Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. מצאתי כמה תוכנות כאלה, לא שונות מדי אחת מהשניה. אופציה נחמדה לנהיגה בלילה. המהירות לא הכי מדויקת שכן זה לפי הGPS (ליד מצלמות הייתי חוזר לשעון ברכב).
  2. בכפר יונה ה98 לא הכי איכותי שיש... לא סתם הוא זול משמעותית.
  3. לפי הכתוב, יש להם חיישן IR כך שפרט לפלאש הן גם "רואות" בחושך
  4. א. מדהים איזה אנשים יש שחושבים לעשות אקזיט בבימש. ב. עם השופטים שיש היום מדובר בהימור נטו על תוצאת פסק הדין ישנם מקרים הזויים. ג. תלוי גם היכן התבצעה הפגיעה, אם השכן כבר היה בחוץ וחבר שלך היה שני בזמן והתקדם לרכבו ברברס כאשר השכן מצפצף להמנע מפגיעה והחבר לא שם לב אז הוא אשם כמובן. ד. אם אכן השכן קודם הודה שאשמת שניהם ואחרי זה שינה את גרסתו - תמיד לצאת עם הפלאפון מקליט או אודיו או וידאו. ה. בהנחה ומדובר במהירות של רברס כמו שכבר נאמר, 30 אלף שקל הוא לא יקבל בחיים והסיבה שהתביעה אינה בבית משפט לתביעות קטנות היא כי ישנה תקרה של 31900 שח. ולמיטב ידיעתי לתובע מותר לבחור אם לתבוע דרך הביטוח או דרך בית המשפט (ללא חברות הביטוח), ויתרה מזאת הוא יכול להביא שמאי שלו ולא של חברת הביטוח שלו.
  5. במקום לקנות, פשוט תוריד WAZE לסמארטפון, גם מתעדכן בעצמו וגם הנהגים מעדכנים (בתקווה שעם הזמן גם מצלמות הדמה שם לא יפריעו)
  6. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000711241 ניחא היה מדובר בכבישים בעייתים. שלא לדבר שהחוק החדש על הרתעת עירעור לבתי משפט נוגד את יסודות המדינה הדמוקרטית וחוקי היסוד. אירן זה כבר פה...
  7. זה מדהים, בצרפת למשל בכבישים המהירים המהירות המותרת היא 130 ויש מצלמה אחת ל... וגם שם יש לפניה שלט אזהרה בולט מאוד שהנהגים יזהרו, גם בארץ יש כבישים נורמלים כמו גהה, 5, איילון וכו שיש מספיק נתיבים ואיכות אספלט סבירה, רק מה, יש מצלמה כל 200 מטר והמהירות המותרת היא 100 בכאילו. זה כאילו שבמדינה שלנו חייבים תמיד לבחור את הפתרון הכי קל (מסריח) שיש. נמאס כבר
  8. מה הקשר לאלי ואביחי? הבחור מדבר פה על התחושה שלו עם הרכב.
  9. לא סתם כתבתי "אמור", אבל זה מה שמופיע אצלהם באתר. http://www.knfilters.com/cold_air_intakes.htm
  10. תמיד אתה יכול לבחור דווח על מצלמת מהירות או רמזור ולהוסיף, מה גם שהמפות מתעדכנות אוטומטית.
  11. תקנו אותי אם אני טועה, אבל פילטר פתוח אמור להוסיף בין 3-5 אחוז כח למנוע, אם נכפיל את זה ב187 יוצא בערך 9, אם APR היה נמדד עם פילטר פתוח התוצאה הייתה 200~ כ"ס שזה כמו האפסולוט? לפי הנתונים היבשים באינטרנט שניהם מעלים את הFR לאזור ה195. חמישה כח סוס לא מורגשים יותר מדי ברכב הזה ולכן השאלה אם אתה מחפש מכת כח בהתחלה ואנמיות בהמשך או להתפשר קצת על הקיצוניות והאצה לינארית. לא נראה לי שצריך לעשות מזה יום לימודים ארוך.
  12. בדיוק הדבר הראשון שחשבתי עליו כשקראתי את הבדיחה הזאת. הבעיה שהבדיחה הזאת היום הוגשה בכנסת. אני לא הייתי רוצה ששוטר שחונה בחניית נכים יחליט אם העקיפה שביצעתי בכביש מהיר היא ביריונית ומסוכנת. יש מעט הבדל בין שוטר בארהב שחי בתוך קוביה לבין השוטרים בארץ.. והדבר האחרון שצריך זה להרחיב את שיקול הדעת שלהם. פשוט מפחיד.
  13. מדובר יותר במופע של מכוניות פורמולה מאשר ב"תחרות", "אליפות" וכל שאר השמות שהדביקו. חבל שהכל התנהל בכאילו, במינימום של המינימום. נקווה לפחות שזה פתח לעתיד
  14. oranp83

    חלום או חלם

    לא מכיר אותו, לא מכיר אותך ונראה לי שנשאיר את זה ככה. אתה לא טועה, לא צריך להיות מבריק כמוך בשביל לראות שאני נמנה על אלו שלא מוחאים כפיים להפקה הזאת. הדבר היחידי שאולי יצא טוב מהסיפור הזה זה שנראו פה מכוניות מירוץ וכבוד השרה אפילו מחאה לעצמה כפיים, אז כולי תקווה שזה יעזור בעתיד. הארוע היה לעניין, הבעיה שכל מה שהיה קודם ובפרטהמסלול , שזה בעצם הכל, היה בדיחה.
  15. לתשומת לבכם, לפי מה שחבר בירר, "קורס" משמעו 22 הקפות על המסלול כאשר 6 הקפות הן בנסיעה אחרי רכב מדריך וכל זאת תמורת סכום סמלי של 3300 שח +- ואם נפרק את זה: 22 הקפות ב1.3 ק"מ משמע 29 קמ של נהיגה בלבד. כל הקפה לוקחת בממוצע 40 שניות (פחות) ובחשבון פשוט הנהיגה הינה במשך, רבע שעה? אשמח אם יתקנו אותי.
  16. למקורי בטח שאין לך מה לחזור, תשאיר את האינבוקס, אם אתה מעוניין בעיבוי הסאונד של המנוע בטורים נמוכים (זניח מאוד וכנראה שלא תשים לב יותר מדי) תחליף לפתוח, כמו כן הוא מגביר את הצליל של הפריקה. השיפור הבסיסי שכולם עושים והוא גם לא יקר מדי מסתכם באינלט מסיליקון (סעפת יניקת אוויר למנוע) במקום המתכתי הקטן הקיים, פילטר שכבר יש לך ותוכנת ניהול. אם מעלים גדישות רצוי לשקול גם החלפה של הפורק (הרוב הולכים על פורג 007 פנימי). אצלי ברכב יש 004 חיצוני מלא - הרכב נשמע כמו דלת של אוטובוס שנפתחת אבל קח בחשבון מאבדים קצת גדישה וכח. החלפה של בולמים זה בסביבות ה4-6 אלף. לגבי התוכנות, הגדישה בAPR לכאורה מורגשת מאוחר כי היא לינארית, קרי, ככל שהסלד גבוה יותר הגדישה גדולה יותר (עד המקסימום), לעומת זאת באפסולוט למשל הוא מאוד אלים וב2 סלד וקצת אתה מקבל קיק של כל הכח, השאלה מה מתאים לך. לגבי צנרת - דאונפייפ זה החלק שיוצא מהמנוע עד לממיר בלבד, אם אתה דואג לחוקיות מחליפים לממיר ספורטיבי פשוט. אצלי למשל אין ממיר בכלל מה שאומר שהטסטים יותר יקרים. בהצלחה.
  17. oranp83

    חלום או חלם

    ישה אז אמרו... נו שוין
  18. רק לשם חידוד, הניצחון הוא אכן עניין של מהירות, מי שמבצע את ההקפה הכי מהר הוא המנצח. העניין הוא שהמהירות היא לא תוצר של מהירות סופית או הצמדת הדוושה לרצפה אלא נהיגה טכנית מאוד, בלימה נכונה ןכניסה איטית לפניות.
  19. oranp83

    חלום או חלם

    לא מפתיע..... יגאל איפה אתה, אני עדיין ממתין פה עם המטר והמילון הצרפתי. עזוב מסוק בשביל להקיף את המסלול אפשר גם עם קורקינט, רגיל לא חשמלי. שיטת המצליח ואם אפשר לחסוך אז כמה שיותר.
  20. הכי אהבתי את הכשרת החוק המוטורי ואת הנאום של לימור לבנת. נו באמת. מדינת עולם שלישי.
  21. המטר מוכן ומזומן ביד. מילון יספיק. יגאל גילוי נאות, חסרת לי מעט.
  22. לא קניתי וגם לא אקנה... ועם אבק על הכסאות דווקא אין לי בעיה, אבל עם בטיחות כן, אם תבחן מסלול או שניים בחול (היכן שקיימים כאלה אמיתיים ולא זמניים) מהחוויה המועטה שיש לי על מסלולים, נראה כי מרווח גדול אין לפי התמונות, אם בכלל יהיה (כורכר) לעצירה במקרה של החלקה (נמתין לסיום הבניה לראות כמובן). ומהחצי תוכנית שראיתי שמלווה את FIL, אחת הבחורות שברה שם שני משולשים לרכב אחד אחרי שעפה מהמסלול לתוך קיר וזה עוד במסלול יעודי ולא זמני.. אז פה הייתי חושש טיפה יותר.
  23. עם מסלול כזה.. עדיף כנראה שיהיה זמני. מסלול מאוד מסוכן כפי שכבר נאמר
  24. על מה הבכי? ברור לי שהעניין נושא עלויות עצומות שלא לדבר על מאבקים אינסופיים מול הבירוקרטיה בארץ, אבל אם כבר מישהו לוקח על עצמו את הנושא ועוד חורט על הדגל שלו "שזה למען קידום הספורט" אז למה לא עד הסוף? למה הכל בכאילו? למה מבטיחים הרים ובסוף מקבלים עכברים? המיונים לא מיונים, התחרות לא תחרות, הרשיון לא רשיון, המסלול לא מסלול. סוג של שיטת המצליח ונסיון לחסוך בכל מה שאפשר. ככה לפחות זה נראה מהצד
×
×
  • תוכן חדש...