Jump to content

אביעדאבי

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של אביעדאבי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ראיתי שגם הסוזוקי 120 כ"ס 2009 עושה 13.75 שזה לדעתי הפרש די ניכר...
  2. ידידי עזור לי להבין משהו. אני ניגש לאתר של KML ואני רואה שצריכת הדלת האמיתית היא 12.25 ק"מ לליטר כאשר למשל בטויוטה זה 12.5. זה לא אומר שטויוטה יותר חסכונית?
  3. כרגע 1 - עד 2 ילדים גג אגב, הסתכלתי שהמבחני ריסוק של ה SX4 יצאו 4 כוכבים מתוך 5. זה אומר שהרכב מרגרינה? :\
  4. מחפש רכב לפי העדיפויות הבאות : 1) ידוע כאמין 2) בטיחותי 3) חסכוני בדלק בברכה, אביעד א.
  5. היי, יש ברשותי סיריון 2001 , 1.3. המצבר שלו מת. (מצבר של VARTA). איזה מצבר מומלץ לקנות? יש משהו שלא כדאי לקנות? כמה אמפר צריך? הציעו לי של וולקן ב 450 ש"ח. נשמע סביר? להיזהר מוולקן? תודה, אביעד
×
×
  • תוכן חדש...