Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. בטופגיר דווקא הקורבט לקחה את הR8 בקו ישר
  2. אפשר להזמין את המדבקה באיביי?
  3. נסעתי עכשיו לתומי בנתיב השמאלי בסביבות ה110 כשלידי עוד רכב ובנתיב הכי ימני אופנוע, ולאחר כשניה-שתיים שעברנו את המצלמה, היו 3 פלאשים. יכול להיות שעשו לי בוק?
  4. יש אנשים שלא תרצה לקנות מהם רכב, בטח לא איביזה מוגדשת... בתור אחד שחיפש אחת כזו במשך חודשים
  5. אני עשיתי קורס נהיגה מתקדמת עם הרכב שלי בפחות מ1000 ש"ח. זה היה יום שלם ותענוג אמיתי שלא לומר מרחיב אופקים.
  6. אתה יכול להיות רגוע ובטוח שאין לך ברכב 220 כ"ס רק מהחלפת מפות. לא משנה איזו תוכנה שמת. למיטב ידיעתי האפסולוט מעלה ל195-7 ותוסיף עוד 3 אחוז בלחץ מהפילטר.
  7. הרגת אותי מצחוק. וזה היה שינוי מרענן בטרד הזה.
  8. אני לא מתכוון להתערב שחס וחלילה לא יסמנו אותי במחנה כזה או אחר אבל.. אני חושב שצריך לקבוע פה חוקים נוקשים שכל משתמש מסחרי יוכל לכתוב ולהגיב לגבי המוצרים שלו בלבד ולא לגבי מוצרי המתחרה, כמו גם השוואות למיניהן. כל שרשור מעניין שיש פה על הרכבים המושקעים מגיע בסופו של דבר לגידופים קללות והתנצחויות מיותרות שלא עושות חסד למי מהצדדים. הגיע הזמן שהמנהלים פה יתעוררו ויפה שעה אחת קודם. לנעול טרדים של ילדים בחופש הגודל אתם יודעים לבצע יפה מאוד תוך דקות.. גם את ההתכתשויות האלה ניתן ורצוי למנוע. אביחי אין לך מה לאיים בתביעות משפטיות של הוצאות דיבה, לא חושב שנגרם לך נזק רק בגלל שמישהו כתב משהו שהוא מכיר מישהו...
  9. שאלה לא קשורה אבל מה ההבדל בין אפסולוט לGIAC? אם אפשר בכלל לשים את האצבע?
  10. לא יודע אם זה הפורום הנכון, בכל מקרה הצלון בחלון האחורי נשרף מהשמש ונקרע (היה ברכב 4 שנים). אני מחפש להחליף אותו באחד חדש לצערי שאלתי ברעננה במוסך ג.ג.ג. ונאמר לי שאין להם צלון חדש. מישהו יודע היכן ניתן לרכוש כזה דבר? מדובר בצלון רשת כזה שנמתח וניתן לראות דרכו. בזווית מעל החלון הוא חוסם את השמש
  11. אתה לא באמת רוצה להסתובב עם פח אשפה שבולט לך מהטמבון האחורי
  12. קודם תשיג לי תשובה
  13. oranp83

    על האוטובאן הישראלי

    פורסם ממש בימים האחרונים מחקר חדש באנגליה נדמה לי שבדק ומצא שהאשם העיקרי בתאונות דרכים בכבישים מהירים הוא זה שמזדחל בנתיב השמאלי. אפשר לראות את זה בכל כביש בארץ בכל שעות היום. כשהכל מתנהל על מי מנוחות וכמו שצריך כאשר השמאלי הוא לעקיפה בלבד למה שלא יהיה כיף לסוע. היום כמעט כל רכב חדש שיוצא בנוי לשייט במהירויות גבוהות, על אחת כמה וכמה הגרמניות.. אז אם הרכב שמור והכביש במצב טוב..
  14. אני פשוט חושב בקול רם אם יש טעם להשקיע בקולר כזה וכמה באמת הוא נותן על פני הקולר המקורי בקופרה
  15. כמה מורגש ההבדל בין אינטרקולר נורמלי לבין המיני הקיים בקופרה? אני מניח שבקיץ אי אפשר להשוות ביניהם אבל בטמפ הגיוניות?
  16. צביקה תודה, כמובן שלא דיברתי על תוסף דלק אלא רק למזרקים למשל וגם זה לתחזוקה ושוטפת ולא כפתרון לבעיה.
  17. צביקה ומה בדבר תוספים לניקוי המזרקים פיח ושאר ירקות?
  18. וזה הרכב של אישתך
  19. בהנחה ובבריונות בכביש עסקינן בנהגים שנוהגים מהר בכבישים מהירים מעל המהירות המותרת, דע לך שהפושעים המדוברים אחראים רק לכ-5 אחוז מתאונות הדרכים ולכן, כן, עדיף שהוא יבלה עם הינשוף כל הלילה.
  20. oranp83

    DRIVING- THE NEXT LEVEL

    הוא נותן מרשמים?
  21. אם זה מנחם אותך עם האיביזה קופרה אני מגיע ל1:11 במקסימום בערך, אז הנתון שהצגת יותר מרשים אבל בעצם לי יש 1.8 וחמוצים טרד מצחיק
  22. ממלאים במיכל 50 אחוז מתאנול ו50 אחוז מים מזוקקים
  23. לדעתי לפני שבאים לדבר עם תחנה כזו או אחרת צריך לדעת מה מס החברים שמעוניינים בסידור, ככה באמת יהיה ניתן להשפיע ולא סתם לזרוק מספרים באוויר, אם מישהו מתארגן לטפל בטפסים של דור אלון (הבחור מבאר שבע) אז גם אשמח להצטרף אם מישהו ירים את הכפפה
  24. לפני שינעלו לך את השרשור כי הטרד הזה מיותר והיה נפתר בחיפוש, K&N הכי מפורסמים הכי זול להזמין באיביי. זה ייוסיף לך מעט כ"ס אבל לא משהו מורגש, מה שכן תרגיש שהרכב לא סוחב בסלד נמוך אבל הנשימה משתפרת בסלד גבוה. בעקרון כל 5000-7000 קמ מפרקים ומנקים (שוטפים אותו רק מהצד הפנימי החוצה ולא עם זרם חזק כדי שהכותנה לא תהרס, רצוי בסוף לשים שמן ייעודי שמטרתו לתפוס חלקיקים. יש גם עניין של חיישנים אבל בזה אני לא בקי.
×
×
  • תוכן חדש...