כיום אני בשירביט כבר שנתיים ללא תביעה ולכן אינני יכול לתיחס אליהם.
אבל לגבי ישיר9000000 היה לי ניסיון רע ומר.
ככה:רכב הונדה 1.6 אוטו 2001 קיבלתי מכה מאחור והפוגע ברח.
אני הייתי בעל הרכב והמבוטחים היו אני ואבי ,כאשר אבי מתואר כנהג הראשי ואילו אני כמישני.
בחקירת האירוע ע"י הביטוח גילו שאני נהגתי .
מכאן הכל הסתבך והם טענו שהמחיר שקיבלתי היה נכון לגבי הוותק של אבי ולא שלי וסירבו לשלם את הנזק
למוסך ההסדר 17000 ש"ח.
לאחר שנה של שיחות ומכתבים ופניה לנציב קבילות הביטוחים הוחזרו לי 12000
בנוסף אינני ממליץ על 555 ו900000 לאף אדם על האפליה שהם לא מבטחים בדרום הארץ על אף שבאחוזים כבר 5 שנים המרכז
והצפון "מסוכנים יותר" לחברות הביטוח.
אני אישית מחרים אותם משני הסיבות הנ"ל