Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. יש לי מצבר וולטה 60 אמפר 350.על מאזדה 3 בן 2וחצי. לפני שבוע בבוקר הוא סירב להתניע את הרכב ונאלצתי להתניע ע"י כבלים. מאז הוא עובד מצויין כרגיל, מתח המצבר עומד על 12.3 וולט במצב כבוי מה דעתכם? סיים תקריירה שלו? או מעידה חד פעמית
  2. בסך הכל אתה המכון הכי אמין בב"ש אך כל עסק דומה לשלך לא מחליף אן לוקח אחריות מהר כלכך ולכן הסיפור שלך קצת לא ניראה לי. או לפחות הייתי שמח לשמוע את צד ב' אבל שיהיה לך בהצלחה
  3. מה הקשר אלימלך מחסני צמיגים לבולם ותושבת????? ימלא לו אויר בגלגל? קח בחשבון שבולם מחליפים סט ימין ושמאל עד כמה שאני זוכר סט למאזדה במורשה עולה בערך 1600 כולל עבודה אבל לא בטוח כנס לאתר של מוסך עד רעננה{ מורשה מאזדה} יש שם פורום פעיל ובעל המוסך עונה וגם נותן מחיר קוראים לו חיים והוא מס' 1 בתחום- לפחות בשירות
  4. מצתרף לשרשור גם לי יש את הבעיה הזו מאזדה 3 2005. דרך אגב ניתן להתקין את הפנסים של 2007-2010 הבולטים ללא שינוים? זו אותה צמת חיבור?
  5. איך השם שלהם בסוף???
  6. ברחוב הנגרים חמישים מטר ממחסני תאורה יש האחים משהו-מוצרי צבע ופרזול. גש לשם יש להם את כל צבעי הרכב והם גם מכינים בתרסיס. אבל ליתר דיוק תבדוק את קוד הצבע לפני שאתה מגיע לשם{ יחסוך לך זמן}
  7. כן מחירים סבירים לחלקי חילוף תחליפיים! אלו לא החלקים ה"אורגינלים" של היצרן. תבדוק גם ברקסים וצלחות בילום על הדרך. לגבי אירדיום או רגיל תשאל את חבר הפורום ניסן חזאי הוא יגיד לך לפי מס' שלדה אגב איפה אתה מטפל?
  8. קליפסים אתה יכול להזמין בכל מוסך רישמי מאזדה-פורד
  9. לגבי הקפיצה בגיר שהרכב קר בין 1-2 גש למורשה יבואן מזדה-פורד ובצע עידכון תוכנה למחשב זה פותר את הבעיה 100% בדוק! לגבי הרעידות תבדוק בולמים{ ידועים כלא מחזיקים מעל 2-4 במאזדה} או לחילופין תבדוק תושבת מנוע\גיר. לגבי רעש בסלד גבוה אני מניח שזו צורת הנהיגה שלך- בהצלחה
  10. יחסית למוסך הונדה מורשה יבואן הוא מחיר סביר. משולשים דורשים עבודה רבה ומכשיר לחץ. כמו כן גם תושבת גיר. במוסך רגיל {מורשה איגוד המוסכים} תוכל לעשות את זה בערך ב700 ש"ח אבל לך תדע כמה ניסיון יש להם בדגם שלך?!
  11. לגבי השמשה האחורית-לי היה ניסיון רע איתה שברו לי ת'חלון האחורי בגולף שהיתה לי ולאחר שהחליפו לי שמשה המפשיר אדים לא עבד!!
  12. בחברה שבה אני עובד יש צי רכבים ענק ומרביתם ריכבי טנדר 4*4. החברה עובדת עם ספק שנותן לה צמיגי אליאנס והם טובים מאוד ביחס למחיר. זה צמיג טוב שנותן תמורה נאה בעבור המחיר-וכיוון שהיא סטודנטית בת אז היא גם לא משתוללת בכביש ולכן אין לך מה לחשוש. סה"כ תחליף את הישנים וזהו{2005]
  13. גם אצלי זה היה ועידכון תוכנה פותר את זה-אל תדאג גש למורשה ובצע עידכון
  14. ספריי של STP באוטו דיפו עושה פלאים לריפודי הרכב.
  15. רציתי לדעת היכן הם ממוקמות ואיך ניתן לדעת אם הן פגומות.{עליונות} מאזדה 3 2005
  16. אני השתמשתי בSTP הזה השבוע אגב באוטודיפו יש מבצע עליו יחד עם ספי לפלסטיק וספריי קצף לצמיגים ב60 או 65 ש"ח בקיצור הישתמשתי בו וזה עוזר יופי-אפילו משאיר ריח טוב ברכב אחרי זה
  17. לפני שתבצע זאת ע"י "מומחים" תנסה את שיטת המשחת שיניים-שפשף בעזרת מטלית יבשה עם משחת שיניים את הפנס במשך בערך 6-10 דקות ואז שטוף. אם אתה רוצה לראות עוד מידע חפש זאת ביו טיוב-יש סירטונים שמראים איך זה יוצא מבריק כמו חדש
  18. זה רק אני או שיש המון תקלות בפולקסוואגן? היתה לי גולף 99 עם המון בעיות וכולם אמרו לי אין על פולקסוואגן, אבל אני שם לב כי לא רק הדגם שלי היה דפוק {בעיקר בעיות גיר} גם דור 5 וגם דור 6 מנוע tsi גיר dsg הכל חארטה הם פשוט בעיתים מידי. למה ממשיכים לקנות אותם ויותר מיזה תמיד משבחים אותם על לא מאומה.
  19. ניסת לנקות את בית המצערת???
  20. לגבי היפניות אני מסכים הם די אמינות אם כי גם להם יש לא מעט "תופעות" מוזרות. לגבי מותגי היוקרה אינני מסכים-לאבא שלי יש ב מ וו 3 2005 מעבר לטיפולים שוטפים היא איננה רואה מוסך-ושלא נדבר על הנוחות בנהיגה...
  21. לאיזו טמפרטורה הוא מכוון? לפעמים שהבקרת אקלים נמצאת לדוגמה על 20 מע' אז שהרכב מגיע לאיזון הטמפרטורה הוא מוציא קור לסירוגין כדי לשמור על הטמפ' הרצויה זו כוונתך?
  22. במאזדה 3 אחרי שנתיים בערך יש כשל של אחת התושבות או יותר-מניסיון. לכן זו הבעיה שגורמת לרעידות שלך-גש למוסך ותיווכח! תקווה שזו התושבת הזולה כי יש כאלו שמגיעות ליותר מ1000 עם העבודה. בהצלחה
  23. במיתחם של מוסך כרמלי איזור התעשיה מכתשים.
  24. שלט בול כמו שלי{מאזדה 3} של פוינטר. תפתח את הבורג ושים חתיחת ניר קרון קטנה על הכפתור איפה שהלחיצה-זה פתר לי תבעיה. אגב פה בב"ש שלט עולה 190 ש"ח-אם בא לך חדש גש למתקין של פוינטר באיזור מגוריך
  25. פרסטון הוא ממיצרי נוזל קירור לרכב הטובים בעולם. אני לא ממש מכיר את השמן שלהם אבל חברה כל כך מוכרת וטובה בתחומה {נוזלי קירור} לא תעשה או תרכוש שמן באיכות גרועה. אבל אם אתה מחפש שמן זול וטוב קח VALVALINE באיזור ה80 ש" לגלון.
×
×
  • תוכן חדש...