Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. הרכב שלך עדין באחריות בין אם תיגש למורשה מאזדה או מורשה כללי. הבעיה בכללים שהם משתמשים ב90% מהמיקרים בתחליפים זולים תוצרת סין. בנוסף ההבדל במחיר נע בערך 30% יותר זול בכללי ולכן אני אישית ממליץ לך במורשה מאזדה.
  2. טיפול 10000 לא יתן לך שום יתרון בטסט. המכלול שניבדק אינו קשור לטיפול כלל. כל שעליך לבדוק זה חופש בהגה ברקסים צמיגים וכמובן נזילות שמן. ממליץ לך לעשות ניקוי מנוע אם גילו של הרכב מעל 7 שנים.
  3. לטיפול 120000 במאזדה 3 2005 דרוש מוסך מורשה{לא מורשה יבואן} שמניסיונכם טיפל ב 3 בהצלחה. מקריאה בפורום הבנתי שיש לבדוק גם מצב שרשרת תיזמון. החלפת שמן מנוע+פילטר החלפת מסנן אויר+בדיקה\החלפה מסנן דלק פלאגים ורפידות ברקס קידמיות אם יש לכם גם הערכה אשמח לשמוע תודה
  4. מה אף אחד לא החליף רפידות למאזדה 3? {קידמיות}
  5. מה עם דוד לובינסקי ליד מחנה נתן? הוא המרכזי
  6. מאזדה 3 1600 2005 הרפידות הקיימות שלי די מלאות אבל הם חורקות. מישהו יכול להמליץ מניסיון על חברה טובה שלא חורקת? חוץ מהמורשה מאזדה פורד.
  7. עוד תגובות בבקשה
  8. רובר R25 קומפקטית 4 כריות אויר ABS טיפטרוניק 1.8 שנתון גבוה 2001-2002 13K אחלה רכב אני ממליץ כבעלים לשעבר
  9. שלום יש בב"ש 3 מורשים למאזדה אסולין טוויזר ושרד. אם יש משהו שטיפל שם והוא מרוצה או שלא נא להמליץ לי. אני לפני טיפול 120000 שהוא הכי גדול עד כמה שהבנתי. אם יש רשמים ואפילו סדר גודל של מחיר אני אשמח. אגב הרכב הוא מאזדה 3 2005 1.6 אוטו.ליס לשעבר מד אוץ 109000
  10. אחלה איפה ניתן לקנות את השמן והפילטר שמן?
  11. אז ככה אני אפרט: שמן מנוע חצי סינטטי עדיפות למוביל 1 מסנן שמן כנראה mann או משהו שאתם ממליצים מסנן אויר- מים ורודים מרוכזים- פלאגים ngk או אם נצליח להביא מאי ביי אירידיום אז מה טוב. ופילטר מזגן {לא חובה} שכחתי משהו?
  12. מעבר לכל מה שרשמו תדאג שלא יגעו בטבעת כרית האויר שיושבת על מוט ההגה. תזוזה קלה וכרית האויר מושבתת עם נורת תקלה מעצבנת מול העניים, ותוספת של 800-1000 ש"ח לתיקון
  13. הסר חשש מלבך. יש לא מעט מוסכי שירות שעושים זאת{ב"ש}. נא לתייחס לבקשה תודה
  14. אני רוצה לבצע טיפול גדול{110000ק"מ} במאזדה 3 2005. אבל כיוון שאינני מבצע זאת במורשה אני רוצה לרכוש את המוצרים ולשלם למוסך עבור הטיפול בלבד. רציתי מידע על איזה מוצרים מומלצים{תחליפים} ומה העלות . שמן מנוע כנראה אקח MOBIL1
  15. יש לי מאזדה 3 2005 אוטו'. המליצו לי לשתמש במצתי אירדיום שעולים במקרה הטוב פי 4 ממצת רגיל. הבנתי שהם מחזיקים המון זמן וזה מיתקזז לאורך זמן מול המצתים הרגילים. אבל אני לא מחזיק רכב יותר משנתיים שלוש ואם זה ההבדל אז אני מעדיף רגיל. מישהו יכול להוסיף משהו? יש עוד הבדלים? ומה אתם ממליצים-נמקו. תודה
  16. היו לי 3 רכבים: רובר 216 אוטו 1600 98' 11-12 ק"מ לליטר גולף 1600 אוטו 99' 11ק"מ לליטר מאזדה3 2005 1600 אוטו 9-10ק"מ לליטר כולם מתיחסים לנסיעה עירונית רגועה
  17. mobile1חצי סינטטי 10-40-הכי אחי
  18. החשמלאי רכב הכי אמין ומיקצועי בב"ש הוא "אור וקור" מול השוק הבדואי. לבקש את ירון-מומלץ
  19. הK44 והגולד לא מנקים את הלמבדה{זה מצויין על האריזה של הגולד בהתחייבות} למעשה אף אחד לא יפתור לך את הבעיה אם זה חיישן למבדה גש למוסך שיבדוק לך את הבעיה-יתכן כי זה חיישן עצל או פגום-ובמקרה הגרוע ממיר!!
  20. hotride

    סתם לידיעה

    בדרך כלל ב406 יש דפיקה בגיר בין ה2 לשלישי ב307 ההילוך השלישי נתפס{מצב חירום גיר} ולא משתחרר עד שהשמן גיר מתקרר בכל אופן מנסיון של חבר קרוב ב307 הטיפול במורשה לא באמת פותר את הבעיה והיא נוטה לחזור.
  21. יש ברשותי מאזדה 3 2005. האם בבואי למוסך לצורך עדכון גרסת מחשב רכב עלי לשלם או שמע זה שירות? הרכב ללא אחריות יצרן
  22. thetool אתה צודק עשיתי את הפעולה של "התכנות" וזה עובד עכשיו. מוזר כמה שזה הזוי-כנראה שאני צריך לעדכן את גירסת המחשב רכב.
  23. אני יבדוק את זה מיד. תודה לתשובות ואני יחזור עם לענות אם זה עזר או לא
×
×
  • תוכן חדש...