Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. אוקיי עשתי גוגל וזה חיישן MAP שחובר לEGR . הצינור שלו נקרע ויש שם לכלוך כמו שמן. הנורה היא נורת אזהרה כללית בצבע צהוב\כתום. הרגשתי ירידה בכח הרכב , אבל בסך הכל הרכב מתפקד. השאלה העיקרית היא האם זה סובל דיחוי או שחייב לגשת למוסך מייד?
  2. שלום הרכב הוא קונקט 2009 בתמונה רואים לדעתי את הטורבו ושם יש צינור שניכנס אליו עם חיישן ,כנראה אויר אן משהו. הוא נקרע בחיבור ויש שם שמן או סולר שחור כזה. מה זה? האם זה מסוכן? איך לתקן?
  3. יש לי 4 מרססים תקינים שנשארו אצלי אחרי החלפת מנוע, וגם טורבו תקין אבל זה לשנתון 2009
  4. איזה שנה הרכב? עד 2007 המרססים בעייתים ב2008 והלאה עברו למרססים של סימנס שהם לא רעים כלל
  5. שלום כמו שנאמר בכותרת, האור האחורי של הקונקט שהוא משולב ברקס ואור דרך מגיב רק לברקס. בדקתי פיוזים ולא מצאתי תקלה. הנורה תקינה (עובדת בבלימה) מה עוד צריך לבדוק?
  6. שטויות. לא מחירן ולא נעלים.....רק דגמים נבחרים יקבלו מחירון ואלו לא הרכב שבאתם איתו עבודה בעיניים
  7. לאבחן מה?? שהלך המנוע?? יש שני חורים בבלוק שראיתי . יותר מזה?
  8. כנראה עניין של מזל הרכב שלי היה שמור ובבדיקת הקניה אף שיבח הבודק את הרכב כמה שהוא במצב טוב ונקי
  9. מנסיון מר אל תלך לברק!
  10. היום בצהריים שפך לי מנוע בקונקט 2009 עם 153 אלף ק"מ. זה אחרי טיפול מלא אצל אשכול לוי {עידן הרכב}באר שבע. אז ככה לפני שבוע בוצע הטיפול עם חלפים מקוריים מלבד פילטר אויר. שלשום החלו רעשי נקישה מהמנוע, קפצתי למוסך המדובר ולאחר בדיקה אמר לי המזרקים תקינים והמנוע עובד עם 4 בוכנות. סע תבוא בשישי. אז זהו שזה לא היה תקין ועכשיו צריך מנוע. משהו יכול להמליץ על מקום טוב וזול לקנית מנוע?
  11. קורא \סורק תקלות לא מפענח כלום בוולוו. אתה חייב מחשב עם תוכנת וולוו וידה וחיבור USB TOO ODB
  12. שלום רכב צבאי נסע לאחור בזמן שעמדנו בתור לכניסה לבסיס. לקחתי את פירטי הנהג 1.ת"ז 2.מס' אישי 3.מס' דף עבודה\תעודת דרך 4.מס' הרכב במוסך נאמר לי כי אם הנהג לא דיווח כנראה שזה ימשך בין 6 חודשים לשנה!!! איך לזרז את זה?
  13. subaru xv הכי יפה ודו שימושית
  14. עשיתי בצומת סגולה קומפיוטסט יצא רכב טוב איך המכון?
  15. וולוו דיזל כמו הS40 D3 פצצה
  16. שאלה בכותרת.....דחוף למחר
  17. ? ?? ??
  18. אמרו לי שיש לקונקט בעיה במזרקים, יש דרך לבדוק אותם לפני הקניה?
  19. אני פותח שירשור חדש כי הבנתי שהיו לי כמה טעויות בקודם, סליחה. ככה מסחרית שנתון08-09 ידני דיזל. הכי חשוב אמינות וגם צריכת דלק. התקציב עד 40 אלף המועמדות הם קנגו או קונקט יד 2 מציעה מבחר בין 35-45 אלף ק"מ ממוצע 150 אלף מה המלצתכם?
  20. איזה רכב כדאי לקנות לעבודה 2000 ק"מ בחודש. יד שניה ללא טורבו דיזל עד 40 אלף. קנגו דובלו? פרטנר? קונקט. הדגש העיקרי הוא אמינות!! אני אישית מתחבר לקונקט מה אומרים?
  21. אני לא מכונאי אבל זה סימפטום של בית מצערת מלוכלכת. התזה של ספריי יעודי למצערת שהמנוע פועל אמור לפתור תבעיה ב100-150 ש"ח אצל כל מוסך
  22. זה הדגם הרובוטי?
  23. רסס קליה ווניש בבקבוק הוורוד על כל המשטח. שפשף עם מברשת שטיחים קשה, תעבור עם מטלית ותשאיר תרכב 30 דקות פתוח בשמש. עובד יותר טוב מכל התכשירים שהם "יעודיים"ולא משאיר סימני מים!
  24. ב98 אבא שלי קנה כריזמה חדשה מהיבואן. אחרי שהרגיש ברעשים פנה למוסך שם במסגרת האחריות הוחלפו לו הבלמים 3 פעמים ללא להועיל. לבסוף אחרי שנה פשוט מכר את הרכב
  25. hotride

    OBD 2

    elm327 עובד עם אייפון באינטרנט אלחוטי. תקנה זה באיזור ה100 ש"ח באיביי ותוכנה תוריד באפסטור. יש חינמית בסיסית ביותר כמו IODB2 ויש טובות בתשלום. בכל אופן חוץ מלהראות לך ספידומטר,צריכת דלק, מומנט ועוד כמה שטויות היא בעיקר להתלהבות וזהו אם אתה רוצה לבדוק קוד תקלה אז אל תבנה עליה ב100% שהיא תראה לך.
×
×
  • תוכן חדש...