Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. מוסך עד רעננה-אמינות מס'1 תבקש את חיים אגב יש גם פורום שאלות תשובות באתר שלו תנסה הוא 10
  2. מאזדה 2005 אקטיב. מספר שילדה JMZBK12Z5-51226024 צריך אירדיום או שגילים?
  3. למה אתה מחליף? יש איתם בעיה הם קשים רכים נוזלים???שתף אותנו
  4. הכל טוב ונחמד אבל איך פותרים את זה?? אם צלון לא עוזר אז מה כן? ואל תגידו לי להחנות בצל כי אין לי צל בחניה של העבודה
  5. למה בכלל לחפש מכון שמקל את הבדיקה?? טסט זהו מבחן חשוב שמכשיר את הרכב לנסיעה בטוחה. אם תקל ראש בבדיקה כזו אתה יכול למצא עצמך מתנגש בעץ או חלילה ברכב אחר. טפל ברכב שלא יהפוך לנשק
  6. לגבי הקפיצות בדיסק זה די ידוע במאזדה 3.
  7. באמת אין כאן בארשבעים עם מאזדות?? או שאתם מתקמצנים במילים
  8. אין כאן אף בארשבעי עם מאזדה 3????? איפה אתם מטפלים?
  9. אני צריך לעשות טיפול יישור קו למאזדה3. כל שאני מבקש הוא מוסך מורשה אמין מיקצועי ועם מחירים סבירים ב"ש. כמובן אם מישהו טיפל שם אז לתת רשמים, ובאומרי מורשה אינני מתכוון למורשה היבואן. תודה
  10. אולי בכל זאת כמה מילים????מישהו??
  11. עשיתי למאזדה 2005 ווקס ויצא בסדר אם כי לא רואים את השינוי ממש.{הצבע בסדר גמור}. וראיתי בתמונות של רכבים שעברו גלייז שזה ממש מבריק ונראה חדש. האם אפשר לעשות זאת על צבע מטאלי? האם ניתן לעשות זאת לבד ומהם השלבים שצריך לבצע? תודה לעוזרים
  12. היתה לי את אותה הבעיה בגולף 99 אבל 1600. הבעיה ניפתרה עם החלפת הצלחות דווקא,אבל תבדוק אולי אצלך זה רפידות
  13. גש לאורוקור תבקש מירון שיבדוק ויתן לך מחיר. הם הכי מיקצועים ואמינים {אפשר להסתדר על מחיר נוח} מומלצים בחום
  14. האם צריך לעשות ווקס ליפני או אחרי אם בכלל והאם צריך מיכשור? ראיתי תכשיר של מאגווריס שמבטיח ציפוי מראה לרכב---זה בכלל שווה או שנישאר עם הווקס?
  15. מעניין שאיגוד השמאים מקבל מענקים מיד2 וזה מוכח והיה בטלויזיה{לא זוכר ת'תונית}. מושחטים ורודפי בצע-אם כי אני אישית מרוצה מיד 2 -זה נגיש וחינם!!!אחלה
  16. אפשר המלצה על כמה דגמים
  17. האם ספריי הסיליקון{קצף} של SUN OF A GUN שומר על הצמיגים מיובש או שבחום הישראלי הוא שורף אותם? נא לתייחס גם לתכשירים של חברות אחרות-תודה
  18. היתה לי אותה בעיה בגולף{ברוך שפטרנו}. הצלחת שלך כנראה מעוותת או שאינה יושבת טוב עם הרפידה. לדעתי תחליף לצלחת מאיכות נורמלית פלוס{לא סיני} זה יפתור את הבעיה
  19. הדלק עובר קודם דרך המסנן ואז אל הבוכנות. ולכן הפילטר לא מסנן את הליכלוך שיוצר התוסף אלה רק ליכלוך גס שנמצא במיכל הדלק כגון שאריות אבק וכו.. הפיח שנוצר משריפת הדלק והתוסף יוצא דרך האגזוז ולכן אין צורך להחליף פילטר דלק
  20. חיפשתי ולא מצאתי ספר למאזדה 3-תקן אותי אם אני טועה
  21. אני יכול לומר לך שבטסט בודקים בולמים ומכשילים על בולם לקוי. בנוסף בטסט בודקים מפגעי בטיחות ולכן 1+1 שווה מסוכן...
  22. hotride

    ביטוח ישיר או שירביט?

    כיום אני בשירביט כבר שנתיים ללא תביעה ולכן אינני יכול לתיחס אליהם. אבל לגבי ישיר9000000 היה לי ניסיון רע ומר. ככה:רכב הונדה 1.6 אוטו 2001 קיבלתי מכה מאחור והפוגע ברח. אני הייתי בעל הרכב והמבוטחים היו אני ואבי ,כאשר אבי מתואר כנהג הראשי ואילו אני כמישני. בחקירת האירוע ע"י הביטוח גילו שאני נהגתי . מכאן הכל הסתבך והם טענו שהמחיר שקיבלתי היה נכון לגבי הוותק של אבי ולא שלי וסירבו לשלם את הנזק למוסך ההסדר 17000 ש"ח. לאחר שנה של שיחות ומכתבים ופניה לנציב קבילות הביטוחים הוחזרו לי 12000 בנוסף אינני ממליץ על 555 ו900000 לאף אדם על האפליה שהם לא מבטחים בדרום הארץ על אף שבאחוזים כבר 5 שנים המרכז והצפון "מסוכנים יותר" לחברות הביטוח. אני אישית מחרים אותם משני הסיבות הנ"ל
  23. אבל אתה לא יודע אם זה פוגע בגיר? בפורומים שונים הבנתי שיש התחממות שמן בגיר או משהו כזה. האם יש משהו שיודע? תודה
  24. אם בזמן נסיעה אני מעביר לניוטרל לדוגמה בירידה או לפני הגעה לרמזור בגיר אוטומט כמובן, יש בזה כדי לפגוע בגיר? האם זה אסור?
  25. סתם מתעניין מה זה פולי מנוע? והאם יתכן שהרעש שלו בא מתושבות מנוע פגומות?
×
×
  • תוכן חדש...