גולף דור 4 99" 1600 סמ"ק
היתה ברשותי שנתיים 06-08
גיר - פלאנץ מים- ציריה- מנוע וישרים- ידית איתות- מע' חלונות חשמל- כרית אויר נהג. מספיק???
רק לא פולקסווגן
אני נוהג בדודג' מנוע 2000 הצריכה היא בערך 8 בעיר ו10 מחוץ לעיר.
הטיפולים במורשה בערך כמו ביפניות אולי 15% יותר.
לגבי בעיות,,,,טפו טפו שנה עברה והרכב נוסע ומתנהג מעולה. אני ממליץ
מוסך לרכבי האודי סיאט ופולקסווגן. עשיתי בדיקה ממוחשבת למנורת כרית אויר שדלקה שילמתי איפסו ושיחררו אותי.
למחרת חזרה המנורה לדלוק שבתי למוסך וביקשתי לדעת מה היתה הבעיה או לחילופין מה ציין המחשב בסריקה.
לגיטימי לא?. המנהל סירב בתוקף ודרש שאשלם שוב על בדיקה אם ברצוני לדעת מה הבעיה. יצאתי מאוכזב
לא ממליץ
בעיה די נפוצה בגולף דור 4
תפרק את המגבים , את הפלסטיק ואז תגלה את המנגנון של המגבים.
פרק אותו ותשרה אותו בנפט יום או יומיים תוך כדי שאתה מזיז מצד לצד פעמיים ביום לפחות.
אחר כך נגב היטב ותן כמות יפה של ספרי שמן. כמובן שוב תוך כדי משחק ימינה ושמאלה. זהו
אתה מוכן להחזיר זה אמור לפתור ת'בעיה.
נכתב מניסיון אישי עם גולף 99
שלום
ברשותי דודג' קאליבר 2007 אוטו' מנוע 2000.
הוראות היצרת אומרות שמן MS-6395 oil. של קרייזלר בצמיגות 5W20.
השאלה אם זה מתאים לאקלים פה? והאם זה נכון שהוא חיסכוני לצריכת האנרגיה במנוע?
כמו כן ראחתי באתר של מוביל 1 שהם מייצרים את השמן המקביל והמאושר ע"י קרייזלר.
מה אתם מציעים? 5W20 כמו בהוראות או 5W30?
עשיתי חיפוש ולא מצאתי הסבר לשאלות שלי ולכן אני פונה אליכם.
אני מעוניין לעשות פוליש ידני ללא מכונה לרכב לבן ואחריו וקס.
איזה חומר מומלץ לפעם ראשונה ומה אופן הביצוע?
תודה
גיר 4 הילוכים קידמיים סטנדרטי.
תריץ חיפוש פה בפורום ותבין שזה גיר מאוד בעייתי, לרוב גם שיפוץ + קולר לא מחזיק מעמד.
היה לי אותו רכב עם אותה בעיה. אין מה לעשות או שתחיה עם זה או שתוציא 7-8 אלף על תיקון או שפשוט תמכור את הרכב מכה\צרה הזה.