אני אבדוק את מוסך רון,
תודה לחברים שהפנו אותי.
לעצם הבעייה, נראה לי שיחידת הפיקוד על הנעילה סבלה מבעיית קצר על אחד ממתגי התאורה ששיגעה אותה וגרמה לנזק בלתי הפיך, ואולי קיים גם קצר לאדמה היכן שהוא באחת הדלתות.
כרגע ניתן לנעול את האוטו רק דרך הדלת של הנהג, ולפתוח רק מהדלת ליד הנהג.
המנגנון קיבל "אישיות" ומידי פעם נועל את הרכב על דעת עצמו גם בנסיעה, והגדיל לעשות כאשר נעל את הילדים בתוך האוטו עם המפתח בפנים...
אני חושב שהבעייה ידועה בגולף ומצאתי איזכור לכך באינטרנט אבל אשמח אם נמצא פיתרון פשוט.
בברכה,
א.