Jump to content

hotride

  • הודעות

    500
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hotride

  1. לא נראה לי שיש מתג כזה ב-3 אבל אולי זה פיוז-מישהו יודע איפה הפיוז של החלונות?
  2. שלום רב ברשותי מאזדה 3 2005. אתמול ניתקתי את המינוס מהמצבר ו10 שנ, לאיפוס כללי כדי לראות שאין איזה נורת אזהרה,{הרכב ברשותי רק חודש וקצת}. הבעיה היא שלאחר מיכן שהחזרתי את הקוטב גיליתי שהפיקוד על החלונות בצד הנהג לא עובדים למעט החלון של הנהג עצמו-מוזר משהו. למשהו יש איזה פיתרון? אולי זה פיוז? אולי תקלה במחשב? מה זה? תודה לעונים
  3. עד כמה שאני זוכר זה שמן +פילטר שמן פילטר אויר+ פילטר מזגן ולגבי הפלאגים זה דגם מיוחד תשאל פה בפורום. חוץ מזה תבדוק עומק רפידות ברקס+צלחת
  4. תודה על התגובה אני אבדוק אם גם אצלי זה מאחר או מקדים.
  5. יש ברשותי מאזדה 3 2005 אקטיב. איך אני מכוון את השעון?. לחיצה על כפתור clock ארוכה מכניסה אותי לפעולה אבל לא מצאתי איך להזיז את השעות והדקות. אם משהו יודע אשמח לקבל הדרכה. תודה
  6. לגבי איזה תושבת אני לא יודע. בבדיקה נאמר תושבת מנוע עליונה. הרכב שנת 2005 ובנוסף אני יודע את ההבדל בין רישמי למורשה לחאפר, בגלל זה שאלתי על הבדלי המחיר!!. בוא נניח שזה במורשה מאזדה\פורד, כמה זה יעלה?
  7. בב"ש אני בדקתי 2 מכוני גירים לשיפוץ גיר של גולף 4 כמו שלך התוצאה היא: שיפוץ כללי כולל קולר שמן חדש חיצוני בין 7-8 אלף ש"ח כולל אחריות 6 חודשים וכולל מע"מ.
  8. עכשיו מכרתי את הרכב שלי גולף 99 אוטו. גם לי היתה מכה בגיר בין שני לשלישי בעיקר בסל"ד נמוך. החלפתי שמן גיר-לא עזר שמתי תוסף BG -לא עזר הורדתי 7 אלף מהמחירון והעפתי את הרכב-עזר מאוד הייתי בשתי מכוני גיר בב"ש שניהם דיברו על 6-7 אלף לשיפוץ כולל קולר חיצוני. בכל אופן אני נסעתי כך 3 שנים והמצב לא החמיר-הצעה שלי אל תיגע אל תטפל סע ככה עד שישבוק חיים.
  9. קניתי רכב מאזדה 3 1600 והבדיקה אמרה שצריך להחליף תושבת מנוע עליונה. מישהו יודע מה המחיר בערך במרכזי? ומה במורשה שאינו מאזדה.
  10. רכשתי מאזדה 3 2005 אוטו 1600 עם 106000 ק"מ. למרות שהמוכר טען כי הרכב עבר טיפול ובבדיקה באמת לא היו ליקויים למעט תושבת מנוע עליונה שצריך להחליף, אני מעוניין לדעת מה צריך לטיפול כזה: איזה שמנים ,פילטרים,וכו תודה
  11. כבעלים לשעבר של רובר 216 אוטומט 98' אני יואמר לך כך: רכב מפנק, צעיר, ספורטיבי ויש לו נוכחות. החסרונות: ריפוד גג מתקלף,יציקת הקרטון של הדלתות נמעכת ומתפרקת,פלסטיקה ברמה נמוכה. גיר אוטומט די סביר אך יש לבדוק שהוא לא "דופק"-אופייני לשנתונים הנ"ל. מנוע חזק אך עם נטיה לשרוף ראש מנוע. במידה ואתה מוגבל בתקציב זה אוטו מהנה ששווה להיות בעליו אתה תהנה ממנו רק תחפש משהו שמור. לגבי טיפולים-בניגוד לדעה הרווחת הם לא יקרים כלל. מנסיון הם באותו סדר גודל של יפנית. תקנה ותהנה{שווה לתאמץ ולחפש עם חלון גג}
  12. לפני שבועיים מכרתי שנת 99 אוטומט-אוטו כבד מיושן אכן בעית חלונות+בעיית גיר+ קילופים לא ממליץ
  13. היום בשעה טובה בדקתי מאזדה 3 2005 אצל חבר הפורום דוד ברזילי {מונדיאל ב"ש}. הבדיקה יצאה טוב, כלומר אין שאסי המנוע והגיר טובים מאוד ליקויים: הזעות שמן , בולמים קשיחים, תיקוני צבע וכנף שמאל הוחלפה,תושבת מנוע עליונה פגומה. בשיחת ההסבר דוד אמר כי הבולמים קשיחים כיוון שהם חדשים והוחלפו לא מזמן. לגבי הכנף אין פגיעה בשילדה או בחזית. הבעיה היחידה שהוא הדגיש היא התושבת העליונה. מישהו יודע כמה עולה תיקון כזה ואם דחיה של התיקון היא מסוכנת לרכב\מנוע? תודה לכל העונים
  14. אבל האם בבדיקה זה מופיע כרישום תחת הנושא מרכב+שילדה ? ויותר חשוב האם זה מופיע כמשמעות שולית נמוכה או גבוהה? כמובן שאלך לבדיקה . אני רק מנסה לראות אם בכלל שווה להשקיע על הרכב בדיקה! תודה
  15. האם החלפת החלק הנ"ל נרשמת כשילדה בבדיקה?
  16. אני לפני רכישה של רכב מאזדה 3 2005 אוטו1600 הבעלים אמר שהיתה מכה קלה בחזית כתוצאה מרוורס של רכב. בין אם זה נכון או לא ,אני חושש מכך שהוחלף שם גשר. לטענתו זה לא שילדה אלה חלק על ברגים כמו כנף. שאלתי היא האם זה נכון{כלומר לא שילדה}? והאם זה יהווה בעיה בעתיד {ירידת ערך}?
  17. הייתי בשתי סוכנויות רכב{טרייד אין} לגבי מאזדה 3 2005 ,ושניהם אמרו שהרכב עלה החודש {אוגוסט} בכ-3000ש"ח במחירון לוי יצחק ואף טענו כי עקב המיסוי החדש הם אף צפויות לעלות גם בחודש הבא. האם זה נכון? האם עלי לרכוש את הרכב כעת? או שמא עלי להמתין לחודש הקרוב?. אשמח לתגובה
  18. מה לגבי אלפא 147 2002 1.6 או 2.0 ידני יפה יותר נעימה לאוזן והכי חשוב שלא אמרת זה שאתה מחפש רכב פוזה....ולכן אלפא אלפא אלפא
  19. יש הרבה יותר סוגים כגון ליסינג בבעלות חברה, ליס' נהג יחיד, ליס' מרובה נהגים, ליס' קיבוצים וכו... איך יודעים מה היה עברו? בדואר? משרד הרישוי למי לפנות?
  20. מישהו אחר יותע משהו???
  21. לשלם מחירון או מעל זה החלטה שתצתרך לקחת לבד. מה שצריך להוות פרמטר בשבילך זה שרוב הסיכויים שכאשר תרצה למכור את הרכב יהיה עליך להוריד או למכור מחיר מחירון{בהנחה ששמרת עליו כמו פאנט}. ולכן אם אתה מוכן לספוג את ההפרש מ92 אלף {היום}למחירון מינוס אלפיים שח בערך של עוד שנה שנתיים או יותר אז לך על זה. כלומר התוספת למחירון היא 7 אלף ועוד אלפיים ברגע שתמכור זה כבר 9 אלף חוץ מירידת הערך של הרכב. אני אישית חושב שזה לא משתלם ואם יש לך זמן וסבלנות תחכה הוא כבר יבין לבד שהמחיר הזוי.
  22. הייתה לי 216 שנת 98 אחלה אוטו-מהיר יפה וזול. יש להם מגוון בעיות כמו פלסטיקה ריפוד גג שנופל והדובדבן שבקצפת...מנוע. כן בעיה שכיחה ברובר זה ראש מנוע, נסה למצוא אחת במצב טוב, עם טיפול נאות היא תשרת אותך 10 המלצה שלי תוסיף טיפה ולך על ה216
  23. מלבד ההוצאות הטיפוליות על הרכב שהם יקרות משמעותית מהסטנדרט לא שמעתי על בעיה מיוחדת לדגם הנ"ל. כך בחשבון שהחלקים לרכב עולים זהה לחלקים של BMW לא זול
  24. מעט בעייתי??? היו לי 3 פונטו יד 1 מהחברה בשדלושתם היתה הבעיה וגם אצל כל מי שהכרתי עם הרכב
  25. במחיר הזה אתה יכול למצוא GMC סאפרי. זרוק 2 מיזרנים מאחור ויש לך אחלה וואן לחצות את הארץ.
×
×
  • תוכן חדש...