Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. אז נראה לי זה 996 לפי הפנסים. תודה על הכל !
  2. תודה רבה על התגובה, אני באמת שלא יודע אם זה 996 או 997 - צריך לבדוק. אשמח לעוד מידע ותגובות, איפה כדאי לקחת רכב כזה לבדיקה?
  3. שלום רב, מבקש הצעת מחיר לשעון BOOST כולל התקנה ופוד לרכב מסוג פאסאט 1.8T. חשוב לי שההתקנה תהיה נקייה ולא פוד מסיבי ובולט מדי לעין (ראיתי פוד שמשתלב ביציאה של המזגן, יש לכם לרכב שלי?) תודה
  4. פרוייקט יפה מאוד, כל הכבוד על ההשקעה ועל התמונות. מהרבה חומר שקראתי בנושא לדעתי עדיף לדלל את הנוזל קירור במים מזוקקים ולא מי ברז. ידוג שהמים בארץ קשים מאוד לכן עדיף להתרחק ממי ברז.
  5. שלום רב, אני עוזר לחבר שמעוניין לרכוש פורשה 911 קאררה 4 שנת 2004, 150 אלף ק"מ, גיר אוטומט טיפטרוניק, מנוע 3.6, יד 2 מייבוא אישי. עשינו סיבוב על האוטו, מרגיש חזק, הגיר טיפה "דפק" לעיתים רחוקות, אבל אני לא ממש בטוח כי זה רכב לא סטנדרטי ואני לא בקיא או מבין איך הוא אמור להתנהג. אשמח לחוות דעת ממי שמכיר את הרכב, ממה כדאי להיזהר, איזה מחלות ידועות יש לרכב, אורך חיים של הגיר, איפה כדאי לקחת רכב מסוג זה לבדיקה - מקום שמתמחה וכל מידע אחר שעשוי לעזור. בעל הרכב מבקש עליו 180,000 ש"ח כאשר המחירון אמור להיות 250,000 ש"ח. תודה מראש לעונים!
  6. בתקציב שציינת אתה יכול לקנות פאסאט 1.8T ואם אתה מוצא אחת שמורה - זכית. רכב מפנק,יש רמת גימור עם גג שמש, ג'נטים, עץ, הגה מעור ועוד. מנוע יותר מוצלח וחזק מה- V5 , מלא כח - 150 כ"ס ואפשר גם לשפר קצת אם אתה בעניין
  7. היי, אם בא לך לנסוע לת"א ממליץ מאוד על מוסך רון, חיפוש בפורום זה יראה לך לא מעט תוצאות וחוות דעת חיוביות. הוא משתמש בחלפים מקוריים וכמובן שיש אחריות. אתה יכול להתקשר אליו ולקבל הצעת מחיר, בכל מקרה המחיר זה לא שערורייה כמו בצ'מפיון. הנה טיימינג שעשיתי שם לאחד הרכבים שלי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=380680 לגבי החימום שלא עובד, מנסיון בדר"כ מדובר על סתימה ברדיאטור חימום הפנימי, אם בזה מדובר, ע"י הכנסת מים בלחץ גבוה ניתן לפתוח את הסתימה. גם בזה מוסך רון יכול לעזור לך. בהצלחה
  8. נסה את מוסך רון בת"א. אולי הוא יוכל לאבחן את התקלה לספק לך את החלקים אם תרצה להרכיב לבד.
  9. מחזק את דברייך לגבי האחיזה של הקונטיננטל בכביש רטוב. יצא לי לאחרונה לנסוע די מהר (ממש מהר) על כביש רטוב בגשם שוטף והרכב היה מודבק לכביש עם הקונטי. הופתעתי לטובה. האחיזה הכ"כ חזקה גם מונעת מהאוטו לפרפר. מצטרף להמלצות החמות על הקונטיננטל. ב-2 הרכבים שברשותי החלפתי לאחרונה לקונטיננטל לאחר סקר שוק מקיף ואני מאוד מרוצה. 2 מקומות מומלצים עם מחירים ממש טובים: צמיגי הקיסר בחולון וצמיגי אנטון ביפו. אל תתפשר על "טריות" הצמיגים!
  10. אתה זוכר נכון... זה בערך המספרים אולי טיפה סל"ד יותר נמוך. זה כייף לנסוע מהר והטורים נשארים רגועים יחסית למהירות והמנוע לא צועק.
  11. חייב לציין שתענוג לנהוג שוב ברכב שגודש כמו שצריך...מהירות לא כ"כ חוקית בפחות מ- 4,000 סל"ד ועוד לא ממש לחצתי...
  12. שמע, עבדו עלייך, ההגה לא בצד הנכון... אוטו יפה מאוד תתחדש.
  13. אחת התגובות הכי ענייניות שקראתי כאן בפורום הזה, כתגובה מלומדת למפרט טכני של שמן מנוע. אז אני מבין שאתה לא ממש אוהב הולנדים וברור שגם לא את השמן שלהם. אפשר לשאול באיזה שמן מנוע אתה משתמש..?
  14. אני אישית לא חושב שזה נושא כ"כ מסובך כמו שעושים כאן בפורום. כן זה חשוב, זה משפיע על המנוע, ביצועים ועוד אבל כל עוד אתה קונה שמן של מותג מוכר ומכובד שעומד בתקנים שהיצרן שלך ממליץ עליהם, תהיה רגוע. אני חפרתי וחפרתי והחלטתי שזה השמן שמתאים לי ועונה על הדרישות שלי בעלות סבירה וזהו. לא צריך לעשות מזה סיפור כ"כ ארוך ומייגע... דניאל, בחייך לפחות תסכים איתי על זה שההולנדים אנשים נחמדים. אגב באיזה שמן אתה משתמש דניאל?
  15. אז EUROL סתם ממציאים וכותבים אגדות במפרט של השמן?: Eurol® Turbo DI has been especially developed for passenger cars and light duty commercial vehicles of the VAG group (Volkswagen, Audi, Seat and Skoda). It has also been composed to make the product suitable for VW diesel engines with direct injection pump discharge nozzle technology (PDi/Tdi with red D and red i) and for engines for which VW 505.01 motor oils are prescribed. אולי לפחות תסכים איתי שההולנדים אנשים נחמדים..?
  16. במקום ללכת להתקלח (יום שישי עוד מעט קידוש) אני יושב וקורא עכשיו בגללך עוד ועוד על שמן...התייאשתי בערך בעמוד 2 וחצי... בחייאת, זה שמן של - EUROL מיוצר בהולנד וההולנדים אלו אנשים נחמדים וגם יש להם שם אחלה גראס יש לשמן API,VW,BMW ומה עוד צריך? שיהיה כוסית?.....אם לא נאמין ונתעקב על כל פסיק וזיק (ZIC נראה לי חרא שמן ) בואו נעבור כולנו ללכת ברגל וזהו, עזבו מכוניות ושמנים. יאללה שבת שלום!
  17. בטוח...? מתוך מפרט השמן: API: SM/CF ACEA: A3/B4 (07) ACEA: C3 (08 VW 505.01 (05) (approved) VW 505.00/502.00/505.01 MB: 229.1 / MB229.3 MB 229.31 BMW BMW LL-01 and LL-04 Porsche A40 Ford M2C-917A Renault RN0710
  18. לאחר חיפושים מיותרים (מאוד) שעשיתי, ניתן לרכוש את השמן המדובר (eurol 5W-40 Turbo DI) שפותח במיוחד עבור -VW ומתאים ספציפית למנועים עם טורבו, במוסך רון במחיר מצויין של 180 ש"ח + מע"מ למיכל של 5 ליטר. רק לשם השוואה, אותו השמן נמכר בצ'מפיון ב- 295 ש"ח (אני בעד להרוויח אבל למה צריך לעשוק...?) קישור לאתר היצרן: http://www.eurol.com/en/oil_products/product_advisor/2 מצ"ב מפרט טכני של השמן והאישור של -VW למי שקורא גרמנית www.eurol.com_custom_producten_prod_1283_PCMO-2900 Turbo DI GB.pdf www.eurol.com_custom_producten_prod_1283_Approval VW Eurol Turbo DI 5W-40.pdf
  19. לגמרי, במיוחד בענף המוסכים.
  20. אני חושב שאחרי 140 אלף ק"מ ועשר שנים גם טורבו עלול להתעייף... תוסיפו לזה את העובדה שבעבר צ'מפיון היו שמים שמן ממש לא מתאים-חצי סינטטי (הוצאתי את ההיסטוריה של הרכב, מצויין שם במפורש שמן חצי-סינטטי) מה שלא ממש היטיב עם המנועים והמגדשים, המון מכוניות סבלו מבעיות בוצה קשות ומות בטרם עת של המגדשים. אני לשמחתי עשיתי ניקוי בוצה איך שקניתי את הרכב, גם אצל מוסך רון שיצא ממש מדהים, בכל מקרה ידוע שהשימוש בשמן לא מתאים גרם לסתימות בצינור הזנת השמן לטורובו ומכאן הדרך לבעיות קצרה...מאז שהרכב אצלי אני מקפיד לשים רק שמן סינטטי מלא 5W-40 שעומד במפרט VW 505.01 שיחודו בכך שמתאים במיוחד למנועים מוגדשים. ברור שיש עכשיו עלייה בביצועים, צ'יפ כבר היה ולא , הגיר לא ימות הוא פיקס בלי עין הרע (!) שקלתי לשים טורבו יותר חזק אבל בגלל החשש לגיר ויתרתי. לא בטוח לגבי הפורק לחץ חיצוני שהתקנתי, מה קורה עם האוויר שלא חוזר למערכת כמו שאמור להיות עם הפורק המקורי...בכל מקרה חייב לפרגן למוסך רון על העזרה ועל העבודה המעולה, לדעתי מוסך נדיר...היה לי קשה להאמין שהוא הציע לי טורבו חדש ומקורי בכזה מחיר, וואלה רון אתה הגבר. בתודה ובהערכה.
  21. המשך פירוק הטורבו הישן, צינור הזנת שמן לטורבו שהוחלף גם הוא בחדש, התקנת הטורוב החדש.
  22. תקריב של הטורבינה בטורבו הישן, אם מנסים להזיז את הציר מרגישים חופש גדול, כל העסק זז וכתוצאה מכך הטורבינה "משחיזה" ונוגעת בדפנות. בהמשך פירוק הטורבו הישן מהרכב.
  23. טורבו חדש לעומת הישן
×
×
  • תוכן חדש...