Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. יש לי ניסיון על צבע לבן. עכשיו הרכב מטאלי! לגבי הדיטייל של היונדאי הוא יותר מידי זמן וחומר. אני אשאל שוב אפשר לבצע פוליש סטנדרטי {טרטל} עדין ידני לצבע מטאלי? האם פלסטלינה היא בנוסף או במקום פוליש?
  2. אני רוצה לבצע פוליש עדין וידני לרכב עם צבע מטאלי!! יש כל כך הרבה תשובות שאסור ושמותר ואני לא יודע למי להאמין. אם כן אז האם כל פוליש עדין אפשרי? כי יש לי פוליש עדין מס 7 בבית. בבקשה לענות רק מי שיודע בוודאות!
  3. שלום אני רוצה לעשות לרכב שבתמונה פוליש עדין ידני ווקס לסיום אך קראתי שלא עושים פוליש לרכב מטאלי, זה נכון? יש מעט כתמים שלא יורדים בשטיפה אם כי הצבע טוב. מה אומרים?
  4. איזה שנה? איזה מנוע? גיר?
  5. שמתי לב שבתוכנית TOPGEAR הם מתיחסים לכח מנוע כBHP כח סוס בלימה ואילו בארץ המונח הנפוץ הוא כח סוס HP מה ההבדלד?
  6. בעבר הייתה בבעלותי גולף 99 שגימגמה בסרק, במוסך הוא השפריץ ספריי ישירות לבית מצערת ונתן גז. זה פתר תבעיה, למה ללכת כל כך רחוק עם פירוק?
  7. שלום אני צריך קישור להורדת תוכנת אוטודטה לרכב משנת 2010 תודה
  8. אני אחדד המקום אכן מוקר וותיק בב"ש. לי אישית אין נסיון איתם אך אם הם שרדו כל כך הרבה שנים כנראה שהם טובים. לגבי החנות של הצבע- היא ברחוב הנגרים ליד הורדוס האחים מרון או משהוא כזה, מומחים בצבע לרכב( מק"טים הכול) מייצרים ספרי לרכב בהתזה מיוחדת ומוכרים גם נייר ליטוש חומרי מילוי וכו... מומלצים מאוד.
  9. חחחח טוויזי שכרתי כזו בברלין, מגניבה אש ... כל עצירה 5-10 תיירים באים לסתכל. נטענת ב220V די מהר ואפשר לנסוע בערך 30-40 ק"מ בעיר, מגיעה בשקט ל80 פלוס. אבל 50 אלף ש"ח מעט יקר ואל לישכוח שצריך להחליף מצברים די מהר. שווה אולי לפיצריות כמו האט ודומינוס.
  10. אולי בכל זאת יש המלצה למוסך מורשה? לא מורשה יבואן
  11. שלום רציתי לשתף את חברי הפורום בהתנסותי בגיר הנ"ל. גיר רובוטי כפול מצמדים של וולוו-פורד בדומה לגיר dsg אלה שזה עם קלאץ רטוב בשמן. אז ככה אני נוהג בוולוו S40 2010 עם הגיר הנ"ל ולהפתעתי הוא פשוט נהדר, העברת ההילוכים לא מורגשת כלל, צריכת הדלק משופרת ובכלל ממש נעים לנסוע בו. אני ממליץ
  12. רצוי לא מורשה יבואן כלשהו, אלה רק מורשה. לטיפול גדול כולל טיימינג וולוו S40 2010
  13. כנראה כך
  14. הרוכש הינו בעל הרכב קיום
  15. שלום רב. לפני שבועיים רכשתי רכב ושאלתי היא: האם על פי חוק בלבד יש חובה או לא על מוסך מורשה לתת לבעל הרכב החדש כלומר ליד 2 את מלא הפרטים הידועים לו?
  16. ממליץ על מוטי דהאן {יונדאי טוסון} מעל 25 שנה במקצוע. מיקצוען אמיתי
  17. הדודג' שבתמונה ביום המכירה עלתה 37000 בלוי יצחק ו47000 ביד 2. היא נמכרה ב50000 לפי מחיר ההיצע שהיה . וקיבלתי לא מעט טלפונים שהיו מוכנים לשלם 46+ אז לא תמיד הסוקרים והשמאים יודעים לעשות תעבודה שלהם!!
  18. 15% בשנה מה הסטנדרט לירידת ערך ביפניות?
  19. זה קשור גם להרגשה.. לשבת בוולוו זה לא אותה הרגשה שתקבל ממאזדה או הונדה. מה גם שהונדה באותו שנתון יקרה יותר. לגבי זה שהיא אולי ישנה מידי אז ממה שהבנתי היא עברה שינוי ב2010- הגיר הוחלף לכפול מצמדים רובוטי איכותי(powershift) המנוע חזר ל4 צילינדרים 2000 סמק עם 145 כ"ס. יש לה את כל אביזרי הבטיחות ESP ABS וכו... כמו כן בקרת שיוט ,מגנזיום. הביטוח חובה ומקיף הוא 5000 וזה מיבלי שיש לי 3 שנים נקיות בביטוח. אין צורך במיגון נוסף. נהגתי על S40 2008 ומאוד נהנתי- מצד שני היפניות נותנות תחושת פלסטיק זול. סקודה אוקטביה מעט חלשה והמחיר בעיקר הוא שמניע אותי לבחור בוולוו. 70000 לרכב 2010 יד 1 לא ליס ולא השכרה. זול יותר מהונדה ובאוטו מחיר של אוקטביה 1.6 ולמרות הכל אני פתוח לשינויים מה אומרים?
  20. הרכב שבתמונה נמכר. הוא היה מעולה אבל הגיע הזמן לתקדם (הוא היה 07). מה לגבי הוולוו?
  21. מישהו??
  22. אני לא מומחה אבל אם תדפדף בפורום תשמע הרבה תלונות על הגיר DSG אני אישית מעדיף לשמור מרחק ממנו.
  23. צרכים: 10000 ק"מ בשנה משפחה 2 מבוגרים+2 ילדים. בטיחות אמינות ( ככול הנראה יטופל במוסך פרטי) הנאה ..... עד כה הרכב שהכי נראה לי הוא וולוו S40 2010 2.0 ממה שראיתי ביד 2 אפשר להוריד למחיר הרצוי. חוץ מיזה מה עוד אפשר לדעתכם? סקודה? מאזדה 6? טויוטה? אגב קראתי שוולוו משנת 2010 עברה לגיר רובוטי כפול מצמדים איכותי וחסכוני. שמעתם משהו?
  24. מה ידוע על הרכב הנל? איזה גיר יש לו ? אוטו או DSG? הבעלים היא אישה שלא ממש יודעת לספר. עזרה לפני קניה
  25. לך למוסך שיבצע לך עדכון גירסא למחשב רכב\גיר והבעיה תיפתר. היה לי מאזדה 3 כזו אותה בעיה אותו פיתרון. בדוק
×
×
  • תוכן חדש...