זה נחמד שאתם פסימים אבל אני מצפה לתגובה מאדם בעל ניסיון
שאלתי אם אתם מכירים-אם לא אז חבל על התשובה הלא עיניינית
בכל אופן בדקתי כמו שאמרתי ואלו המחירים
חברון-1500 קומפלט
ב:ש 5000 קומפלט
שאלתי היא האם ניתן למצוא ב2000 בארץ-ערבי יהודי לא משנה
מי שיודע שיענה
תודה שוב
היי
יש לי גולף 2000 בצבע בורדו ואני שונא את הצבע. אני מעוניין להחליף את הצבע
אני מאזור ב"ש וביררתי אצל דודנו הם עושים זאת בחברון באזור ה 1300-1500ש"ח
בב"ש זה באיזור ה5000ש"ח אני מפחד לתת למשהו להכניס את הרכב לחברון כי זו הרי פלסטין ואין לי ארובה אם הרכב יחזור...
בכל אופן אני מחפש באיזור ה 2000ש"ח אצל מישהו אפילו ברהט או חורה וכאלה...מישהו מכיר?
מבחינת פחחות אין עבודה אולי נקודות קטנות-לא רציני האוטו נראה טוב ובלי מכות.
אני הייתי 3 שנים עם "החלפת הילוכים מאוחרת" ומכרתי את הרכב והוא עדין נוסע...
תעשה סיבוב על הרכב ותשחק עם ההילוכים קיקדאון ברקס שילובים כמו רברס לדרייב וכו...
אם זה סביר תקנה אם בעייתי דפדף את הרכב
שלום
אני בשלב של חיפוש רכב לי ולמשפחתי {3 נפשות}
מחפש רכב זול יחסית ואמין ברמה סבירה{היו לי רובר וגולף בעבר}
חשוב שיהיה לו כח יותר מהגולף ושיהיה אמין יותר מהרובר
ההיתלבטות היא בין רנו מגאן 2 הצורה החדשה 1600 אוטומט 2004-2005
או פזו 307 1600 אוטומט שנת 2002 - 2003
מה המלצתכם?
אני מחזיק גולף 1.6 אוטו כבר 3 שנים
מניסיון ה1.6 חלשה מידי והאמת גם ה 2.0 לא להיט { נסעתי עליה ואין הרבה שינוי מה1600}
מבחינת בעיות גיר לשלי אין והיא עשתה כבר 140K
הכל תלוי בנהג וביחס לרכב
מחר כנראה אני מוכר את הרכב שלי גולף 99 1600 אוטו.
וכרגע אני לא ממש מעוניין להוסיף הרבה כסף רק באיזור ה5000-7000ש"ח
כך שיש לי בערך 36000 38000ש"ח
אני רוצה משהו חדש יותר
ההיתלבטות היא בעיקר בין רנו מגאן2 2004 1600 אוטו 4 דלתות
לבין פיזו 307 אוטו 5 דלתןת 2002 1600
שניהם נושקים ל40K רק שהרנו חדשה יותר
אני מחפש את האמין יותר והזול יותר לטיפולים{לא במורשה}
אגב שאלה נוספת היא: ראיתי במחירון שישנם איזה 4 סוגי ליסינג עם ירידת ערך שונה לכל סוג.
האם מפורט גם ברשיון סוג הליסינג ואיכן אפשר ליבדוק אם לא כתוב ליסינג?{אגב זה עולה הבדיקה?}
מחר כנראה אני מוכר את הרכב שלי גולף 99 1600 אוטו.
וכרגע אני לא ממש מעוניין להוסיף הרבה כסף רק באיזור ה5000-7000ש"ח
כך שיש לי בערך 36000 38000ש"ח
אני רוצה משהו חדש יותר
ההיתלבטות היא בעיקר בין רנו מגאן2 2004 1600 אוטו 4 דלתות
לבין פיזו 307 אוטו 5 דלתןת 2002 1600
שניהם נושקים ל40K רק שהרנו חדשה יותר
אגב שאלה נוספת היא: ראיתי במחירון שישנם איזה 4 סוגי ליסינג עם ירידת ערך שונה לכל סוג.
האם מפורט גם ברשיון סוג הליסינג ואיכן אפשר ליבדוק אם לא כתוב ליסינג?{אגב זה עולה הבדיקה?}
היי
יש לי גולף 2000 1.6 אוטו'
אני מעוניין להחליף פילטר גיר ושמן גיר הבנתי שזה דקסרון 3 עם עדיפות לmobil1
אבל מפורומים שונים הבנתי שרק במוסך vw יש את הכלים לניקוי כל השמן ומילויו הסופי תוך כדי הנעה.
אם זה נכון כמה זה אמור לעלות?
ואם אפשר לבצע זאת לבד{יש לי ידע בסיסי+}?
רנו בדרך כלל עובדת בשיתוף עם ELF אבל אני ממליץ לכל רכב 95 ומעלה סינטטי מלא של מוביל1 {mobil s}
אין יצרן שמנים טוב יותר !!!
אגב באוטו דיפו הוא לא יקר בערך 110-130 ש"ח לגלון
היתה לי רובר עם אותה בעיה 216 98 אוטו
הבעיה נפתרה שהלכתי למוסך המרכזי שלהם בב"ש מוסך אבי-דן
70 ש"ח עבור אטם {לא שייך למנוע} ומשהו כמו 130 ש"ח עבודה
וזה לא חזר יותר
חבל ששכחתי את שם האטם
אני מעוניין להפוך את השעונים בלוח השעונים ללבנים מעוצבים-יש לי חבר גרפיקאי שעושה לי את זה אבל איך לעזאזל אני פותח את הלוח בלי לפגוע בכלום----עזרו לי
גולף שנת 2000 1.6 אוטו
{המודעה היתה בכללי ללא תגובה אז העברתי לכאן בתיקווה שיש פה צדיקים}
אני מעוניין להפוח את השעונים בלוח השעונים ללבנים מעוצבים-יש לי חבר גרפיקאי שעושה לי את זה אבל איך לעזאזל אני פותח את הלוח בלי לפגוע בכלום----עזרו לי
גולף שנת 2000 1.6 אוטו
היתי במוסך ובבדיקת המחשב נאמר לי שיש בעיה בנפץ של כרית האויר של הנהג
{הלכתי עקב נורה שנידלקה לי} אגב גם אחרי ריסט למחשב הנורה חוזרת
מישהו יכול לתת מידע על בעיה כזו?
שלום לכם לאחר חיפוש וקריאה בנושא הבנתי שגיר רציף הוא למעשה cvt שיוצר ע"י אאודי{מולטיטרוניק}
אני מעוניין לרכוש רובר25 שאכן מגיעה עם גיר רציף אך משום מה קוראים לו טיפטרוניק
אם למעשה טועים בשם ואכן יש לה גיר CVT אזיי שיש לה גיר של אאודי?
או שטועים ויש לה טיפטרוניק?
מישהו יודע? כאילו זה לא שיש לרובר אתר רישמי חחח....
אני יודע שרובם אוהבים את הגולף אבל יש לי מנוע 1.6 אוטו וזה ניראה לי "קצת" כבד עליו והמנוע טוב מאוד 130K
פשוט הרכבים שבדקתי הם באותו המחיר בערך 1000-2000 הבדל
וכבר קיבלתי מחירון על שלי
מה בכל זאת?
שלום רב
אני מעוניין להחליף את הרכב שלי בחדש יותר {גולף 99 אוטו}
לאחר בדיקה של מס' רכבים ביד2 יש על הפרק 3 רכבים
וולבו S40 שנת 2001 מנוע 2000
הונדה סיוויק שנת 2001 מנוע 1.6
פגו 307 שנת 2002 1.6
אגב כולם אוטומט
בנוסף יש לקחת בחשבון שאני מב"ש ומחיר הביטוח כאן יהיה שונה עם תג מחיר גבוה יותר להונדה {גניבה יותר}
אני אשמח לקבל המלצות מנומקות
תודה