Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. ילד בן 18 פתח נושא בלי פרטים בלי כלום ואתם מתווכחים בינכם סתם!!! מה הכיוון שלו , מה חשוב לו ברכב , איזה שנתון, איזה נפח, משפחתי, ספורטיבי, קופה , רודסטאר מה?????? מה אתם בכלל עונים לו ורבים עם עצמכם?
  2. hotride

    37K

    פונטו גראנדה 2009 חפש יד 1 עם מעט ק"מ באיזור ה40 אלף
  3. ככה: בולמים קידמיים הם מחלה ידועה במאזדה 3 עלות החלפה מקוריים-1600ש"ח קורוזיה בחיבורי הפלאנג \או רדיאטור מחייבים החלפה- נזק 300-1300 ₪ נקישות בגיר יכולים להיפתר ע"י עידכון תוכנה 200-250 ₪ \ שיפוץ גיר 4000 ₪ תןשבת הילוכים יכולה להגיע ל500-100 ₪ תלוי במיקום קח את כל זה בחשבון!
  4. hotride

    רכב קטן עד 40K

    הגטס האוטו' לא חיסכונית בדלק!
  5. hotride

    אחזקת רכב

    יד שניה משפחתי : מרווח טיפולים כל 15 בערך טיפול קטן 600-700 טיפול גדול 1100-1200 צריכה ממוצעת למנועי 1.6\1.8 בעיר היא 1:10 אם הרכב שאתה מחפש הוא קטגורית מיני אז צריכת דלק נמוכה יותר וטיפולים זולים יותר אם הרכב בקטגורית מנהלים\יוקרה אז יקר יותר אם אתה ממש רוצה לדייק אז תן צלצול למוסך של הרכב שבו אתה מתעניין הם יומרו לך את עלות הטיפולים לגבי צריכת דלק זה נתון שהיצרן מפרסם פשוט תריץ גוגל עליו. נ.ב במשפחתיות כמעט שאין הבדל באחזקה בין מאזדה להונדה ליונדאי וכו...דלק זה תלוי בנהיגה שלך ובכמה ק"מ אתה עושה בחודש\שנה. אם אתה נוהג 10 אלף בשנה אז אין בכלל חשיבות לדלק או לטיפולים.
  6. hotride

    רכב קטן עד 40K

    פיאט גרנדה פונטו אוטו\רובוטית מרווחת נוחה חיסכונית ואמינה ביחס לחברותיה הקטנות חשוב מאוד לקחת אחת שמורה (יד\ק"מ)
  7. וולוו עם מנוע 2.0 2009-2010 b4204s3
  8. צביעת רכב בדרך כלל מתומחרת לפי קטעים, כ500 לקטע זה הסטנדרט למיטב ידיעתי
  9. בעבר היתה לי מאזדה 3 2005 1.6 אני נוהג די רגוע והצריכה בעיר היא 1:10 אם אתה מרבה ללחוץ על הגז אז אני מאמין באזור ה 1:8
  10. רכב נחמד יחסית מרווח ונח. חיסכוני מאוד ומגיע גם ידני וגם גירסה רובוטית. עדיף לחפש יד 1 פרטית שמורה כי הרכב די עדין. אלף אלפיים יותר בקניה שווים פחות אלפיים שלוש בהמשך הדרך
  11. בעיה ידוע מאוד בפונטו . אני חושב שזה בערך המחיר שאימי שילמה בזמנו על הבעיה הנ"ל
  12. hotride

    rover 216 si

    טוב ככה רובם יגידו לך שהיה כזו לחבר של חבר ששמעו עליה כל מיני דברים לא טובים אבל אולי ל1-2 בודדים פה בתגובות היתה כזו. לי בעבר הייתה כזו שנת 98 שקניתי ב2005 כסופה יפה עם גג חשמלי וחישוקי מגנזיום. היא טופלה רגיל כל 10000 ק"מ, אך בחלפים איכותיים ושמן איכותי. שקניתי עשיתי לה טיפול כולל של החלפת השמן המים פלאש למנוע פילטרים וכו. הבעיות היחידות שהיו לה הם: אטם של משהו(לא זוכר) משהו באיזור ה 200 ₪ ריפוד גג החל ליצנוח דיפון הדלתות לא איכותי ונוטה להתכווץ (עשוי קרטון דחוס) סליל הצתה ב200 ₪ נמכרה אחרי שנתיים 1500 מתחת למחירון. אני מאוד אהבתי והייתי מציע לך לתאמץ מעט ולרכוש את הR25 שמגיע עם מנוע 1800. כך החשבון שזה רכב ישן עם בעיית ראש מנוע כרונית (למרות שלי לא קרה כלום). הוא זול אך צריך להיות קשוב ולהשקיע בטיפולים נ.ב לגבי חלפים יש עשרות אתרים ואיביי עם כל החלפים עם משלוחים ועם מחירים סבירים מאוד!
  13. hotride

    משפחתית עד 70K

    כן ממש משכנע שזה בא מומלץ מאלדן.
  14. היחידה שעונה על אמינות היא הסובארו, לגבי חיסכוני אז היא עושה בערך 1ל': ל11ק"מ. היא די סבירה במוסך ומרווחת מספית בהתחשב בשאר הדגמים הקטנים שהצגת. לגבי היונדאי\שברולט לא ההיתי מתקרב, לא יפות לא מהנות ולא סחירות! המיצובישי מרווחת אבל לא להיט מנוע חלש וצריכת דלק גבוהה. כנ"ל גם הריו מאוד חלשה ממליץ על הסובארו בהצלחה נ.ב אם אתה מחפש בטיחות תשכח מהקוריאניות ודומיהם ותרכוש אירופאית טובה
  15. איזה שנה? למה לא מיד פרטית? מה התקציב?
  16. במכון הטסטים הבוחן בודק ע"פ ספר מידות אם המידה שלך תואמת את המידה החוקית לדגם המבוקש בשנה המבוקשת ואם זה תקין הוא יתן לך אישור למשרד הרישוי על מנת לעדכן את זה ברשיון רכב החדש.
  17. ליפני! לגשת למכון הטסט שיראה וייתן אישור ואז לגשת למשרד הרישוי לשנות זאת ברישיון רכב!
  18. hotride

    מה זה גיר סלספיד ?

    שלום סלספיד זהו הגיר הרובוטי הראשון של אלפא לרכב 156. גיר בעל קלאץ אחד ובורר מצבים בהגה או בגויסטיק. היום אלפה כבר לא מייצרת אותו והיא גם כמו כל העולם עוברת לגיר כפול מצמדים יבש בשם TCT
  19. hotride

    וולבו S60

    אחלה רכב, הצורה החדשה מרשימה הרכב עם כל האביזרי בטיחות שיש, ישיבה נוחה התנהגות כביש טובה גם אני נוהג בוולוו אבל בקטנה יותר S40 שגם היא עם גיר כפול מצמדים וזה ממש נוח וחסכוני. אני ממליץ לך לחפש יד 2 שלא נסע הרבה במחיר סביר לעומת מחיר היבואן
  20. mb500 תודה אבל כל שלושת האתרים שנתת מוכרים חלפים לשוק האמריקאי, כלומר מנועי 2.4 ו5T בלבד. אני מחפש למנוע 2.0 בנזין שנת 2010
  21. הרכב שבתמונה אם זה אמור לשנות
  22. שלום האם משהו יכול להמליץ על חנות חלפים לטיפול באנטרנט? אפילו בחו"ל . איביי לא מצאתי מספיק. אשמח לתשובות ואפילו לחוות דעה על קניה כזו
  23. מניסיון עם VW שהיתה לי, אל תתקרב למוסך ברק. עכשיו נשארו לך 2 אופציות. אני הייתי ממליץ על ברע"מ אבל תשמע עוד חוות דעת
  24. יש לי את הELM327 WIFI לאייפון והוא עובד נהדר אלחוטי! הבעיה היא שהתוכנות עולות כסף ורק אם יש לך איפון פרוץ (עם סידיה) אז שווה לך לקנות אותו. קל ופשוט ללא כבל, מחברים יש איי פי לרשום באייפון וזהו!
×
×
  • תוכן חדש...