שלום רב,
ובכן, כאמור הרכב הגיע בגרירה למוסך רון ולאחר איבחון קצר ויעיל אכן מדובר בבוצה במנוע.
בוצע טיפול של ניקוי הבוצה (והיתה המון בוצה..) שכלל פירוק האגן התחתון, פירוק מכסה שסתומים ועוד אי-אילו פעולות לניקוי המנוע. לאחר מכן רון עשה נסיעת מבחן ברכב ביחד איתי ותוך כדי הנסיעה דיקלם מספר תקלות שהוא הרגיש שיש במנוע ובטורבו. במוסך, חיברו את הרכב למחשב סירקת תקלות, אכן מה שרון דיקלם בנסיעת מבחן הופיע על המחשב.
אכן מדובר בבעל מקצוע שמבין עניין ועשיר בידע מקצועי וספציפי ברכבי - VW, התרשמתי מאוד לטובה.
בנוסף, חוץ מניקוי הבוצה, בוצע גם טיפול של "יישור קו" בעקבות ההזנחה הפושעת של בעל הרכב הקודם. הוחלפו צינורות נשם קרועים ובלויים, ניקוי מערכת הקירור כולל רדיאטור חימום פנימי שהיה סתום, החלפת תרמוסטט הוספת G12, החלפת פלאגים, כל סוגי הפילטרים, ניקוי בית מצערת ועוד כמה דברים קטנים. (אעלה תמונות בהמשך)
באמת שהתרשמתי מאוד לטובה מרון ומצוות המוסך, על העבודה המקצועית, שימוש בחלקים מקוריים (הבחור רוכש חלקים מקוריים מצ'מפיון ואף מייבא חלקים מקוריים בעצמו!) על הטיפול המהיר, מחירים הוגנים, ההנחה היפה ועל שטיפת מנוע מתנה! תודה רבה. לא רואה כל סיבה ללכת לצ'מפיון ולשלם מאות אם לא אלפי שקלים יותר. אמנם, אין חדר המתנה מפואר וגם לא מוסך נוצץ אבל קבלת הפנים מאוד חמה, הכל נעשה בשקיפות מלאה תוך הסברים ודוגמאות. אתה לא יושב עם "יועץ שירות" בזמן שהרכב מוחבא עמוק בתוך המוסך ואין אפשרות לגשת אליו.
תודה רבה!