למקורי בטח שאין לך מה לחזור, תשאיר את האינבוקס, אם אתה מעוניין בעיבוי הסאונד של המנוע בטורים נמוכים (זניח מאוד וכנראה שלא תשים לב יותר מדי) תחליף לפתוח, כמו כן הוא מגביר את הצליל של הפריקה.
השיפור הבסיסי שכולם עושים והוא גם לא יקר מדי מסתכם באינלט מסיליקון (סעפת יניקת אוויר למנוע) במקום המתכתי הקטן הקיים, פילטר שכבר יש לך ותוכנת ניהול. אם מעלים גדישות רצוי לשקול גם החלפה של הפורק (הרוב הולכים על פורג 007 פנימי). אצלי ברכב יש 004 חיצוני מלא - הרכב נשמע כמו דלת של אוטובוס שנפתחת אבל קח בחשבון מאבדים קצת גדישה וכח.
החלפה של בולמים זה בסביבות ה4-6 אלף.
לגבי התוכנות, הגדישה בAPR לכאורה מורגשת מאוחר כי היא לינארית, קרי, ככל שהסלד גבוה יותר הגדישה גדולה יותר (עד המקסימום), לעומת זאת באפסולוט למשל הוא מאוד אלים וב2 סלד וקצת אתה מקבל קיק של כל הכח, השאלה מה מתאים לך.
לגבי צנרת - דאונפייפ זה החלק שיוצא מהמנוע עד לממיר בלבד, אם אתה דואג לחוקיות מחליפים לממיר ספורטיבי פשוט.
אצלי למשל אין ממיר בכלל מה שאומר שהטסטים יותר יקרים.
בהצלחה.