Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. הם פשוט התבלבלו בין goodyear ונתנו לך goodride....(או שלא) כל צמיג ממותג ידוע ומוכר יעשה את העבודה, כדאי לבדוק את "טריות" הצמיג, תאריך יצור - מותבע על הצמיג כקוד בן 4 ספרות: לדוגמא: 0211 - השבוע השני בשנת 2011. צמיגים מומלצים: 3\Continental - Conti Premium Contact-2 Toyo Yokohama Falken Goodyear MICHELIN
  2. ממש עונת חיישני החמצן... שים לב לנושא הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=394093
  3. חברים, אתם חזקים כאן. כתבתם דברים לעניין ואני שמח שהרמה המקצועית כאן היא גבוהה ועניינית בלי שטויות מיותרות. אני נהנה כל פעם מחדש לפרסם שאלה, בעיה, או נושא בפורם זה ולקבל עזרה, הערות והארות ממש מקצועיות ומועילות. THX
  4. הבאת אחלה של קישור ועל כך תבוא עלייך הברכה. אני הולך לבדוק את המק"ט של החיישן אצלי וכמה חוטים, לפנות למוכר בקישור ולברר אם יש לו משהו מתאים. אחלה מחיר, לא מבין למה בארץ זה עולה פי 3-4 (!!!!!) מישהו אמר כאן צדק חברתי???
  5. הבנתי, אם כך אני צריך לבוא לסריקת תקלות, איפוס התקלות וקריאה מחדש אחרי נסיעה לראות אם התקלות חזרו. האם תקלות בחיישנים אלו עלולות להשפיע על "הסחיבה" של האוטו או על ביצועי הטורבו? תודה על המענה!
  6. כן, ממיר מקורי. לא התעסקו עם מערכת הפליטה באוטו, אבל יש שדרוג תוכנה (צ'יפ) ועוד כמה דברים קטנים. לא סביר שמשהו מחובר הפוך, אני יכול להשיג את קודי התקלה. אגב אני מבין שהחיישן הראשון יושב לפני הממיר והשני אחרי הממיר. את הראשון ניתן לראות משמאל למנוע תקוע בתוך הסעפת פליטה, ככה קצת לפני ומעל הטורבו (לא?) ואיפה השני יושב?
  7. אין לי מושג, אבל אני חושב שאלו חיישנים של בוש - Bosch
  8. למה התכוון המשורר?
  9. שלום רב, הרכב שלי פאסאט 1.8T שנת 2001 מראה בסריקת תקלות בסקנר שיש תקלות בחיישן למדה קידמי ואחורי. האם תקלות בחיישנים אלו עלולים להשפיע על "הסחיבה" של האוטו או על ביצועי הטורבו? (יש איזה ירידה בביצועים) מה עלות החלפת החיישנים ואיפה ניתן להשיג במחיר אטרקטיבי? תודה רבה, אברהם
  10. אכן האוטו פיקס וברוך השם לא חזרה שום בוצה. אבל מצאתי את הסיבה המקורית להצטברות הבוצה...הוצאתי לאחרונה את היסטוריית הטיפולים של הרכב מצ'מפיון. הרכב טופל באחד המוסכים המורשים של הרשת וכתוב שם במפורש שהם הוסיפו שם שמן חצי סיננטטי (!!!), את העדויות לנזקים ששמן זה גרם למנוע ולמערכות הנלוות ראיתי גם כן בהיטוריית הטיפולים: בוצע ניקוי משקעים (התביישו לכתוב בוצה כתוצאה משימוש בחרא שמן?) במנוע ופירוק וניקוי של משאבת השמן שלוש פעמים!!! לא ברור לי איך מוסך מורשה של צ'מפיון שנמצא תחת פיקוח ובקרה של החברה בגרמניה עבד עם שמן לא מתאים. היום הם כבר לא מעיזים להשתמש בשמן חצי-סינטטי...לפחות ככה אני מקווה. דבילים...
  11. זהו, יש סוף סוף צמיגים: 2 - Continental - Conti Premium Contact קוד מהירות V, בני חצי שנה. קובי, רציתי את יוקוהומה אבל הם היו ממש לא "טריים" בני איזה 3 שנים...זה היה מתיש למצוא צמיגים טובים וטריים במידה הזאת. תודה לכולם על העזרה!
  12. אכן צדקת. המידה הזאת היא בעייתית והמבחר מצומצם בשוק. ע"פ צמיגי רמת אביב זאת "מידה ישנה" וכנראה שזה ככה. בדקתי המון וגם קשה לי למצוא צמיגים טריים. צמצמתי ל-2 אפשריות: או הקונטיננטל או TOYO.- קוד מהירות "V" ממתין לדעת מה יותר טרי. מודה לך מאוד על העזרה.
  13. גם לפי ידיעתי מוסך רון משתמש בחלפים של יצרנים שמייצרים עבור - VW, אבל פשוט לא נושאים את הסימון של - VW. אני שואל כי אני לא מומחה גדול וחוות דעת נוספת תמיד רצויה. לגבי שאלתך על המשאבת מים, לטענת המוסך, היא יותר טובה מהמקורי - אבל אני לא מבין בזה כ"כ.
  14. אני ממליץ לך ללכת למוסך רון ולהתחדש ברפידות בלמים של ATE (יצרן גרמני מקורי של-VW). אני החלפתי לאחרונה בשתי הפאסאטיות שלי (1.8T+2.0) אין מה לדבר על התנהגות הבלמים עם הרפידות האלו, גם המחיר סביר בהחלט. תתרשם בעצמך על מה מדובר: http://www.ate.de/generator/www/com/en/ate/ate/general/home/index_en.html בהצלחה!
  15. היי, תודה רבה על התגובה. המידה שרשמתי היא המידה הנכונה. ככה מגיע הרכב. וכן אני מחפש צמיגים ספורטיביים, אחיזה ומהירות (כמובן גם נוחות). אז אם מדובר על משהו ספורטיבי, ממולצים הם ה-TOYO T1R + S.DRIVE ? כל השאר לא רלוונטיים לאופי נהיגה ספורטיבי? THX
  16. עד עכשיו 64 צפיות בנושא ורק תגובה אחת בעניין.... מישהו יכול לעזור? צמיגים זה דבר חשוב...
  17. רמת גן זה פיקס. תתקשרי לאברהם מ-"כל מפתח" רחוב ז'בוטינסקי 78 ר"ג 03-6734644. אני חושב שהוא יוכל לעזור לך. בהצלחה!
  18. שכחתי לשאול אותך לגבי העניין הזה שהייתי במוסך, תן פה תגובה בבקשה..
  19. תודה על ההמלצה, שמעתי על- TOYO T1R שהם טובים, אבל לא מצאתי את הדגם הזה + מחיר ברשת.. יש עוד מביני עניין בפורום בנושא צמיגים או שזה נושא חלש כאן...?
  20. המשאבה הישנה והחדשה, רצועת התיזמון אחרי ההרכבה- 2 תמונות, המשאבה החדשה מורכבת, שטיפת מנוע, מנוע מבריק! תודה למוסך רון על העבודה המקצועית.
  21. הגישה לרצועת התיזמון דורשת פירוק של כל הפורנט, הרחקת הרדיאטורים ופירוק של אחד המאווררים - לא כ"כ פשוט מבחינת גישה. לגבי מחיר החלקים: רצועת תיזמון-230 ש"ח, משאבת מים-340 ש"ח, מותחן-380 ש"ח, 2 רצועות מנוע- 170 ש"ח. לא כולל מע"מ ועבודה.
  22. אז אחרי שדחיתי את החלפת רצועת התיזמון הרבה זמן, נכנסתי למוסך רון לעשות טיפול "קטן" וככה זה התפתח... אחרי החלפת הדברים הרגילים בטיפול "קטן" (שמן מנוע ומסננים) המכונאי (IAN) הפנה את תשומת ליבי לסימני נזילה ואבנית שהצטברו בתחתית אגן השמן. הוא ישר אמר שזו נזילה ממשאבת המים (אפילו שזו נזילה מזערית- עדיין נזילה ומה שמעיד כנראה על מועד החלפת המשאבה) מה גם שנראו סימנים של השפרצה של נוזל הקירור על מגן המשאבה. וככה התחלנו בהחלפת רצועות התיזמון... החלקים שהוחלפו: 1. משאבת מים של - AIRTEX, תוצרת ספרד 2. מותחן רצועה של - INA, תוצרת גרמניה 3. רצועת תיזמון של - OPTIBELT, תוצרת גרמניה 4. רצועת מזגן ואביזרים מישהו יכול לתת חוות דעת לגבי החלפים הנ"ל, האם הם תואמים לאיכות החלפים של היצרן? ואיך אפשר בלי קצת תמונות, שורה ראשונה למעלה מימין לשמאל: המכונאי-IAN (מכונאי תותח-על!) מתחיל בטיפול, רצועת התיזמון לפני הפירוק, אחרי הפירוק - 2 תמונות, הוצאת משאבת המים ונזילה של כל הנוזל קירור (G12) החוצה - 3 תמונת, משאבת המים הישנה ליד החדשה.
  23. טוב, לשמחתי זה הסתכם בהחלפת הגומייה בלבד. לא ממש משהו מעניין בשביל להעלות תמונות, אבל אני בדרך להעלות תמונות יותר מעניינות...תודה למוסך רון על הטיפול המהיר והיעיל!
  24. שלום חברים, הגיע הזמן להחליף את כל ה-4 צמיגים ואני מתלבט בין מספר יצרנים (כולם קוד מהירות - V, בכל זאת אני מנצל את הטורבו..) מידה- R14 205\60 1. Continental - Conti Premium Contact-2 2. Toyo - Proxes TPT VR -or- HR (מישהו יודע את ההבדל בין ה-HR ל-VR?) 3. Yokohama Drive - AC01 4. Falken - ZE912 TL 5. Dunlop - DIGNOS אז מי שמבין ויכול לייעץ, אני אודה לו מאוד, כמו גם איפה אפשר להשיג את המחיר הטוב ביותר. תודה רבה וחג שבועות שמח.
×
×
  • תוכן חדש...