לפני שינעלו לך את השרשור כי הטרד הזה מיותר והיה נפתר בחיפוש, K&N הכי מפורסמים הכי זול להזמין באיביי. זה ייוסיף לך מעט כ"ס אבל לא משהו מורגש, מה שכן תרגיש שהרכב לא סוחב בסלד נמוך אבל הנשימה משתפרת בסלד גבוה. בעקרון כל 5000-7000 קמ מפרקים ומנקים (שוטפים אותו רק מהצד הפנימי החוצה ולא עם זרם חזק כדי שהכותנה לא תהרס, רצוי בסוף לשים שמן ייעודי שמטרתו לתפוס חלקיקים. יש גם עניין של חיישנים אבל בזה אני לא בקי.