אם בא לך לפנק ת'רכב אז גש לאחד מהמורשי יבואן לטיפול איכותי לדגם שלך.
אם אתה עושה זאת על מנת לסיים את הפרק הזה אז גש לאוטו דיפו {מוסך} שם תצא בנזק מקסימלי של 1500 כולל ברקסים וצלחות
במורשה זה יצא באיזור ה2200 לערך.
אני מדבר על פילטר שמן,דלק ואויר. שמן 5-40 איכותי(מוביל1} מים ירוקים פלאגים ברקסים {רפידות וצלחות} וכמובן עבודה.
אגב קח בחשבון שבאוטודיפו החלקים הם לא מקוריים אך ברמה סבירה עד בינונית.