Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. ספיריט עד כמה שזכור לי זה מנוע 2000 אתה ודאי מתכוון לקומפורט. הבולמים ב-3 הולכים די מהר שלי הוחלפו ע"י הטריד אין כחלק מהחוזה רכישה. לגבי התושבת זה תלוי כיוון שיש תושבת יקרה מעל 1000 ש"ח ויש זולה . תלוי איזה תושבת זו. קידמית אחורית עליונה תחתונה?
  2. לפני שנה קניתי מגבים של מישלין באוטודיפו עד כמה שזכור לי ב160 ש"ח בערך. והנה עברה שנה ואני קניתי שוב הפעם מוואלה שופ ב59 כולל משלוח. לחורף אחד זה מספיק גם המישלין לא החזיק יותר מזה אז למה לקנות ביותר
  3. כבעל גולף 99 לשעבר עם אותה בעיה במגבים נינה המלצתי: בין המכסה מנוע לשימשה יש פלסטיק שחור הוצא אותו ןפרק את מנגנון המגבים שמתחתיו. השרה את המיפרקים התקועים בנפט חיום או יומיים, ייבש אותם ותן WD40 בידי שעה 4 פעמים. עכשיו המפרקים אמורים לנוע בחופשיות מה שנותר לך הוא לפרק את צינורות המים של השפריצר ולבדוק איפה יש סתימה. אם זה לא בצינור תעשה כמו שאמרו קודמי ותשרה במסיר אבנית את הכפתור יציאה של מי השפריצר ותחזיר לעבודה. בהצלחה
  4. שמו לך פרסטון במרכזי של מאזדה?? נישמע תמוהה מוסך מאזדה/פורד אמור לעבוד רק עם שימני דלקול, שהותאמו לרכבי מאזדה /פורד. היבואן של מאזדה הוא דלק מוטורס שהוא גם בעל בית של דלק ודלקול. כך שאם לא ראית בעיניך שהם שמו פרסטון אני לא הייתי קונה את מה שהם אמרו לך. בכל אופן אם הם אכן שמו לך פרסטון 5-30 אתה יכול להיות רגוע. השמן שלהם די טוב-אולי אפילו טוב מדלקול
  5. שמן טוב מה הבעיה איתו?
  6. יכול להיות המון אופציות אבל תנסה את זה: תן לרכב לנוח/לתקרר ואז אם הוא מגיב ראשון שני שלישי ורביעי גש למוסך ובקש החלפת שמן גיר.ופילטר אם קיים. כמובן תבדוק את הסוג הנדרש לרכב. יכול להיות שהשמן מתחמם מידי/יתכן שהוא אף שרוף זה אמור לתת לך מרווח מחייה עם הגיר
  7. כמו שאמרו קודמי, השמן של דלק בחנות מגיע בצבע בקבוק ירוק של דלקול והוא אכן המקורי למאזדה בישראל. בח"ול יש שמן אחר אך כנראה כיוון שדלק מוטורס מיבאת גם שמן וגם רכב הם קיבלו היתר לתת של דלקול. לגבי הבקבוק השחור לא יודע נישמע חשוד. לגבי הבולמים תהיה רגוע המאזדה 3 שלי ושל עוד 2 חברים 2005 ו2006 עברו החלפת בולמים קידמים. כנראה שהבולמים לא באיכות גבוה או שיש להם פגם-בכל אופן זה תקין. הצעתי-גש למוסך ותשאל את האחראי על הבקבוק השחור-ואף בקש לראות מדבקה אם זה מציק לך
  8. זוהי בעיה ידועה בפונטו ספייס. התסמינים שלך ברורים וכן זה קורה ונעלם ואז שוב חוזר -זה לא בעית מגעים, פשוט הלך ההגה.
  9. כתבתם שלפי אוטודטה אני יכול להלביש חישוק 17" על מאזדה 3 אקטיב אבל בדלת הנהג יש רק את המידות לחישוק 15 ו 16 אז מה אתם אומרים? יש מצב אוטודטה טעו?
  10. חיפשתי ואני לא מוצא אז ככה: מאזדה 3 אקטיב 1.6 2005, כרגע עם חישוק 15" ואני מעונין להגדיל. אני יודע שמותר 16" אבל ראיתי שהדגם עם מנוע 2.0 מגיע עם גאנט 17"-האם גם אני יכול?
  11. הג'נט שלי כרגע הוא 15 בקומפורט {עדין 1600} זה מגיע עם 16 ובספיריט אני חושב 17". השאלה אם ניתן להרכיב את ה17 או יותר בדגם האקטיב ושיהיה חוקי? אגב את ה16 אין בעיה כבר בדקתי.
  12. מאזדה 3 2005 1600 אוטומט. עושה בערך 11000 ק"מ בשנה. טיפולים 700-1100 ש"ח דלק בחודש ממלא בערך 400 ש"ח מקיף 2200 חובה 1400 טסט 1300 סה"כ בשנה אני מוציא על הרכב 11000 ש"ח בערך לא כולל ירידת ערך שנתית של בערך 5000
  13. רובוטית זו לא תיבה אוטומטית!!!!! רובוטית היא תיבת הילוכים רגילה שם בקר שמפעיל את הקלאץ אוטומתי. היא שונה ביסודה מכל תיבה אוטומתית קיימת
  14. אני משתמש בספריי קצף של stp והוא מעולה-40 ש"ח בערך ומחזיק הרבה זמן
  15. מזה חאפר? מה בדיוק אתה צריך מלבד טיפול שיגרתי? בכדי להחליף פילטרים ושמן לא צריך להיות מהנדס. אם זו הבעיה גש לאוטו דיפו יש מחלקת מוסך טובה אמינה וזולה יחסית-תוכל לבחור שם בין חלפים מקוריים לבין תחליפיים. והם גם מוסך מורשה איגוד המוסכים.
  16. מה העונש שאני יכול לקבל על נסיעה במאזדה 3 עם קסנון? בטסט האם עלי לנתק את הקסנון ולהעביר לנורות רגילות או שמא עלי לפרק לגמרי את הערכה שהבוחן לא יראה.? מאזדה 3 2005
  17. סליחה שוב- המסנן הפנימי הוא זה שצריך לפרק את התא כפפות-פיוז בוקס ומחשב רכב בכדי להגיע אליו?{ראיתי סרטון ביוטיוב} בגלל זה לא מצאתי סרטון הדרכה לפילטר מזגן. אבל בטיפול הציעו לי פילטר מזגן{אוטודיפו}
  18. אז בדגם שלי אקטיב 2005 אין פילטר מזגן אלה רק פילטר זרימת אויר פנימי?
  19. אני נוהג על מאזדה 3 2005 אקטיב ואילו חבר שלי מחזיק במאזדה 3 2004 קומפורט. בבדיקה שעשינו המזגן אצלי מוציא לחץ טוב יותר ואי לכך מקרר טוב יותר-יתכן כי הוא חדש בשנה. לפני כמה ימים הוא אמר לי שהוא הוציא את פילטר המזגן ועכשיו המזגן שלו נותן תפוקה מצויינת. שאלתי היא כזו: האם יתכן כי פילטר ישן\מאובק יחליש את כח המזגן? והאם אי שימוש בפילטר יגרום נזק למזגן בעתיד?
  20. אגב אם תמצא אותו תפרסם פה -יש לא מעט אנשים שמתמודדים עם הבעיה פה
  21. וכל שאר החלונות עובדים פיקס?
  22. סליחה אבל זוג רפידות קידמיות כולל עבודה במוסך מאזדה 600 ש"ח כולל מע"מ
  23. אגב אם אתה רוצה רק במורשה יבואן כנס לאתר של מוסך עד רעננה יש שם פורום-תירשם ואז תרשום מה אתה רוצה לעשות וכמה זה עולה וחיים הבעלים יחזור אליך בפורום או באסמס. הוא תותח
  24. שלום טיפול גדול מצריך החלפת שמן ופילטר שמן. פילטר אויר. פילטר דלק ופלאגים. כל זה עשיתי באוטו דיפו ב680 ש"ח כולל מע"מ לגבי ברקסים צלחות איכותיות עולות בערך 150-250 רפידות בערך 200 ועבודה בערך עוד 150. לגבי טיפול 60000 אני לא בטוח שצריך להחליף פלאגים{ חיסכון של 120-140 ש"ח}במידה והם רגילים ולא אירדיום!!!! תבדוק. ככה שאם הצלחות תקינות וצריך להחליף רק רפידה {מה שקורה בדרך כלל} אזיי זה יעלה לך באזור ה350-300 זהו כל זה בהנחה שאתה עושה את זה באוטודיפו. אם זה במורשה יבואן אז במקום סכום כולל של 1000 תפרד לפחות מ1600 לא כולל מע"מ. לשיקולך
  25. הכי מיקצוען בב"ש זה מואיז הרפד הוא נמצא בצומת של דוד לוי לפני תחנת דלק 10טן. אם אתה מחפש זול יש אחד צמוד לפינה החמה. בכל אופן לא חסר רפדים בעיר.
×
×
  • תוכן חדש...