Jump to content

avi.nissan

  • הודעות

    291
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi.nissan

  1. ללא ספק עשיתי טעויות והיית צריך להצהיר שזה חלק למזגן, חלק מאנדרואיד, חלק מכוכב שביט, חרא של פרות - רק לא חלק לרכב. ככה הייתי נמנע מהשיט של המדינה והשטויות שלה.... אבל לא היה מצב לשילוח החלק ללא חברת שילוח בינ"ל - לא היתה אופציה לדואר רגיל.. איזה עצבים....פשוט לא יאומן...
  2. אני פשוט בהלם.... הזמנתי בית מצערת לרכב - מחו"ל, עלות החלק 72$ + משלוח פדקס בעלות של 65$ סה"כ = 137$ שהם 511 ש"ח. סבבה, סביר, שמח וטוב לב אני ממתין למשלוח והנה הגיע המשלוח ועוקב במכס התקשרו אלי מפדקס ואמרו שהגיע משלוח ללא הצהרה, תיאור, מחיר וכו' וביקשו שאשלח הצהרה על מהות הטובין והערך - שלחתי. (משתמע שבגין חוסר תיאור והצהרה עוקב המשלוח במכס - 5 ימים) טוב, ראיתי הבוקר ששוחרר המשלוח והתקשרתי לבדוק מתי יגיע. על הדרך ביקשתי לדעת עלויות נוספות וכאן חטפתי שוק מע"מ בגין מכס - 89 + מס קנייה - 84 + דמי איכסון - 47 + עמילות מכס - 244 + אישור תחבורה - 140 = סה"כ 605 ש"ח!!! למה ככה??? פעם ראשונה שאני מזמין חלק "גדול" מחו"ל (1.5 ק"ג שוקל סה"כ) לא דמיינתי לעצמי שיהיו עלויות נוספות כ"כ גבוהות ובלתי הגיוניות. במצב הנוכחי לא שווה לי הגיונית וכלכלית לקבל את המשלוח ואני חושב לסרב לקבל אותו. עצות מועילות ממישהו? חוץ מזה שפעם הבאה אבדוק טוב לפני שאני מזמין....
  3. הייתי מציע לך להתייעץ עם מוסך רון. חפש עליו בפורום. אני מניח שיוכל לעזור לך וגם בעניין המחיר.
  4. עשן בצבע לבן יוצא לך? זה מנוע עם טורבו? בנזין \ דיזל? יש בעיה בתאוצה?
  5. זה נכון, כנגד עצמים בגובה נמוך אין מה לעשות - המערכת מסייעת. אם כבר עדיף מצלמת רוורס - הכי טוב.
  6. לזה בדיוק התכוונתי חבר עשה את זה ברכב (גם פנל של פיוניר) וזה פתר את בעיית הרעשים.
  7. אחרי שעשיתי שם טסט לרכב כמה פעמים, והכשילו אותי על שטויות (לך תחליף מספר / נורה / מגב - כאן אצלנו) והבנתי שהם רמאים בני רמאים ועושים ככה לעוד אנשים - אני לא מתקרב יותר למקום הזה. גם אם הבדיקה שלהם טובה.
  8. יש מעיין פילטר - מסנן רעשים שאתה יכול לחבר על הכבל RCA וזה אמור להשתיק לך את הרעשים. יש עוד דרך, הארכה של הכבל RCA. לא ממש זוכר איך עושים את זה אבל גם זה מנטרל את הרעשים. אוכל לברר לך לגבי ההארכה אם יהיה רלוונטי.
  9. אני אישית בכלל לא מבין למה צריך חיישני רוורס. חוץ מזה שזאת מערכת מעצבנת ומצפצפת שבא לך לשבור אותה , היא מפתחת תלות ומנטרלת אצל הנהג את יכולות הנהיגה הבסיסיות. אלו שמתרגלים אליה לא יכולים בלעדיה ושכחו כבר איך לעשות רוורס ללא המערכת. מה הבעיה להסתובב לאחור או להביט במראה ולאמוד את המרחק לאחור?
  10. על הדרך תבדוק גם את הבנת הנקרא
  11. "המעבדה" בחולון. בדוק פה בפורום על חוות דעת על המקום - מקום מומלץ
  12. בכל מקרה כל הכבוד לך על היוזמה ועל המאמצים, אשמח מאוד אם תעדכן איפה אפשר להשיג את הגלאי במחיר אטרקטיבי.
  13. אני לא חושב שאפשר ממש לדעת מה כל ההשלכות והבלאי המואץ של הרכב בעקבות "ציפ". הרי אף אחד לא רואה מה קורה בתוך המנוע, הגיר או הטורבו. אפשר לבדוק וויזואלית את הבלמים ואת הבולמי זעזועים, אפשר לשים לב לצריכת שמן מוגברת. לדעתי שיפור של "ציפ" בלבד נותן המון כח במינימום השקעה והתעסקות. כל עוד מתאימים את התוכנה למנוע ולגיר (מבחינת עומסים שהם יכולים לעמוד בהם) כמו שצריך ובצורה מקצועית, הרכב לא ממש "יתלונן" על כך.
  14. אחד מרכבי המנהלים היותר יפים אבל 90 אלף ק"מ + כבר הסתיימה אחריות יבואן - אולי אפשר למצוא אחת יותר שמורה..? להוציא היסטוריית טיפולים מלאה מהמוסך, ייתן לך אינדיקציה טובה על מצב הרכב ומה עבר עליו - חוץ מטיפולים שוטפים, גם תקלות אם היו. אף בדיקה לא תיתן לך שום חיזוי לגבי לתקלה עתידית, אלא אם כן בנוסף לבוחן רכב מחזיקים שם מגדת עתידות
  15. יש חדש כאן עם "הקבוצת רכישה"...? בכלל רלוונטי כל הסיפור פה?
  16. כמה הם חייבו רק עבור החלק? לא שאני ממש בעד מוסכי מורשי יבואן, אבל בדיקה+עבודה+עלות החלק (כמה זמן ארך התיקון?) 300 ש"ח זה סביר.
  17. אור בלם יד מהבהב מעיד על בעיה במערכת הבלמים כמו למשל חוסר בשמן ברקס. אבל עם כל האורגן אורות שנדלק לך ברכב - גש דחוף בחזרה למוסך, שיבדקו היטב מה קרה ויקחו אחריות על התיקון שביצעו. למה לא הלכת מלכתחילה למוסך רון..?
  18. בקרת אקלים
  19. שלום רב, ברכב של אשתי מסוג פאסאט שנת 2003, החימום לא עובד. במקום זאת יוצא אוויר קר כאילו שהמזגן כוון לקור. נבדק גם אחרי נסיעה שהמנוע חם כמובן. האם יכול להיות שהרדיאטור חימום נסתם? האם זה אפשרי שהרכב מטופל תמידית רק עם נוזל קירור G12? בינתיים לאשתי קר ברכב....תודה לעונים.
  20. לא נורא כל עקבה לטובה. אני מניח שהסתפקת ב-210 כ"ס "הבסיסיים" ולא הרגשת צורך מיוחד לשפר...
  21. שאלה לפותח השירשור, האם בסוף ניסית משהו ממה שהוצע כאן? אם כן, אתה יכול לשתף בהתרשמותך מהתוכנה והסדנה?
  22. שלום חברים, היום בבוקר טרם יצאתי לעבודה חבר שלח לי הודעה: "שים לב לפורד סיירה לבנה שעומדת אחרי תע"ש בכביש 4 מכיוון צומת מורשה לכיוון צומת רעננה - כ"ס". (תודה חבר ) וואלה. פורד סיירה לבנה, ישנה, אולי מצלמה ניידת..? בדרכי לעבודה נסעתי לאט בנתיב הימני, קלטתי הפורד מעט אחרי הסיבוב של תע"ש חונה בצורה מחשידה צמוד מדי לחומה על השוליים הימניים. אחרי שעברתי אותה הבטתי במראה וראיתי פגוש מעט מוזר עם איזה חור שיכול לשמש מצלמה. הרכב נראה נטוש / תקוע, אבל אין כל זכר למשולש אזהרה או אורות מצוקה דולקים. חבל שלא עצרתי בשול והלכתי לראות מקרוב. הייתי מצלם ומעלה לפה. מה אתם אומרים, יש מצב שזו מצלמה ניידת?
  23. מוסך רון יכול לטפל לך גם בעניין המפתח. אני ממליץ לך לקרוא עליו פה בפורום - שתדע שאתה בידיים טובות. ממליץ לך מניסיון אישי לבצע לאוטו "טיפול יישור קו" ולבצע טיפול ניקוי בוצה במנוע - אם בדיקה תעלה שיש צורך בכך. השתמש בשמן איכותי סינטטי מלא בלבד ובנוזל קירור G12. ברכה והצלחה
  24. avi.nissan

    מיני עד 75K

    יש כרגע מחיר מבצע על הפאביה הידנית (כל יום מתפרסם בעיתון) גש מהר לסוכנות לפני שיגמר ולפני שהמע"מ יעלה...
×
×
  • תוכן חדש...