אני מחליף את המאזדה 3 2005 ליס' לשעבר שלי ברכב חדש יותר, שגם הוא ליס לשעבר.
מבין האופציות יש את פוקוס וקרוז מודל 2010 מי מבניהם עדיפה מבחינת סחירות ובלאי נמוך?
אני מציין את שני הפרמטרים הללו כי בכל השאר הם די דומות (רכב מישפחתי ממוצע-לא מתקדם מידי ולא מיושן-סטנדרט).
אגב שניהם באיזור ה75 אלף.