Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. חבר שלי החזיק כזו מונית לשעבר שנקנתה עם 400 אלף פלוס ק"מ. קח בחשבון שכל חלק שהולך עולה המון!! פי 3 מחלק של יפני. המנוע אמנם יעשה עוד 400 אבל שאר החלקים לא יעמדו בכך ועליך יהיה להחליפם! אך אם בכל זאת תלך על זה אני ממליץ להכניס לצבע כללי ולעשות שינוי לשחור שיוריד ממנה את הגועל של המונית ותראה כמו רכב של 350 אלף שח. בהצלחה
  2. שתי סיבות להעדיף בימר על אודי: מוסכי צמפיון יכולים להיות זוועה מחיר האודי צונח בזמן שהבימר רק יורד מבחינת מראה האודי יפה יותר נ.ב למה לא וולוו? בשנת 2008 היא באה עם מנוע 2.4 ואפשר למצא עם ריפודי עור וסאן רוף באיזור ה60 אלף....מצחיק!
  3. הפולו, פנדה, סיריון וגטס לא נופלים מהיאריס! מחיר הזוי שלא נותן תמורה הולמת כלל. אבל זה נראה כאילו שאתה נעול אז שיהיה בהצלחה בבדיקה ובקניה
  4. מאותה סיבה של חזירות מוסכי צ'מפיון נשבעתי שלעולם לא אשוב לרכוש רכב של קונצרן פולקסוואגן.
  5. לאבא שלי היתה כזו 2008 ארוך. רכב אמין מאוד. צריכה מוצעת 1:8. זה רכב כביש עם יכולות שטח בסיסיות{מגיע עם 4*4} . מחירי טיפולים די סבירים רכב שווה ומומלץ. לגבי סיבובים ואחיזת כביש אז חברה זה רכב גבוה מה ציפיתם?? בקיצור רכב נפלא עם תמורה מלאה למחיר שלו
  6. רובר 216\R25 ידני בהחלט מהנה וזולה.
  7. גרנדה פונטו רובוטית 2009 יד1 שמורה ב40-43 אלף זה בהחלט רכב נחמד .
  8. עדין מנסיון אני אומר שהגיר הרציף הוא בסדר גמור. עוד נקודה לטובת הוורסו היא סחירות!! כיוון שאין הרבה מהוורסו היא תהיה סחירה יותר ותשמור על ערכה בניגוד ליונדאי שמוצפת בשוק הליסינג
  9. אז ככה: זו דעתי האישית בלבד! הגיר הרציף מיניסיון שהיה לי אמנם לא בטויוטה , היה נפלא. 0 תקלות ותחושת שיוט בכל מעבר הילוך . לגבי המותג טויוטה ידוע כרכב אמין {מקום 1 באמינות בארה"ב} ובתוח שעדיף על היונדאי ליסינג ההיא! לגבי מקום , היא בערך שווה בנפח מאחורה ליונדאי. המלצתי היא טויוטה כמו שבטח הבנת
  10. הגראנד ויטרה אמין ונח גם בכביש וגם בשטח. ב80 לא תמצא שמור! תשקיע 90-100 ותקבל רכב טוב ל4-5 שנים גראנד ויטרה!
  11. 50:50 עם מים מזוקקים בלבד!
  12. נחמד מאוד, אבל באתר TIRES4U יש את אותם דגמי צמיג במחיר זול יותר!
  13. אם כבר שימוש במגבונים אז יש מגבונים להורדת ליכלוך מהבגד של קליה. על בגדים הם עושים תעבודה. תנסה זה עדיף להתחלה
  14. גיר כפול מצמדים מתנהג מבחינת התחושה כמו גיר אוטומט . גיר עם מצמד אחד יתן לך תחושה של בלימה בכל העברת הילוך כמו בעת העברת הילוך בגיר רגיל. לגבי הסיטרואן או הפיאט אני מעדיף את הפיאט מניסיון.
  15. נורת הבלם יד היא נורת אזהרה כללית ואינה מתיחסת רק לבלם! גש למוסך לבצע סריקת מחשב לאיתור הבעיה.
  16. hotride

    חברי CF עם מדבקות

    מאיפה מקבלים? אני בב"ש
  17. איך יודעים אם זה סינטטי מלא או בטכנולוגיה סינטטית? מה צריך לראות?
  18. הונדה אינסייט קטנה חיסכונית ויפה. ניתן למצוא יוצאת ליסינג במחיר שפוי.
  19. חבר שלי מכר כזו לא מיזמן ואני די בטוח שהוא לא היה מרוצה בייחוד מהגיר. אם תריץ פה חיפוש על הגולף תגלה לא מעט בעיות בגיר. מיניסיוני עם גולף דור 4 גם שם היו בעיות גיר, אני הייתי מתרחק מכל מה שקשור בקונצרן הנ"ל
  20. bmw 1 series אפשר למצא באיזור ה60 אלף, נחמד מאוד לרווק.
  21. היי התקן לשמן הוא A5\B5 את אלו מצאתי רק בוולוולין ובקסטרול. אגב הקסטרול אדג' הוא לא בתקן המתאים! אני יקנה את הקסטרול ותודה לכולם
  22. אם ככה אז נלך על הקסטרול מאגנטיק 5W30 הוא מגיע ב5 ליטר שאני צריך 4ורבע ליטר
  23. הרכב וולוו S40 2010 מנוע 2000. באתר ובספר דרוש שמן 5W30 בתקן A5. היחידים שמצאתי הם וולוולין שמגיע בגלון 3.75 ל' וקאסטרול שמגיע ב5ליטר מחיר די זהה {160-180} מה עדיף?
  24. hotride

    גיפון

    לאדם בן 50 חשוב בעיקר נוחות הנסיעה, צריכת הדלק, והבטיחות. אני מצתרף לקודמי שהמליצו לך על המאזדה אבל מסייג זאת לבחירה של היונדאי IX5 מפרט מכאני כמעט זהה למאזדה אבל באוטו מחיר תקבל חבילת פינוק כמו סאן רופ כפול ומע' מולטימדיה ועוד כמה פינוקים שבמאזדה חסכו. אז המלצתי היא IX5 של יונדאי 2012 עם חבילת השידרוג!
  25. הייתי ממליץ לך מנסיון על וולוו s40 2010 חיסכונית יחסית, בטוחה מאוד 5 כוכבים, מחיר קרוב לתקציב. נ.ב גיא משברולט אם לדעתך 1:7 בלי ללחוץ על הגז זה סביר {מאליבו} אז כנראה שאתה גם גיא מפז!
×
×
  • תוכן חדש...