Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. אני מתפרץ לשרשור.. מה זה אומר טיפולים לפני הזמן? אני מחזיק את הקופרה כבר שלוש שנים, כשבמשך שנה וחצי החלפתי שמן ומסנן כל 7500 ולא כל 15,000. בטיפול האחרון הבחור במוסך מורשה של צמפיון התעקש איתי נחרצות שאין בזה באמת צורך וחבל על הכסף אפילו כשהרכב משופר. כמה זה באמת נכון/נדרש?
  2. שאפו על הסרטון. ובארצנו כמו בארצנו.. לצערי הפסימיות שולטת ולא בכדי. היתרון הוא שמכאן אפשר רק לעלות. נו שויין, נמשיך לחלום בינתיים
  3. תודה על התשובה
  4. אני מעלה את השאלה שוב, אמרת שתיתנו תאריכים סופיים הן לטיסה והן ליום המיונים השני. התאריכים מתקרבים מהירות וזו גם תקופה של חגים.
  5. מסכים איתך 100%.. לעולם לא אבין. ניחא פיאט 127 אבל לא ברכב עם כל כך הרבה כח ועם תג מחיר שכזה. מאחל לך רק בהצלחה מבחינתי זה כמו לבקש סיבוב על החברה
  6. תגובה אופיינית של אישה.. כולה סיבוב על רכב לא ביג דיל.. לעולם לא תבינו הא?
  7. בכל מקרה לפי הכתבות כרגע על פניו נראה שיש תקופת חסד עד נובמבר לתחילת עבודת מצלמות הגאטסו. נחמה פורתא
  8. oranp83

    גאטסו על כביש 2

    אם מצלמות הרמזור צבועות בכתום זוהר, למה לא לצבוע גם את הגאטסו מהירות הרגילות? (מישהו אמר חזירות?) הרי המטרה להוריד את המהירות וזו תבוצע טוב יותר במקרה שהמצלמה תזהר לכל הנהגים בפרצוף. אגב מצלמות כביש 4 מי שנוסע שם יודע שמצלמות בודדות מאוד באמת עובדות הן לכיוון דרום והן לצפון. הרוב שם זה דחלילים.
  9. התכוונתי ל TORQUE PRO אם אתה מחפש בחינם. לפי מה שכתוב במידע של התוכנה, כתוב ספציפית לגבי ELM שכדאי לוודא שיש החזר כספי מהמוכר במקרה של החזרה (כנראה שהמתאם לא מבריק). הם ממליצים על 3-4 ספציפיים למרות שכתוב שה-ELM אמור להיות מתאים גם כן..
  10. זה רק המתאם ותוכנה למחשב, לגבי האנדרויד התוכנות בנפרד (אני עם HTC). אם אתה מעוניין תחפש בגוגל blackmart, שם תוכל למצוא את התוכנה - torque בחינם (יש עוד כמה). אגב המתאמים הפשוטים של ELM לא עובדים איתה (torque) יש לך רק את scantool,kiwi,obdlink (ככה לפחות הם כותבים). אם תמצא משהו אחר שעובד בוודאות זרוק עצם.
  11. אכן זה OBDii אם אתה מעוניין מצאתי אחד נורמלי. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PLX-Kiwi-Bluetooth-OBD2-Engine-Diagnostics-Android-/160643470750?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item256718d59e#shId אפילו מגיע לארץ יש גם את OBDLINK אבל זה פשוט יקר http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBDLink-OBD2-Scan-Tool-Kit-Bluetooth-/200403711014?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item2ea8fdf426
  12. הסתדרתי לבד, תודה אפשר למחוק.
  13. לא בטוח אם זה הפורום הנכון, בטכני אף אחד לא ידע. אני מחפש לרכוש מתאם בלוטות' OBD או OBD2, לרכב שמתאים לתוכנה בפלאפון. מה מתאים לרכב OBD או OBDii? ואם למישהו יש נסיון עם מתאם מועדף? תודה
  14. טרם קיבלתי תשובה לשאלה... מאחר והמועדים מתקרבים וישנם עיסוקים נוספים אני מבקש לדעת (בטוח שגם השאר) מה הם התאריכים הסופיים לימי המיונים הנוספים, השלב השני של המיונים וגם הקורס בצרפת. הפטרה כזו או אחרת של "מתישהו באוקטובר" לא עונה על השאלה. הייתי מצפה מהפקה בסדר גודל כזה להיות מסודרת ורצינית עם תאריכים קונקרטיים תודה
  15. שלום רציתי לדעת אם לאיביזה קופרה 07 מתאים obd או obd ii, אני מחפש לקנות מתאם בלוטות' לתוכנה לפלאפוו
  16. אני בעניין, לכשיתגבש רעיון סופי אשמח להצטרף
  17. אשמח לדעת את הלו"ז/תאריכים (טנטיבית לפחות) מבחינת ימי המיונים והקורס. ימי מיונים ראשונים מתבצעים ב18-21 בספטמבר.. מתי היום מיונים השני בהנחה ועוברים וכו? מתי אמור להיות הקורס באוקטובר?
  18. אביחי, לא טענתי נגד. אצלי ברכב יש אפסולוט ואני מאוד מרוצה.. אבל אם הייתי מחזיק רכב חדש, כנראה שהייתי בוחר בתוכנה יקרה יותר אבל עם עדכונים חינם (נשמע עדיף)
  19. אולי תוכנה מעולה לSTAGE 1 אבל "חד פעמית"... מה שהופך אותה ללא כל כך מעולה
  20. רציתי לברר מתי מתחילים המיונים (תאריך קונקרטי) ואם הוא צפוי להשתנות עקב ריבוי האנשים
  21. חברים רק בשביל להבהיר, לא היה נסיון להלהיט ולא כלום הכל טוב. אני מברך על הפרוייקט וכמו שכתבתי הלוואי וזה יהיה רק הראשון בעתיד הקרוב. סהכ לא הסכמתי עם הגישה של דני. וזה לא קשור לסכום, גם אם היה מדובר בהשקעה של 10 ש"ח... may the best men win
  22. oranp83

    כביש נס הרים

    תודה
  23. מר דני היקר, אני אחד מאותם אנשים/ילדים שלא נגעו מעולם במכונית מירוצים ואני חי עכשיו בללה לנד שיש לי סיכוי. תסכים איתי שאותם אנשים, השקיעו ובזבזו כספים לא בהמתנה וציפיה לארוע הזה אלא מתוך דרך חיים ואהבה לדבר. בין השקעתם ולזה ש"מגיע" להם משקל עודף בתחרות הקשר הוא שאין קשר, ואם מבטיחים סיכוי לכל אדם עם רשיון באשר הוא והתוצאה תהיה בסוף שיתקבלו רק מקצוענים אז הכל זה בדיחה אחת גדולה. לדעתי לפחות.. ואם כן אז המחיר ל"פשוטי העם" צריך להיות נמוך משמעותית בהתאם לסיכוי שלהם להתקבל לתוכנית. אחרת מה הטעם? מה הטעם בפרסום כפי שהוא מופיע היום? אין טעם זו הטעיה. צריכה להיות איזו שהיא הגינות ריאלית. זאת בהנחה שניתן בכלל לסווג ולקטלג מי מקצוען ומי לא. ותתפלא, אבל יכול מאוד להיות שאותם ילדים כהגדרתך, יכולים להראות ביצועים יותר טובים מאשר מישהו שהתעקש לעשות נהיגה מתקדמת 8 פעמים, אז למה לפסול מראש? אפשר לומר בלשון המעטה שאני לא מסכים עם עמדתך. לפורמולה ישראל - זאת בעיה רצינית והתשובות פה כרגע לא מספקות. אני לא חושב שמי שיצליח לדווש באופניים 360 יפה מאוד יש לו יתרון על פני מי שיציג בגימקאנה זמן יותר טוב וכרגע התשובה שיש ממוצע משוכלל לנתונים לא משכנעת (אותי לפחות).. אני שמח שאתם מכירים בבעיה ואני ממתין לתשובה מלאה. הלוואי וזה יהיה ארוע אחד מיני רבים בעתיד הקרוב
  24. יותר ממסכים, מצטרף לשאלה לפני שאני מגהץ 333 ש"ח. לא אוהב לזרוק סתם כסף.
×
×
  • תוכן חדש...