Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. זה אובחן בטסט. אני אקח אותו למוסך ונראה מה יגידו שם. נעדכן בהמשך
  2. דודג קאליבר 2007 אוטו מנוע 2000. היום נאמר לי שיש חופש בהגה (לא שהרגשתי משהו) ואני צריך לתקן. מישהו מכיר ? מה צריך לעשות ואיפה הבעיה?
  3. גולף דור 4 99" 1600 סמ"ק היתה ברשותי שנתיים 06-08 גיר - פלאנץ מים- ציריה- מנוע וישרים- ידית איתות- מע' חלונות חשמל- כרית אויר נהג. מספיק??? רק לא פולקסווגן
  4. לגולף TSI?? אתה רושם את זה כאילו זה פרארי ייחודית. כנס ליילו יש להם מבצע על סט סיליקון איכותי ב30 ש"ח והם כבר יתנו לך תמידה.
  5. אני נוהג בדודג' מנוע 2000 הצריכה היא בערך 8 בעיר ו10 מחוץ לעיר. הטיפולים במורשה בערך כמו ביפניות אולי 15% יותר. לגבי בעיות,,,,טפו טפו שנה עברה והרכב נוסע ומתנהג מעולה. אני ממליץ
  6. מוסך לרכבי האודי סיאט ופולקסווגן. עשיתי בדיקה ממוחשבת למנורת כרית אויר שדלקה שילמתי איפסו ושיחררו אותי. למחרת חזרה המנורה לדלוק שבתי למוסך וביקשתי לדעת מה היתה הבעיה או לחילופין מה ציין המחשב בסריקה. לגיטימי לא?. המנהל סירב בתוקף ודרש שאשלם שוב על בדיקה אם ברצוני לדעת מה הבעיה. יצאתי מאוכזב לא ממליץ
  7. המכון מוכר בב"ש כאחד האמינים והטובים. ואני מצתרף לממליצים עליו.
  8. בעיה די נפוצה בגולף דור 4 תפרק את המגבים , את הפלסטיק ואז תגלה את המנגנון של המגבים. פרק אותו ותשרה אותו בנפט יום או יומיים תוך כדי שאתה מזיז מצד לצד פעמיים ביום לפחות. אחר כך נגב היטב ותן כמות יפה של ספרי שמן. כמובן שוב תוך כדי משחק ימינה ושמאלה. זהו אתה מוכן להחזיר זה אמור לפתור ת'בעיה. נכתב מניסיון אישי עם גולף 99
  9. בבאר שבע יש לך ברחוב הנגרים חנות צבע וכלי עבודה. הם מתמחים בצבע לרכב-כולל הכנה בספריי אם צריך
  10. יש שמן של פז 5W20 שהוא מאושר ע"י קרייזלר כשמן הנבחר ואני גם חושב שבזה משתמש המוסך
  11. זה נכון אבל כיוון שהאקלים פה הוא חם 80 אחוז בשנה (ואני בדרום) אז אולי צמיגות נמוכה לא תעשה טוב למנוע
  12. שלום ברשותי דודג' קאליבר 2007 אוטו' מנוע 2000. הוראות היצרת אומרות שמן MS-6395 oil. של קרייזלר בצמיגות 5W20. השאלה אם זה מתאים לאקלים פה? והאם זה נכון שהוא חיסכוני לצריכת האנרגיה במנוע? כמו כן ראחתי באתר של מוביל 1 שהם מייצרים את השמן המקביל והמאושר ע"י קרייזלר. מה אתם מציעים? 5W20 כמו בהוראות או 5W30?
  13. אני רוצה לחזק את ירון בצידקתו. לא יתכן שנקנה מוצר עם אחריות ובעת בעיה נקבל משהו אחר.
  14. לרכב לבן מקום ומחיר כמובן
  15. ?????
  16. עשיתי חיפוש ולא מצאתי הסבר לשאלות שלי ולכן אני פונה אליכם. אני מעוניין לעשות פוליש ידני ללא מכונה לרכב לבן ואחריו וקס. איזה חומר מומלץ לפעם ראשונה ומה אופן הביצוע? תודה
  17. יפה מאוד ספר לנו איזה תכשיר ואיפה קונים. ומה אופן הביצוע? ידני או מכונה
  18. ישנם חלקי פלסטיק שחורים שהופכים דהויים בשמש-מה ניתן לעשות מיבלי לטגן אותם בספרי מבוסס שמן. יש משהו איכותי שגם מחדש וגם שומר?
  19. הנורה היא בצד של הנוסע מכלול הנורה מכוסה ואין גישה נוחה. מישהו מכיר?
  20. היתה לי גולף 1600 שנת 99 עם חור קטן קטן בפלאנץ וממה שאני זוכר זה ממש לא 5 דק'. אולי אתה מתבלבל?
  21. רק אם מישהו עשה ויכול לתת חוות דעת
  22. כנס למחירון המוסכים של winwin ווקבל מידע
  23. גיר 4 הילוכים קידמיים סטנדרטי. תריץ חיפוש פה בפורום ותבין שזה גיר מאוד בעייתי, לרוב גם שיפוץ + קולר לא מחזיק מעמד. היה לי אותו רכב עם אותה בעיה. אין מה לעשות או שתחיה עם זה או שתוציא 7-8 אלף על תיקון או שפשוט תמכור את הרכב מכה\צרה הזה.
  24. זה לבית נורה שבפנים הרכב? אם כן 10 ש"ח בכל חנות חלקי חילוף.
×
×
  • תוכן חדש...