Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. לא מסכים. הוא בהחלט יכול לבצע פוליש לבד עם חומר עדין ופד ספוג. כמו כן השכרת מכונת DA עולה 100 ₪ באוטוסטור כך הבנתי מהפורום פה. שיצפה בכמה סירטוני יוטיוב על פוליש לרכב וצא לעבודה. 1.מכונת DA 2. פוליש עדין דוגמת ה-אולטימת קומפאונד של מגוויר'ס 3. פד עדין עדיף ספוגי 4. מטליות מיקרופייבר לניגוב
  2. פוקוס= נוחות מרווחת, חזקה יותר, בטיחותית יותר סיריון= חסכונית, מממממה השאלה?? ברור שפוקוס
  3. לפני שנה בדיוק מכרתי קאליבר 2007. הרכב היה שמור וטופל בחברה. מאוד יפה ומרשים, נוח המון תוספות כמו חיישני לחץ אויר, בקרת שיוט, ועוד.. לא היו לי כלל תקלות כך שהוא אמין מאוד. שמכרתי המחירון היה 35 אך מכרתי אותו ב50 כי כך דרשו כולם ביד2, אני לא יודע אם זה המצב כיום.
  4. בב"ש יש את המנהרה ואת השריף( תחנת דלק דרך חברון) שעושים פוליש ווקס ב600 ש"ח
  5. גם אני עברתי לוולוו אחרי מספר רכבים אירופאים יפנים ואמריקאית אחת, אין מה להשוות הנוחות והאמינות שוות הכל. לגבי טיפולים אולי 10-15% יותר מיפנית..שווה
  6. מנוע עם 200 זה הרבה מאוד אבל הבעיה העיקרית בגולף דור 4 היא הגיר! אחרי 200 אלף אין לי ספק שהגיר דופק ומתחמם. מניסיון אישי עם הרכב הנ"ל אל תתקרב
  7. המספרים שנתתי הם מהתקופה שהיה לי הרכב {לפני 4 שנים} והם לא רחוקים משך אז מה אתה קופץ?
  8. לאימי יש גראנדה 2009 יד 1 עברה 45 אלף רובוטית. הרכב מטופל בחברה ולא נרשמה שום בעיה ברכב. לטעמי פיאט למרות הסטיגמה שיש לו בארץ אמין יותר מרוב המתחרות שלו. הרכב מוצע כעת למכירה ויש המון טל' אז הסחירות די טובה
  9. כמו שנאמר לך פה הרכב די אמין אבל לפני בדיקה שים לב לכמה דברים שנשמעים קטנים אבל עולים לא מעט. ישנם מספר בעיות שכיחות בדגם הנ"ל. תושבות מנוע שיכולות לעלות מעל 1000 שח להחלפה בולמים קדמיים מעל 1600 לזוג גיר דופק בהילוכים 1-2\ 2-3 גם לאחר עידכון גרסא.
  10. השבוע נסעתי בדיוק על אותו הרכב עם 170K ק"מ. בין ראשון לשני מכה ובין שני לשלישי בומבה , בעל הרכב אומר שזה מחמיר עם הזמן ועלות תיקון היא 8000 ₪ לשיפוץ. מוזר שכל רכבי פולקסוואגן גולף סובלים מזה החל מדור 4 ועד dsg .
  11. hotride

    הגה כוח עם תגבור חשמלי

    חחח כנראה שלא היתה לך פיאט עם הגה חשמלי!! גם מתקלקל וגם אין שום גיבוי. מקסימום גיבוי של שרירי הידיים
  12. שטויות במיץ! הנתונים כלל לא מתיחסים לאמינות אלה למחיר טיפול ממוצע.כל מה שרשום זה יצרן, ק"מ, סכום טיפול...מה לזה ולאמינות?? בנוסף אלו נתונים של מדינה אחרת, כאן היו תוצאות שונות. בשל מיסוי מאירופה ומיסוי מארה"ב ומהמזח. בקיצור אין רכב אמין ללא נהג מיומן. תטפל ישמר, תזניח תשלם!
  13. זה לא עור במאזדה זה גומי במרקם של עור!
  14. פותח הנושא התעניין ברכב שעשה 480 אלף אז ככל שיהיה מטופל, ובנינו כולם יודעים שנהגי מוניות מעדיפים מכונאי מדרכה כדי לחסוך ולקצר זמן. אז מטופל פחות או מטופל יותר היא תרעיש כמו טרקטור. לגבי הצבע 3000-5000 לצבע קומפלט במצבעה מיקצועית בב"ש
  15. לטעמי האוריס מובילה על שאר האופציות אבל אני הייתי שוקל לבדוק את הסובארו אימפרזה האצ'בק בערך בסכום עדיפה על השאר! לגבי מיצובישי אני מניח שהתכוונת לאנטראג', תריץ פה חיפוש ותראה ביקורות קשים על הרכב. הקוריאניות לדעתי עדין לא ברמה יפנית ולכן קודם אימפרזה ואם לא אז קח את האוריס
  16. טרקטור הכוונה לרעש הדיזל אחרי 200-300K
  17. זה הגיר הרובוטי?
  18. תבדוק הסטוריית טיפולים , יש מחלה להגה החשמלי בפונטו
  19. אף מכון רציני לא יתן לך בדיקה כזו נקיה. הם חייבם לרשום {כסת"ח}רעשים במנוע, קלאץ נזילה וקורוזיה. תשקיע 500שח לבדיקה שלך
  20. השאלה מה עדיף: טרקטור לבן עם סמל כוכב או פוקוס ליסינג עם קו חוצה בגריל? לקרא לוולוו פוקוס רק בגלל שהמרכב זהה זה בדיחה! אם ככה אז אלפה מיטו היא פנדה ? האודי היא למבורגיני? רנו היא ניסן? ויש עד המון דוגמאות כאלו. כנראה שאין לך ממש מושג ואתה זה שחי בסטיגמות! ילד...
  21. לגולף ידידי, אולי לך לא אכפת לנהוג בטרקטור לבן עם סמל של כוכב אבל לדעתי זה מגוחך. אם אני קונה מרצדס אז לפחות שתראה ככה. היום צבע כללי נע בין 3000 5000. שווה את ההשקעה וגם תהיה בטוח שמי שיבוא לקנות מונית לשעבר ישמח על כך. לגבי הערות הלא מנומסות שלך , תשמור אותם לחברים שלך
  22. איבו\גראנדה יד 1 שמורה נמכרות מחירון או מחירון מינוס אלף אלפיים לא יותר. לפני בדיקה!
×
×
  • תוכן חדש...