שלום לכולם
רכשתי לפני כ 3 חודשים פיאט פונטו ספייס 2002 אוטומט
הכל מעולה והרכב מצויין אבלל לפני כחודש פתאום נדלקה לי מנורת אזהרה של ההגה (צבע אדום) וההגה הפך להיות קשה בטירוף
הבנתי שזה מנוע הגה חשמלי. פרקתי את כל הכבלים שלו של המנוע החשמלי החזרתי ולא השתנה כלום לצערי
לקחתי לחשמלאי שטען שזה בטוח המנוע הגה כי הוא לא מוצא שום בעיה חשמלית (חיבורים פיוזים וכו)
וכך יצאתי במסע לחיפוש הגה חשמלי יד שנייה שיתאים לדגם שלי ולשנה. אני בחיפושים מאסיביים והיום פניתי למישהו שטוען שיש לו הגה חשמלי כזה שעבר שיפוץ והוא דורש 850 שקל ללא הרכבה, עם הרכבה זה עוד מאה שקלים. סך הכל 950 ש"ח למנוע הגה חשמלי משופץ.
מה דעתכם? להמשיך לחפש? זה מחיר הגיוני? יש עצות למי לפנות? אגב יש טסט לאוטו עוד שבועיים אז...
תודה מראש