Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. נכון זהו הגה חשמלי עם מצב סיטי להיגוי קליל ונוח. בפונטו זו בעיה מוכרת וללא טיפול מונע. כנראה שתצתרך להחליף את המנוע הגה-2000 מפירוק בערך 3500 במוסך פיאט
  2. הבנתי שפוקוס ומאזדה 3 בנויות על אותם רכיבים. ב3 היתה בעיה דומה שתוקנה ע"י עידכון תוכנה-יש מצב שזה מה שאתה צריך.
  3. אני מניח שמדובר במוסך מדרכה. במידה וכן- המחיר מעט גבוה פה בב"ש אני מכיר מכונאים שעושים את העבודה בבערך 200 ש"ח. לגבי החלקים גומיות גריז ומעט שמן.....אולי בלחץ 200ש"ח נוספים
  4. לפני בערך 6 שנים היתה לי רובר 216 98 עשיתי לה טיפול ובו גם פלאשינג למרות שהמנועים של רובר נוטים לשרוף ראש מנוע. היא היתה בבעלותי שנה ומשהו ואני אף רואה אותה על היום מסתובבת בעיר. כך שאם הפלאשינג הוא לרכב ישן מעט לפני טיפול טוב ולאורך זמן-אני ממליץ אני אישית ממליץ להריץ ת'מנוע 5-6 דקות בלבד עם הפלאשינג לפני ריקון והחלפת שמן
  5. בגולף שהיתה לי 99 1600 היתה בעיה כזו וזה היה מצינור מתכת שמחובר לפלאנץ היו בו 2 נקודות בגודל של מ"מ. בכול אופן יש אפשרות לתת פיק של ריתוך {בעל המוסך מפרק ונותן לבעל מקצוע}200 ש"ח כולל. או להחליף בערך 400-500 לחלק לא כולל עבודה.
  6. מישהו יכול לומר כמה יש והיכן הם ממוקמות? תרשים יעזור למי שיש. {לידע כללי}
  7. האמת הפילטר אויר היה ללא שם משהו תחליפי שהגיע בקופסה לבנה ללא לוגו או שם. הבנתי שזה דווקא לא קריטי-הפילטר אויר
  8. לא לא-שטיפה לפנים הרכב {:
  9. לא ידוע לי הסוג\דגם של המצתים אבל אל דאגה אני בדקתי היטב ואכן כמו שאמרתי הדגם שליעם מצתים רגילים. לגבי השמן הוא אחד הטובים שיש-סריקה פה בפורום תעלה אינספור המלצות עליו. הפנמתי את הקטע עם התוסף ואני ישים אותו בעוד כמה חודשים-תודה על הטיפ זהו עכשיו נשאר רק שטיפה פנימית וחיצונית ואני מבסוט
  10. בדקתי עם מוסך עד רעננה -מורשה יבואן מאזדה פורד. הדגם שלי לפי מס שילדה ומס רכב הוא בעל מצתים רגילים. לגבי התוסף -אתה בטוח שלא כדאי?
  11. אין מצב שזה פשוט חוסר שמן גיר{לחץ נמוך}
  12. טיפול 10000 או יותר נכון 105000. מאזדה 3 2005 4ליטר שמן 5-30 של AGIP מחיר 150 ש"ח מסנן שמן של MANN מחיר 59 פילטר אויר 59 ש"ח פילטר דלק 50 4 מצתי NGK רגילים{הדגם שלי לא צריך אירדיום} 108 ש"ח פירוק גלגלים אחורה +קדימה ובדיקת בלמים{יצאו חדשים-החלפתי לפני 8 חודשים} הטיפול בוצע באוטודיפו ב"ש 195 ש"ח עבודה סה"כ 620 ש"ח להזכירכם אוטודיפו הינו מוסך מורשה מטעם איגוד המוסכים. אגב במורשה היבואן ביקשו 1100 ש"ח הרווחתי או לא? נ.ב לא שמתי עדין תוסף-אני יורד לאילת בחמישי אני ישים אותו לנסיעה כולם ממליצים על K44?
  13. צביעת רכב או חלקים כגון גג מכסה מנוע מהווים ירידת ערך. אך אם הרכב הוא זה שבתמונה {רובר 416} אז צביעתו היא אפילו עליית מחיר. רכבים ישנים יכולים לדרוש ולקבל תוספת מחיר לרכב שעבר צבע.
  14. אתה מתכוון למורשה אך לא מורשה יבואן. אם זה טיפול שיגרתי{ מים- שמן פלאגים ופילטרים} לך לאוטו דיפו. מחירי עבודה זולים וחלקים אתה יכול להביא בניפרד לפי בחירה אישית{עדיף}
  15. מישהו?????
  16. חמי ביקש שאמצא לו רכב קטן ידני וחסכוני בדלק. כמובן שעדיף דגם אמין וזול לתחזוק. אני מתלבט בין פונטו ספייס 1250סמ"ק לבין פג'ו 206 1400 . משהו יכול לפרט עליהם? האם יש דגמים אחרים בטווח המחירים הזה שעדיף על הדגמים הללו? כמובן עדיף רכב חדש ככול שניתן 2002 ומעלה.
  17. פונטו 2001 עד 2005 ידוע על בעיה בהגה מצב {city} ננעל וההגה הופך קשיח. אין פתרון והדרך היחידה היא החלפה של מנוע ההגה-גם כן עד שהוא יכל לעשות בעיות. מלבד זה הפונטו אוטו נחמד וחסכוני
  18. קניתי כזה חליפי לגולף ב140 ש"ח אצל בכר בב"ש. עדיף על איזה אחד מפירוקיה
  19. למה להשקיע 1100 על 10 שנות אחריות??? מי מחזיק רכב 10 שנים?
  20. אחי ממש מוזר-יש לי מאזדה 3 ואף פעם{טפו טפו טפו} לא קרה לי דבר כזה. ניראה לי שיש לך בעיה במגעים של הבורר מעלות, שהרכב לא מאוזן הוא מתנתק או משהו. בכל אופן זה לא אמור להיות כך
  21. אם עד כה טיפלת במרכזי או במורשה היבואן ממה החשש שלך לשאול אותו ? תשאל מה מחליפים ומה המחיר שלו לכך. אגב 38000 ב4 שנים וואו יותר טוב מרופא חח
  22. יש איזה תכשירים שימנעו תופעה כזו? שלי 2005 שחונה בב"ש אבל עם מגן שמש. אולי יש משהו מונע אם לא מתקן
  23. עזוב אותך ממוסכי מידרכה! העוד 100 ש"ח היית עושה את זה באוטו דיפו עם רישום ואחריות.! ויש לך קבלה על מוסך מורשה. להבא....
  24. לפני טיפול 10000 למאזדה 3 2005 חצי סינטטי 5-40 המובייל מעט יקר יותר אגב מה עדיף לטמפרטורות בארץ? 10-40 או 5-40 ועוד משהו: לגבי הפילטר שמן אני כנראה אקנה של MANN אלה אם יש לכם המלצה אחרת הטיפול במורשה אך לא מורשה היבואן בשל פערי המחיר. ואני ימשיך למרות שזה לא קשור לכותרת, איזה מצתים צריך? {בדקתי ואלו לא אירדיום בקוד שילדה שלי} והאם יש חברה טובה לפילטר אויר?
  25. מובייל S הראו לך והוא מצויין. הוא לא הרישמי של פולקסוואגן אלה דווקא של BMW שמשתמשת בו. מומלץ בחום-אגב כמה לקחו לך על הטיפול באוטודיפו?
×
×
  • תוכן חדש...