יש לי מאזדה 3 2005 אוטו'.
המליצו לי לשתמש במצתי אירדיום שעולים במקרה הטוב פי 4 ממצת רגיל.
הבנתי שהם מחזיקים המון זמן וזה מיתקזז לאורך זמן מול המצתים הרגילים.
אבל אני לא מחזיק רכב יותר משנתיים שלוש ואם זה ההבדל אז אני מעדיף רגיל.
מישהו יכול להוסיף משהו?
יש עוד הבדלים?
ומה אתם ממליצים-נמקו.
תודה