Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. צריך 65 לא יותר ולא פחות
  2. היי אני צריך לעשות טיפול גדול לרכב שכולל ככה: החלפת שמן מנוע החלפת מצתים פילטר שמן פילטר דלק פילטר אויר גומיות למשולשים קידמיים צלחות בילום + רפידות בילום אחוריות וגומיות תושבת מנוע הרכב אגב הוא גולף 99 אוטו 1.6 אני מבקש חלקים תחליפיים זולים יחסית משהו יכול לתת מחיר לכל מוצר? והאם אתם מכירים מוסך אמין וזול בב"ש אני יביא חלקים הוא יטפל
  3. mobil s 5-40 120ש"ח אוטודיפו גולף 1.6 אוטו 99
  4. אם אתה מתכוון לטיפול 10000 אז ככה שמן פילטר שמן פילטר אויר פלגים בדיקת ברקסים פילטר דלק אופציה*** החלפת מים ירוקים החלפת פילטר מזגן
  5. לא הייתי ממליץ לך עליו דרישת החברה היא ל 10-40 חצי סינטטי עדיפות שלי היא לשמן mobil1 שהוא המומלץ גם של מרצדס וגם של bmw
  6. יש לי גולף 4 עם מנוע 1.6 והיא עושה 1:9 אז אצלך זה סביר
  7. שלום- נתקלתי בבעיה שראיתי וזה צינור הגה {מתכת} שהוא ממש מלוכלך משמן ונוזל אני לא מרגיש בעיה בנסיעה או משהו חריג אבל אני חייב לדעת ממה זה והאים ניתן לתקן זאת?? חבר אמר לי שזה עסק די יקר בחברה באיזור ה1000 ש"ח יש מישהו שיכול לכוון אותי למקום זול? אגב אני מבאר שבע
  8. יש לי גולף 1600 והיתה לי בעיה דומה----ניקו לי את הבית מצערת ועכשיו היא כמו חדשה עלות 90 ש"ח ניתן לבצע לבד עם ספרי קרבורטור תוך כדי לחיצת גז התזה ישירה למצערת מומלץ להוסיף K44 אחרי הטיפול בהצלחה
  9. האם שאני עושה טיפול {10000} לרכב {bmw 320 2004} במוסך לא מורשה אבל שמטפל ברכבים אלו האם הוא יכול להוריד את ההודעה של הservice שמופיעה לפני טיפול בלוח השעונים?? או לחילופין האם המוסך המורשה יוריד לי אותה במחיר סימלי למרות שאינני מטפל אצלו
  10. היי יש לי בעה עם חלונות החשמל הרכב המנועים עובדים אבל החלון לא יורד או עולה הבנתי מאנשים שזו בעיה כרונית בגולף{MK4} מישהו יודע איפה לתקן וכה זה עולה? עדיף לא במוסך מורשה אה ואגב אני מב"ש
  11. חפש בגוגל יש כמה הוצאות של הספרים הללו אני ממליץ על HAYNES
  12. אני צריך לעשות טיפול לBMW 320 שנת 2004 טיפול רגיל 10000 שמן פילטר שמן ופילטר אויר ובדיקה של הברקסים אני מב"ש ופה מוסך כדורי {הרישמי היחיד} דורש 1250 ש"ח לטיפןל אני מוכן להצפין עד ת"א אם משהו מכיר מוסך רישמי שזול יותר חוצפה רק על השמן הוא רוצה 630 ש"ח
  13. יש לי תופעה חוזרת של קורוזיה מהמינוס של המצבר ניסיתי כבר הכל מים חמים תרסיס מגעים וגם תרסיס שמן כולם פותרים את הבעיה ליומיים שלושה וזה חוזר על עצמו בנוסף החלפתי גם את ראש הכבל{סנדל} וזה לא עזר מה עוד אפשר?? האם הבעיה בחיבור של הכבל לאלטרנטור או במצבר? אגב זה מצבר של שנפ והרכב זה גולף MK4
  14. איזה מכון הכי אמין והכי קפדן? דינמומטר? קומפיוטסט? משהו אחר? מי שיודע מניסיון שיתן הצע עם כתובת תודה
  15. אני לא מהמרכז אבל אני בודק שם רכב. אם מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה אמין אני אשמח נא לציין כתובת תודה
  16. אני קונה רובר 216 97 אוט' אני יודע שהרכב לא סחיר ויש לו לא מעט בעיות אבל!! אני החלטתי-ולכן אני צריך עזרה בכמה נושאים: 1-אחרי בדיקה איזה בעיות אופיניות לרכב אפשר לדלג ועל אילו לא{כמובן גיר-שלדה ומנוע לא!!} 2-שנת97 עם 102 אלף קמ" זה לא חשוד?? אולי הורידו קילומטרז? יש דרך לבדוק? 3-והאם מישהו יכול לתת טיפ לפני הבדיקה לאוטו הנ"ל???
  17. אני רשום כמחובר אבל לא מצליח לשלוח עודעות הפעלתי את הקישור מהמייל וזה לא הולך ניסיתי כל מה שרשום במייל ללא הועיל מה לעשות??? השם זה hotride סיסמא
×
×
  • תוכן חדש...