Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. אתה מתכוון על צירייה של LOBRO? מה לגבי חלק תחליפי? ממליץ? מה המחיר?
  2. שלום רון, מה עלות החלפת גומיה + פעמון (במקרה הצורך) בפאסאט 1.8T שנת 2001? THX
  3. רון שלום רב, בהמשך לטיפול ניקוי הבוצה במנוע, רצית לדעת האם יש לבצע איזה טיפול נוסף או בדיקה מסויימת ע"מ לוודא שאכן המנוע נקי מבוצה? תודה, אבי
  4. שוב, אם זה אותו הדבר כמו בפולו שנת 2000 אז לא צריך לפרק כלום, ניתן להגיע עם האצבע למנוף. אני הגעתי לשם מתא המטען. קרא שוב את התגובה שלי. אם אתה מסתבך, לך למוסך רון. זה 2 דקות ונגמר הסיפור.
  5. ממש לא בעיה רצינית. עם האצבע אתה יכול להרים את המנוף הקפיצי שנועל את גב המושב ולקפל אותו, בלי לפתוח ולפרק שום דבר. במקום הידית אתה יכול לחבר אזיקון פלסטיק למקום שהידית הקרועה היתה מחוברת וההמשך של האזיקון ישמש כידית משיכה. עשיתי את זה בפולו שנת 2000 של אחי בשני המושבים האחוריים. הכל עובד פיקס. בהצלחה.
  6. המנוע אחרי שטיפה וטיפול בספריי סיליקון וארמוראול
  7. לאחר יותר מ-8 חודשים, הכל עובד בסדר וכושר ההתנעה לא נפגע.
  8. תמונות מהטיפול, מימין לשמאל: מכסה שסתומים, אגן שמן, אגן שמן מקרוב, ראש מנוע אחרי הניקוי וללא אטם, ראש מנוע עם אטם, הרכבת מכסה שסתומים, חלקים שהוחלפו: צינורות נשם, מדיד שמן ומוביל, צינור נשם בלוי וקרוע והחדש.
  9. מכסה שסתומים עליון, אחרי הניקוי.
  10. שלום רב, ובכן, כאמור הרכב הגיע בגרירה למוסך רון ולאחר איבחון קצר ויעיל אכן מדובר בבוצה במנוע. בוצע טיפול של ניקוי הבוצה (והיתה המון בוצה..) שכלל פירוק האגן התחתון, פירוק מכסה שסתומים ועוד אי-אילו פעולות לניקוי המנוע. לאחר מכן רון עשה נסיעת מבחן ברכב ביחד איתי ותוך כדי הנסיעה דיקלם מספר תקלות שהוא הרגיש שיש במנוע ובטורבו. במוסך, חיברו את הרכב למחשב סירקת תקלות, אכן מה שרון דיקלם בנסיעת מבחן הופיע על המחשב. אכן מדובר בבעל מקצוע שמבין עניין ועשיר בידע מקצועי וספציפי ברכבי - VW, התרשמתי מאוד לטובה. בנוסף, חוץ מניקוי הבוצה, בוצע גם טיפול של "יישור קו" בעקבות ההזנחה הפושעת של בעל הרכב הקודם. הוחלפו צינורות נשם קרועים ובלויים, ניקוי מערכת הקירור כולל רדיאטור חימום פנימי שהיה סתום, החלפת תרמוסטט הוספת G12, החלפת פלאגים, כל סוגי הפילטרים, ניקוי בית מצערת ועוד כמה דברים קטנים. (אעלה תמונות בהמשך) באמת שהתרשמתי מאוד לטובה מרון ומצוות המוסך, על העבודה המקצועית, שימוש בחלקים מקוריים (הבחור רוכש חלקים מקוריים מצ'מפיון ואף מייבא חלקים מקוריים בעצמו!) על הטיפול המהיר, מחירים הוגנים, ההנחה היפה ועל שטיפת מנוע מתנה! תודה רבה. לא רואה כל סיבה ללכת לצ'מפיון ולשלם מאות אם לא אלפי שקלים יותר. אמנם, אין חדר המתנה מפואר וגם לא מוסך נוצץ אבל קבלת הפנים מאוד חמה, הכל נעשה בשקיפות מלאה תוך הסברים ודוגמאות. אתה לא יושב עם "יועץ שירות" בזמן שהרכב מוחבא עמוק בתוך המוסך ואין אפשרות לגשת אליו. תודה רבה!
  11. סגנון המוסיקה הוא מעורב, אבל לא טראנסים וכדומה. התקציב הוא בסביבות ה-2,000 ש"ח. תודה
  12. שלום רב, אני מעוניין להתקין רדיו דיסק + רמקולים לפאסאט שנת 2001. אני מעוניין בסאונד נקי, איכותי והדגש הוא לא על העוצמה אלה על איכות הסאונד ועל הדיוק. (לא מעוניין לשמוע בווליום גבוה) . שאלתי היא על מה ממליצים כאן יודעי דבר, האם ניתן להסתפק ברדיו דיסק ורמקולים ללא התקנת מגבר וכמובן על איזה מותגים כדאי ללכת? תודה רבה
  13. שלום רב, אשמח לראות תמונה לפנסים קידמיים לפאסאט שנת 2001 + הצעת מחיר לפרטי. האם ישנו קישור לאתר היצרן ששם בטח אפשר לראות תמונות נוספות? תודה רבה
  14. שלום ותודה למגיבים, לאחר בירורים נוספים,הבנת חומרת התקלה וטלפון למוסך רון, החלטתי לגרור את הרכב למוסך רון בת"א להמשך איבחון וטיפול בתקלה. אשמח לדווח בהמשך ולעדכן. תודה
  15. שלום רב, רכשתי לאחרונה פאסאט 1.8T שנת 2001 עם 137,000 ק"מ. ידעתי שהבעלים הקודם הזניח את הרכב ולא טיפל כראוי. לאחר מספר ימים נדלקה לי נורת השמן והאוטו זעק לי לעצור ומיד. בדקתי ולא ראיתי שחסר שמן. הגעתי לאיזה מוסך קרוב שסבר כי מדובר בבוצה במנוע (?) שכנראה משאבת השמן סתומה והשמן לא מגיע כראויי לכל החלקים הרלוונטים. מה עושים במצב כזה? האם יש מוסך ממוחה לפולקסווגן שיודע לטפל בבעיה כראוי? תודה
  16. ברשותי פאסאט שנת 2003 מנוע 2 ליטר בנזין אוטומט. היה ברכב מצבר 72 אמפר שסיים את חייו, הוא הוחלף במצבר 60 אמפר, לאחר שהומלץ ע"י החשמלאי שהנ"ל יעבוד בצורה תקינה ואף למצבר 60 אמפר מקבלים אחריות של 20 חודשים, לעומת מצבר 72 אמפר שלו יש אחריות ל- 12 חודשים בלבד והוא אף יקר יותר. האם מישהו יכול לעזור ולהסביר מה יכולות להיות ההשפעות על מערכות הרכב בעקבות השינוי באמפר? ומהן המלצות היצרן? תודה רבה, אברהם
  17. מניסיון אישי שלי, לאחר שתיקנתי שם 2 רכבים שונים במחלקת הפחחות (מאזדה ופאסאט) העבודה היתה מצויינת, הרכיבו לי חלקים חדשים (לא מפירוק או משהו) הצבע יצא פיקס ועוד תיקנו מעבר למה שהיה צריך כ"פינוק". אם זה עדיין רלוונטי הכלל, פנה לדוד הוא מנהל המוסך שם. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...