לאדם בן 50 חשוב בעיקר נוחות הנסיעה, צריכת הדלק, והבטיחות.
אני מצתרף לקודמי שהמליצו לך על המאזדה אבל מסייג זאת לבחירה של היונדאי IX5 מפרט מכאני כמעט זהה למאזדה אבל באוטו מחיר תקבל חבילת פינוק כמו סאן רופ כפול ומע' מולטימדיה ועוד כמה פינוקים שבמאזדה חסכו.
אז המלצתי היא IX5 של יונדאי 2012 עם חבילת השידרוג!