Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. כבעל רובר 200 לשעבר הינה דרך פשוטה לביצוע דבק מגע + יריעות בד יצב את הדיפון בצורה הרצויה מרח דבק מגע גם על הדלת וגם על הבד והדבק כמה שכבות. שזה מתיבש זה חזק ועומד במקום אחרי שתסיים תתפנה לתקן את ריפוד הגג הנופל חחחח
  2. לא יודע מה זה סולנויד אבל אמרו לי כי כנראה הפיסטון הראשון עייף או סדוק{ממה שהבנתי זו גומיה}
  3. מחפש צבעי רכב בב"ש או בסביבתה להחלפת צבע לכסף מטאלי כללי לגולף 2000 ללא תיקוני פח אך כולל פירוק הדלתות . לא עובר את ה1500-2000ש"ח או לחילופין עד 500-700ש"ח עבודה צבע עליי מכירים מישהו?
  4. אור וקור בלב שלם-בקשו אל ירון"ראסטה"
  5. הנתונים לגבי גולף 1600 אוטומט מיבדיקה אמרו לי שהפיסטון הראשון "עייף" מה שגורם להשהייה בין הפרקינג לדרייב. במכון הגירים הציעו לי שיפוץ באיזור ה7 אלף עם קולר חיצוני חדש ואחריות 6 חודשים או שיפוץ חלקי ב2500 ללא אחריות. עוד אפשרות שנילקחה בחשבון עם כי עם ספק גדול היא החלפת השמן והפילטר והוספת תוסף שמסמיך את השמן מה שמעלה לחצים ואולי יתן שיפור להשהייה בעלות של 400ש"ח מה דעתכם? מוסך רון אשמח אם תגיב עם חוות דעת מנסיונך האישי
  6. אני הייתי ממליץ על גולף 1600 יש לי אחת -היא די אמינה,טיפולית וחלקים לא במורשה הם די סבירים וללא הבדל משמעותי מהשאר מנוע אמין מאוד מכלול אמין. חזקה ובטיחותית{4 כריות אויר-ABS} ושומרת על ערכה יותר מהיפניות{בשנתונים 99-02} ועם ישיבת כביש ברמה גרמנית-מומלץ לגבי אלו שבחרת--תעשה סקירה פה בפורום ותראה כמה בעיות יש ברכבים הללו וגם הייתי ממליץ לך לפתןח יד2 ולראות איזה תור יהיה לך עם הדגמים הללו. אז להמלצתי-גולף 1600 אוטו שנת 99 באיזור ה28-31K
  7. תודה. אז אם כך אין מה לדאוג הכל בסדר
  8. היום גיליתי בפעם הראשונה שבבוקר{07:00} כשהנעתי את הרכב גולף 1.6 1999 ראיתי שיש רטיבות מתחת לפיר האגזוז ושיש טיפטוף ממנו {מהיציאה} האם זה טיבעי? האם זה תקין? אני מציין שזה היה בבוקר שהרכב קר
  9. יש לי מצבר של שנפ כבר שנתיים גילו. בקוטב הימיני{מינוס} יש לי קורוזיה קבועה,אני מנקה אחת לחודש או יותר בעזרת מים רותחים ואז מורח מעט גריז מגעים על הקוטב למעלה. זה אפקטיבי רק לשבוע ולא יותר. האם יש דרך אחרת והאם משהו יודע מה הסיבה לקח? נ.ב המצבר עובד נהדר אין לי בעיות איתו {טפו טפו} חח
  10. אני צריך להעביר לאימי את הרכב טסט{פונטו 2005} הפנסים די עכורים ולפני שנה הם כבר עברו חידוש ב 100 ש"ח אבל אני זוכר שזה די פשוט לביצוע רק לא זוכר איזה חומר צריך לשיפשוף ואיזה פוליש שמים אחרי תודה לעונים נ.ב פנס אחורי מושחר עובר טסט??
  11. לא הוא לא חיבר מחשב כלל רק הרים על הליפט פתח ת'פקק ובדק. זהו אגב הוא המליץ לעשות אינפוזיה לגיר{פלאשין בלחץ ניקוי והחלפת שמן ופילטר} מה דעתך?
  12. 1. לא ניתן להחליף או לבדוק נוזל ATF בתיבה מסוג 01M המותקנת בגולף דור 4 ללא הרמת הרכב על ליפט וניטור טמפ' הנוזל בעזרת מחשב המחובר לשקע איבחון *הרכב אכן היה על ליפט והבודק הינו מכונאי מוסמך{ אם כי לא של vag} השאלה היא איפה ניתן לקנות+מחיר+דגם או חברה?
  13. אני רוצה להחליף שמן גיר לגולף4 מצאתי את הקוד של האורגינל וגם הבנתי שזה שמן צהוב אבל אם אני רוצה לקנות לבד בחנות ולא בצמפיון אז מה לבקש? ואגב כמה ליטר יש בגיר?
  14. הבנתי שידית ההילוכים של הגיר לא באמת מעבירה את ההילוך מכנית אלה מחוברת לכבל שמעביר את הפקודה לגיר. אם זה נכון איך קורה {קראתי אצל הרבה שזה קרה פה בפורום} שיש מצב בו המעבר של הידית אינו חלק, כלומר העברה מרוורס לניטרל או מניוטרל לדרייב תהייה חלקה ואולם שילוב מפרקינג לדרייב יצריך מעט כח?
  15. אוקי הבנתי אז יש לכם המלצה על מוסך בב"ש? מלבד מורשה צמפיון
  16. אני מב"ש אתה מכיר מישהו מלבד מוסכי צמפיון{ריטס,ברק,ברע"מ}
  17. לנתק כבל מינוס של המצבר?
  18. האמת שהרכב חם זה יורד לבערך3-4 שניות
  19. יש לי גולף דור4 השילוב מפרקינג להילוך רוורס או דרייב גורר השהייה של מס שניות תרם הוא משתלב. הדבר קורה גם שהרכב קר וגם שהוא חם. המליצו לי בפורום לבדוק שמן גיר ולהוסיף במידת הצורך,אך בבדיקה לא היה חסר כלל שמן המכונאי המליץ לי לבצע אינפוזיה בלחץ לגיר כדי לנקות את כל המעברים ואז למלא שמן ופילטר חדש עלות של בערך 800-1000ש"ח לפני שאני מבצע זאת אם בכלל{יקר מאוד} האם זה יפתור את הבעיה? או שיש בעיה בגיר שמצריכה שיפוץ? בסך הכל הגיר פועל טוב מאוד לא נתפסים או ניתקעים הילוכים. הגיר מגיב היטב להאצה ולהאטה. מה עושים?
  20. מיניסיון!!! היו לי 2 פונטו ספייס 2001 ו2005 בשניהם היו בעיות בהגה-אני יד 1 שניהם טופלו במרכזי{ ב.ט ב"ש} ומשיחות עם בעלי פונטו זה קיים כמעט בכולם. בזמנו אף חשבתי להגיש תביעה יצוגית רכב די טוב חוץ מזה....
  21. אני מוכר את הרכב גולף 99 1.6 אוטו בבדיקה אמרו שאיבת שמן לחלל השריפה-ככל הנראה ע"י בדיקת פליטה באגזוז מה זה ומאיפה זה נובע?
  22. לא יש לי אוטומט ועוד 1600 שנחשב "כבד" יוצא לי 1:10 בעיר 1:13 בינעירוני אין מצב שהוא הגיע ל 1:6 זה כנראה בעיה איפושהוא
  23. 1 ל6 או 1ל8 במקרה הטוב??? מה זה אמריקאית? או שאתה נהג שודים
  24. היה לי משהו דומה בגולף4 המפתח היה מסובב בסוויטץ אבל רק אחרי 5-10 שניות היה מניע מה גם שבזמן ההמתנה הוא לא היה מנסה אפילו להניע ממש שקט ואז אחרי 10 שניות הנעה הלחתי לחשמלאי רכב אמר לי זה מיקרו סוויטץ 200 ש"ח ואין בעיה--ואכן כך
×
×
  • תוכן חדש...