שלום
רציתי לשתף את חברי הפורום בהתנסותי בגיר הנ"ל.
גיר רובוטי כפול מצמדים של וולוו-פורד בדומה לגיר dsg אלה שזה עם קלאץ רטוב בשמן.
אז ככה אני נוהג בוולוו S40 2010 עם הגיר הנ"ל ולהפתעתי הוא פשוט נהדר, העברת ההילוכים לא מורגשת כלל, צריכת הדלק משופרת ובכלל ממש נעים לנסוע בו.
אני ממליץ