לפני טיפול 10000 למאזדה 3 2005
חצי סינטטי 5-40
המובייל מעט יקר יותר
אגב מה עדיף לטמפרטורות בארץ? 10-40 או 5-40
ועוד משהו: לגבי הפילטר שמן אני כנראה אקנה של MANN אלה אם יש לכם המלצה אחרת
הטיפול במורשה אך לא מורשה היבואן בשל פערי המחיר.
ואני ימשיך למרות שזה לא קשור לכותרת, איזה מצתים צריך? {בדקתי ואלו לא אירדיום בקוד שילדה שלי}
והאם יש חברה טובה לפילטר אויר?