Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. אני לפני חידוש פוליסת מקיף אחרי תביעה בשנה החולפת. עשיתי סקר שוק ורובם דרשו בין 4500 ל5500 השתתפות עצמית 600. חוץ משירביט שביקשה 2700. כוול שמשות וגרירה וההישתתפות 1600 ש"ח . קראתי קצת שהם בעייתים ולא מומלצים אבל בינינו כל חב' הביטוח כאלה שהם צריכות לשלם לא? מה אתם אומרים שווה את ההפרש? אגב הרכב הוא מאזדה 3 1.6 2005 בב"ש. נהג יחיד
  2. מאזדה 3 1.6 2005 מזגן מצויין{טפו טפו} נראה לי שיש לכם בעית חום. חח
  3. כנס לאתר של מוסך "עד רעננה" מורשה מאזדה פורד יש שם פורום פעיל-תרשום לחיים הבעלים הודעה והוא יתן לך פירוט מהייר כולל מחיר. לטעמי המחיר שקיבלת יקר- שמן מקורי של דלקול ופילטר מקורי לא עולים יותר מ250 ש"ח. אז 850עם העבודה זה להיסחף. טפל במוסך רגיל תביא את החלקים {אפשר גם לקנות מהמורשה} ותשלם לו על העבודה 200 יאצת בחצי מחיר. אני ב750 עשיתי כולל פלאגים ופילטר דלק. ולא התפשרתי על האיכות
  4. ידני או אוטו'?
  5. השמן שלהם די פופולרי בארה"ב ואף פה. זהו שמן איכותי במידה טובה. לגבי מוצרי ניקיון ואסטטיקה לא שמעתי עליהם, למה לא לשאר עם מה שטוב ומוכר פה? כמו מוצרי אס טי פי)STPֹ)
  6. אם בא לך לפנק ת'רכב אז גש לאחד מהמורשי יבואן לטיפול איכותי לדגם שלך. אם אתה עושה זאת על מנת לסיים את הפרק הזה אז גש לאוטו דיפו {מוסך} שם תצא בנזק מקסימלי של 1500 כולל ברקסים וצלחות במורשה זה יצא באיזור ה2200 לערך. אני מדבר על פילטר שמן,דלק ואויר. שמן 5-40 איכותי(מוביל1} מים ירוקים פלאגים ברקסים {רפידות וצלחות} וכמובן עבודה. אגב קח בחשבון שבאוטודיפו החלקים הם לא מקוריים אך ברמה סבירה עד בינונית.
  7. כמה שילמת ואיפה
  8. השמן הוא AGIP 5-40 סינטטי גלון 4 ליטר ב150 אוטודיפו לרכב מאזדה 3
  9. בהתחשב שהיתה לי כזו אוטו, הצריכה שלך סבירה בהחלט
  10. אולי בכל זאת מישהו ניסה??
  11. יש מסנן ראשי שיושב מאחורי הקונסולה המרכזית{רדיו-מזגן ומאפרה} ניתן להגיע אליו ע"י פירוק של כמה וכמה חלקים-ממש לא מומלץ ולדברי החברה אין צורך. מי שבכל זאת מעוניין יש סרטון הדגמה ביו טיוב.
  12. שמעתי שיש חומר שנקרא "אנטי סווירל" שמתיימר להעלים סימני עיגולי שריטות\מערבולות שמשאירה מכונת השטיפה. משהו השתמש בזה? זה עוזר? צריך מכונה או שאפשר ביד? אגב החומר הואMeguiar's Professional Swirl Remover 2.0
  13. רק שתדע כי לא כל הרכבים בשנת יצור זו צריכים אירדיום! תשאל את ניסן חזאזי מהפורום .הוא יומר לך ע"פ מספר שילדה
  14. בהמשך לתשובה שקיבלת, גיר רובוטי הינו גיר ידני עם שליטה מכנית ממוחשבת להעברת ההילוך. זהו גיר ידני ש"רובוט" מעביר בו את ההילוך. אגב זה ממש קטסטרופה לנהוג עם גיר כזה.
  15. stp sun of a gun בקבוק עם פקק צהוב באוטו דיפו משהו כמו 40 ש"ח
  16. בנוסף לחוות דעת של הפורום כנס גם לפורום אלפא הישראלי
  17. אני יתן לך תשובה שלא כולם יסכימו איתה אבל כך: אם ראית את הנזק ובאמת ותמים לא היה כלום מעבר לפנס-דרוש לשלם רק את הנזק הזה. במידה והנפגע לא מסכים יש לך 3אופציות: 1 לשלם למוסך שלו מה שנקבע 1700 ש"ח 2. להפעיל את הביטוח ולשלם הישתתפות עצמית 3. וזה באמת במידה והוא מנסה למצוץ ממך כסף לחינם, אל תשלם ותומר לו שזה או תיקון פנס או שיתבע אותך כי אתה מכחיש. פה אין לו הרבה ברירה כי זה מצריך משפט עו"ד וזמן ואף אחד לא יעשה זאת בשביל תיקון פנס של 300 ש"ח. לכן אם אתה שוב באמת ותמים יודע וחושב שהוא מנסה לעשות עליך קופה אני ממליץ אופציה 3
  18. מצתרף להמלצה-טיפלתי שם ב216 היו אמינים אבל מעט יקרים לטעמי. לידיעה כללית מוסך אבי-דן בעמק שרה היה מורשה רובר אך הוא כבר לא!! בנוסף גם מוסך פורמולה בעברו היה מורשה רובר אז תוכל לבדוק גם שם. אגב מה ברצונך לעשות? טיפול 10000?
  19. יקר מידי לטעמי בטח אם אתה לקוח קבוע שם. במוסך צמפיון של VAG על איבחון ואיפוס גבו לי 150 ש"ח. ואני כלל לא מטפל שם. במקרה שלך המוסך היה צריך לספוג כמחווה לשירות טוב.
  20. הנורה לא נשארת דלוקה אחרי ההתנעה!!!! יתכן שהנעילה ב40 קשורה בלABS אבל היא איננה אמורה לשאר דולקת בדוק.
  21. דשבורד דש=מחוונים בורד=לוח דשבורד=לוח מחוונים עד כמה שידוע לי לא ניתן לתקן זאת-אולי תשקול לשים ריפוד לדשבורד
  22. הבעיה היא לא במנוע אלא בחלקי הפלסטיק שבחום הארץ פשוט מתפוצצים עד לניפלת החלון פנימה-הרעש אצלך הוא כנראה מכך שחלק כבר הלכו-שאלה של זמן עד שיפול החלון.
  23. סליחה זה וולטה שחור ב400 ש"ח לא וורטא אז מה עדיף? וולטא או שנפ
  24. יש הבדל בין הוורטה השחור ללבן עם המכסה האדום?
  25. וורטה 60 אמפר {שחור} 400 ש"ח 12 חודש אחריות שנפ 60 אמפר 520ש"ח 12 חודש אחריות מה עדיף?
×
×
  • תוכן חדש...