ידידי עזור לי להבין משהו.
אני ניגש לאתר של KML ואני רואה שצריכת הדלת האמיתית היא 12.25 ק"מ לליטר כאשר למשל בטויוטה זה 12.5.
זה לא אומר שטויוטה יותר חסכונית?
היי,
יש ברשותי סיריון 2001 , 1.3.
המצבר שלו מת. (מצבר של VARTA).
איזה מצבר מומלץ לקנות? יש משהו שלא כדאי לקנות?
כמה אמפר צריך?
הציעו לי של וולקן ב 450 ש"ח. נשמע סביר? להיזהר מוולקן?
תודה,
אביעד