אחרי חיטוט קצר בארון, מצאתי חבילת דפי איפוסונים (משהו כמו 100 צהובים ו50 לבנים לטריג'), לא יודע אם מישהו אי פעם יצטרך את זה, אם כן תגידו. זה הולך לפח מחזור הקרוב בעוד שבוע.
כמו כן יש לי שני מעילי דובון (מעיל א') חדשים, זוג ברכיות, כמה מימיות ועוד כמה שטויות. מישהו צריך כדי להזדכות\ להשלים פערים?
אם למישהו יש מעיל א' קצינים (זה עם הפרווה) אשמח לקבל\להחליף בעד משהו\לקנות תמורת תשלום סמלי.