Jump to content

angain

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angain

  1. גיסי היה לו את אותה בעיה ברובר 214 שלו,והוא החליף קלאץ' במחיר של 1500 והבעיה נפתרה,אגב הקלאץ' של הרובר זהה לקלאץ' של סיטרואן ברלינגו
  2. מקס הכל עניין של עצה וביקוש ,בהצלחה במכירה
  3. 1500 ק"מ ראשונים לנהוג בעדינות עם הגז כמו שאומרים
  4. אם זה בא ככה עם המכסה מהחברה תנסה בפרוקיות
  5. לדעתי לא צריך לפרק את הטמבון בשביל לפרק את הפנס. דבר שני מה שמודבק שם זה פלסטיק ולא זכוכית וכל דבר שמדביקים אפשר גם לפרק ולהדביק בחזרה ,אתה גם יכול פשוט לזהות מאיפה נכנס המים לפנס ופשוט לאטום וזהו בלי לנקות ,בחירה שלך בהצלחה
  6. אולי אני יגלה לך סוד הסריון והאטוס לא יותר מרווחות מהג'סטי ואפילו יותר צפופות ,ולא נגמר שום עידן הDL והג'סטי ,אלו מכוניות עם אמינות מופלגת יותר מכל מכונית מודרנית אחרת ומינימום הוצאות ,אז למה לא לקנות אותם?
  7. אכלתה אותה
  8. פשוט לא להתיחס לאנשים כאלה והם יבינו לבד שהם $^$%%^ ויוריד את המחיר לשפיות רצון הלקוחות
  9. תהנה ,נתנהג יפה מקווה שהשגתה מבוגר אחראי שישמור עלינו
  10. הדבר היחידי שאפשר לעשות נגד הגניבות זה להרכיב ברכב אזעקה צפצפנית במיוחד ,לפתוח אוזניים ,ואפילו לשים מצלמות דמה כאלה שעולות 10 שקל בוק ושלט ענק שיש מצלמות באיזור אולי ירתיע את הגנב לא יותר מזה
  11. מנסיון עם חבר שהיה לו את הרכב המנוע הוא מוצרת אופל עם אני לא טועה והוא אמין למדי כמו שאר המכלולים לגבי איכות הפלאסטיקה וההרכבה לוקים בחסר,ולגבי צריכת הדלק קצת גבוהה משהו כמו 1:9 בממוצע עם נסיעות עירוניות ובין עירוניות
  12. בשורה התחתונה מי שרוצה שישלם ומי שלא שלא יתלונן אני לא מבין על מה המהומה כל אדם רשאי לבקש כמה שבא לו על האוטו שלו
  13. +1 תמיד החברות מורידות מחירים עם טיפה לחץ עליהם
  14. angain

    סיטרואן GSA - שיפוץ

    עבודה יסודית המשך כך
  15. נו בסדר נניח והוא שם מצלמה ויגלה שגנבו לא את האוטו ,הוא ירוץ להסתכל מה המצלמה צשלמה ,והפלא ופלא היא צילמה בחור עם קפוצ'ון שלא מזהים אותו גונב לו את האוטו ,מה הוא יעשה עם זה יחפש בחור עם קפוצ'ון או יחפש את האוטו.
  16. באמת שלא הבנתי מה אתה רוצה ,בכל זאת החלוקה הזאת היא כדי שתדע עם הרכב קטן גדול או מפואר .
  17. אם אתה רוצה רכב עם מנוע 1000 אמין תקנה סובארו ג'סטי ידני מנוע 1000 ותשכח איך נראה מוסך הרכב פשוט אמין בצורה פנומנאלית
  18. angain

    ביואיק רנדוו.

    לדית מי שאמר לך את מריכת הדלק ההזויה הזאת פשוט היה שתוי ,ולדעתי הסבא יהנה יותר בפיג'ו לדעתי רכב פשוט מפנק במחיר נמוך אלה עם כן הסב אוהב לרדת לשטח קל לפעמים
  19. תדליק קטורת באוטו למשך חצי שעה כשהאוטו סגור לאחר מכן תשאיר חלון פתוח שהתאוורר הריח של העשן .מנסיון זה עובד העשן של הקטורת פשוט שואב את הריח של הסגריות
  20. חשבתה פעם ללכת לפסטיבל מספרי סיפורים ? פשוט נהנה לקרוא
  21. אני הייתי קונה אותו אם יש צורך בוא כמובן מכיבן שאתה יודע עליו הכל בתי בוצע הכל אםם יש תאונות או אין וכ'ו.. ולגבי מכירה עתידית אתה אותו במחיר נמןןך בהרבה מהמחירון אז ככה שאין לך מה להפסיד גם אם תמכור מתחת למחירון.
  22. אופנוע מהמם נראה במצב טוב תתחדש ותהנה ממנו
  23. נסעתי על שלושת הדגמים שאמרתה אבל משום מה הקרוז הרגיש הכי נעים ,אבל לא נהגתי שאני יכול לעיר על אופן הנהיגה,אם לאחד החברים מהעבודה יש קרוז בצע נסיעת במחן
  24. הגנבים המנוולים האלה צריך לתוך להם את ה$#@%$%^. נפקח עיניים אם נראה אחת זאת מיד נתקשר משתתף בבאסך.
  25. angain

    שינוי תרבותי

    קודם כל הנהג הישראלי צריך להבין שהכביש לא של אבא שלו ,ושהוא לבד בכביש כי הוא מבכן אחרים.
×
×
  • תוכן חדש...