודות שרות וגם מאסר על - תנאי. אפשר שהנהג "סתם" נסע מהר? חברים, מדובר על אופנוע שתוך שניות מספר עובר בקלות את ה- 200 קמ"ש. אין אפילו זמן לגבש "מחשבה / כוונה פלילית" , אפשר שבהיסך הדעת ובגלל כמות האנדרנלין הנהג לא שם לב למהירות המופרזת? לתת לו מאסר בפועל זו הגזמה וגם זה קרה (כך אני סבור) בגלל שלא היה לו עו"ד מספיק טוב.
-
אני מבוטח אצל הסוכן הנ"ל בהמון ביטוחים ואני מרוצה מהשרות, היחס וגם מהמחיר. זאת החתימה של המייל שלו טולי – סוכנות ביטוח ז'בוטינסקי 35 ר"ג בניני התאומים טלפון רב קוי- 03-7513369 פקס – 03-7512954 טוב סוכן מקצועי אחד מ- 9,000.000 מוקדנים מתחלפים מייל- [email protected] - כתובת אתר-www.toli.co.il
-
"נהיגה במהירות מופרזת וחריגה מעידה על מחשבה פלילית. כך קבע היום (א') בית המשפט העליון, שדחה את ערעורו של רוכב אופנוע שנתפס במהירות 234 קמ"ש, ונשלח למאסר בפועל. " מתוך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4364853,00.html מה דעתכם בעניין? במיוחד על הקביעה של השופט: "...כי המהירות החריגה שבה נתפס הרוכב, מעידה על מחשבה פלילית ומחייבת את מאסרו." אם אדם נהג במהירות מופרזת זה אומר שהיתה לו כוונה או מחשבה פלילית?
-
עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של KhaledF בתוך רכב כללי
חמור מאוד . יש נציג של צ'מפיון בפורום, למה שלא ייתן פה תגובה? (הזדמנות בלתי רגילה לצאת גדולים ולתקן את העוול ) תפנה למוסך המרכזי - צ'מפיון בבני ברק ותדרוש הסברים, אני מניח שהם יתעשתו על עצמם ויקחו אחריות על המקרה. היתה לי פעם מאזדה, אחרי קצת יותר מ -3 שנים ותום האחריות, הלך המחשב ניהול מנוע שעלות החלפתו היתה כ - 10 אלף ש"ח. מאחר וכל הטיפולים נעשו בזמן ובמוסך מורשה של מאזדה, הם החליטו כמחווה של רצון טוב להחליף על חשבונם וללא שום תשלום. אם דלק מוטורס יכולים - גם צ'מפיון יכולים. שיהיה בהצלחה! -
אכן המדבקה אמורה להתקלף למעיין ספר ושם מצויין יחס המהילה ב - G12 ++ זה היה יחס של 1:1, אני מניח שזה לא שונה ב- G13 אל תמהל עם מי ברז! רק עם מים מזוקקים! אפשר גם לא למהול בכלל - זה לא גורם נזק. אגב כמה עלה לך המיכל?
-
פולו 1.2 TSI DSG7: הרכב עדיין באחריות, האם כדי לטפל במוסך רון?
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של papikian בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
+1 על המאמץ ועל ההתעקשות שלך. זה הכל עניין של כסף והרבה כסף. אם מוסכי מורשה יבואן היו אטרקטיביים כמו מוסך רון אז לא היתה פה שאלה בכלל. אבל זה לא המצב, המוסכים שלהם יקרים פי כמה, אי אפשר להיות ליד הרכב בזמן הטיפול ועוד ועוד.... לך ללא חשש למוסך רון - החוק עומד לצידך, הרי כל מטרת החוק הזה זה לאפשר לך לטפל ברכב היכן שאתה רוצה! מוסכי מורשה יבואן זה לא מאפיה ולא קרטל ולא מונופול! אולי פעם, עכשיו לא! תנצל את החוק שעומד לצידך שמעודד תחרות ושוק חופשי. למה לא לחסוך מאות אם לא אלפי שקלים בטיפולים שוטפים? -
הלינק שנתת הוא לא ל-A3. לפי האתר של אבסלוט, עדיין אין להם ציפ' לדגם הזה של אודי: http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=3918&id_marke=2&id_model=13658
-
אצלי יש ציפ' של אבסלוט והכל ברוך השם בסדר. התוספת של הכח היא משמעותית ביותר - לא יכול לנהוג ברכב בלי זה אני מציע לך לעשות סיבוב חביב בין הסדנאות השונות, הם יכולים לצרוב לך את התוכנה לניסיון ללא תשלום, ככה תוכל להתרשם אישית מהביצועים המשופרים שכל אחד מציע לך, לנהוג על הרכב "המשופר" לכמה שעות להבין ולהנות קח בחשבון שברגע שצרבת כזאת תוכנה אין לך יותר אחריות יצרן - אבל את זה צ'מפיון לא ממש יכולים לדעת וגם לא ממש צריכים לדעת.
-
Iroad - ציטה + וולנטיין במכשיר אחד !
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של TIG Motorsport בתוך שיפורים ותוספות לרכב
אני כבר ניסיתי לדלות מידע על המכשיר העלום הזה, ברשת ופה בפורום בכמה הזדמנויות ושאלות ותמיד התוצאה היתה דומה = 0 תגובות ממשתמשים..... לא ברור -
פולקסווגן ג'טה TDI 2008 או יונדאי i20 חדשה
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של pinti בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם הג'טה שמורה ולא גמעה יותר מדי ק"מ, אז מה השאלה? איכות גרמנית מול איכות קוריאנית? יתרון נוסף שתוכל לטפל בג'טה במוסך רון -
Iroad - ציטה + וולנטיין במכשיר אחד !
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של TIG Motorsport בתוך שיפורים ותוספות לרכב
איך אפס תגובות על מכשיר כ"כ מפואר....? -
Iroad - ציטה + וולנטיין במכשיר אחד !
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של TIG Motorsport בתוך שיפורים ותוספות לרכב
יש פה מישהו בפורום שרכש את המכשיר הנ"ל ויכול לתת המלצות? -
מתחיל לייאש כל הקטע הזה של המצלמות... צריך להתחיל להשיב מלחמה למה לא לרסס בספריי שחור את העדשות של מצלמות מתחכמות כאלו חאלס, לא נותנים לחיות כבר
-
שאלה בנוגע למשלוח חלק מאיביי- עלות מכס אם בכלל יעלה
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של viper05 בתוך רכב כללי
+1. שלא תעיז להזמין דרך חברות השילוח המהירות. רק בדואר רגיל - גם אם זה יקח חודש -
שאלה בנוגע למשלוח חלק מאיביי- עלות מכס אם בכלל יעלה
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של viper05 בתוך רכב כללי
תלמד: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=465040 -
אני בעד למצוא פתרונות, גם אני מה לעשות, אוהב לנסוע מהר. זה כבר נהייה בלתי נסבל, בכל חור תוקעים עוד איזה מצלמה, אבל הפתרון האמיתי יבוא רק מצד המחוקקים שיפנימו ויבינו שזאת לא דרך ראויה לגבות מיסים ויפסיקו לבלבל את המח שתאונות דרכים והרוגים זה כתוצאה ממהירות מופרזת. מקווה בשבילך שהאוטו שלך מאוד פופולרי ואין עליו סימני זיהוי מסגירים ושתבזבז להם 1,000 תמונות שלך בלי מספר ושילכו לחפש ושלעולם לא יתפסו אותך.
-
טרייד-אין בשלמה SIXT, עדכון בנוגע למקרה שפורסם כאן
avi.nissan פרסם הודעה בנושא של Liran3331 בתוך רכב כללי
שמע, הדבר האחרון שאנחנו בתור צרכנים צריכים לדאוג לו, זה הרווחים של שלמה שיט (סליחה על השפה זה פשוט מסתדר לי יותר מ-SIXT). הם זכו בכל-כך הרבה מכרזים לאחרונה (מכרז הרכב הממשלתי - ממש עכשיו לכל החכי"ם החדשים, מכרז של רפאל, קופ"ח כללית ועוד...) אז לא נראה לי שהם מסכנים. שיפסיקו לדפוק אזרחים תמימים
