Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. אל תתפוס אותי במילה אבל אם אני זוכר נכון הדופן יותר קשיחה, הצמיג מתאים לבערך 20-25 אלף ק"מ למיטב ידיעתי. אני שילמתי 2700 שח על רביעיה 205.40.17 גילוי נאות לא יצא לי לנהוג על הטויו אז לא יכול להשוות.
  2. מה?? הצמיד לא עובד???
  3. אני ממליץ בחום על הS-DRIVE.
  4. קניתי בארה"ב חומר בבקבוקון צהוב "דוחה" גשם בדיוק עם אותו אפקט מחזיק יופי כל החורף במקרה הכי גרוע מטפטפים עוד כמה טיפות... בפחות מ300 שח הבקבוק מתפקד אצלנו בבית ל4 רכבים כבר שנתיים... חבל על הכסף
  5. רק לחדד.. הרמת מסך הכוונה להרים את מסך ההתאגדות בין חברה בע"מ לבעלי המניות שבה, אשר אלו כמובן נהנים מחשיפה מוגבלת מאחר ולחברה יש אישיות משפטית משלה.
  6. לא. לא. לא. פעם הייתה סדרה כזו כשהייתי קטן עם פרפר מכוער. פשוט אמרו לא. לא סומך על אף ילד בתחנת דלק
  7. בהנחה והמסלול אכן רק1.3 קמ.. "קורס" של 22 סיבובים משמעו נסיעה של פחות מ30 קמ... או בערך חצי שעה (חשבון פשוט) אני חושב שאשמור את כספי לחו"ל.
  8. זה נקרא תביעה ייצוגית לפי חוק תובענות ייצוגיות 2006 ולא תביעה ארגונית קבוצתית ושאר ירקות
  9. oranp83

    נהגים בלי לב

    זה מה שנקרא איסתרא בלגינא קיש קיש קריא.
  10. אמת ויציב, קל וחומר כש300 שח הם לא מעט. היית במיונים? אם כן אתה יודע על מה אני מדבר. אמנם לא הייתי אבל מכיר לא מעט אנשים שהיו ומספיק לקרוא פה את השרשורים בפורום. דיברת על פרשנות תכליתית לא? אז משתמע לפי מה, כי משתמע לך? ורק לחדד.. אני לא מנסה לשכנע אף אחד, אמרתי את אשר על דעתי.
  11. oranp83

    נהגים בלי לב

    זה תלוי אם מדובר בתולעי משי נדירות ואז מדובר בחיה מוגנת.
  12. oranp83

    נהגים בלי לב

    אני מקווה בשבילו שהוא לא עורך דין כי אם כן הוא מתייחס לחצי מהעובדות וכמובן לאלה שנוח לו לסובב.. בבימש זה קצת פחות עובד ככה. בלי קשר לכלב, מספיק להגיש תלונה במשטרה על תקיפה בשל זה שדרס לו את הרגל ואגב, גם זה יכול להכנס בגדר פגע וברח.
  13. תגיד לי גם לפה הגעת? עדיף שתשאר בתחום עכירת הדין ודריסת כלבים, למרות שאני רואה שעכשיו העלת את עצמך כבר לדרגת שופט, או שזה סתם השתן שעלה לך לראש? זמן פנוי כבר אמרתי? ואם אתה באמת רוצה להכנס לזה, אני לא חושב וגם לא תצליח לשכנע אותי שגימקאנה בלי זמנים, הורדות ידיים, אופניים 360 ושאר השטויות הם מדד. אבל אתה הרי יודע הכל אז סתם אכתוב לעצמי שוב. ואם במשפטנות עסקינן, קודם כל מוודאים עובדות ולידיעתך לא הייתי במיונים לאחר שקראתי את התגובות של היום הראשון.
  14. oranp83

    נהגים בלי לב

    זה באמת מדהים שאתם עדיין מנסים להסביר לו מה בין תפל לעיקר בין טוב לרע ובין הגיון לטיפשות... לדעתי, כנראה שיש לו יותר מדי זמן פנוי
  15. oranp83

    נהגים בלי לב

    רק אותי מעניין איך פינצר שובר את הטמבון לZ4?
  16. oranp83

    נהגים בלי לב

    ואחרי זה המתמחים בוכים שמעלים את רף בחינות הכניסה למקצוע ואחוז הנכשלים גדל... נו שויין
  17. תמים שכמותי, ואני חשבתי שמדובר בניסיון לקדם את הספורט המוטורי בארץ.
  18. חמודי, ראשית כל וסוף דבר עברית תקינה והגייה. דבר שני, אני מבזבז כסף איפה שאני מקבל תמורה בעד אותו כסף. אם נתחיל פה ביום מיונים ונמשיך למירוץ, אז חייבים לי כסף. סתם לידיעה חזרתי עכשיו מקורס נהיגה בצרפת על רכבי סינגל סיטר ושילמתי 4000 יורו, וזה בלי הוצאות. העניין פה הוא לא 1.90 וגם לא 2.90. העניין הוא פה הגינות ותמורה.
  19. אם כבר לזרוק כסף, בסכום הזה אני מעדיף ארוחה טובה
  20. oranp83

    נהגים בלי לב

    מה שכן 500ABARTH, לאחר שדרס אותך ועלה לך על הרגל היית צריך להתפנות לביח ואז להגיש תלונה מקווה שהעניין לא יסגר שוב במהרה "מחוסר עניין לציבור" או שקר כלשהו
  21. כל הכבוד!! הלוואי ועוד כמה שנים תהיה מתחרה לרדבול בF1
  22. oranp83

    נהגים בלי לב

    פותח השרשור, ישה ושאר המשחיתים זמנם לריק שמנסים להסביר למר IGALR היקר, אני תופס ממכם כמו שאני תופס מפותח השרשור על הסבלנות. קל וחומר ההשתדלות להסביר לו בין טוב ורע בין פגע וברח למעבר חציה ובין כלב לבהמה, שאפו באמת. עברתי בקצרה על התשובות שלו ובאמת שלא ידעתי אם לצחוק או לבכות, אמנם יפה שהכתיבה וההגייה שלו משתפרת מט'רד לט'רד אבל הקשר בינו למציאות רחוק בהחלט. אני הייתי נכנע כבר בהודעה הראשונה. כנראה שיש לכם "אמפטיה" בשבילו. ויגאל בשביל להקל עליך. אני כן עורך דין. והפתעה - כלב הוא אכן רכושו של האדם בין אם הוא בהמה ובין אם לאו. אני יכול לקוות רק שהכל נעשה "בהומור".
  23. מאחל בהצלחה למי שיורד לאילת לצפות.. אני לא מתכוון לשלם לפורמולה ישראל עוד כסף לאחר ימי המיונים, בטח לא 400 ובטח לא בשביל חובבנים (אני מקווה מאוד בשביל המפיקים שהציור של המסלול בבחירת המושבים באתר, אין לה קשר למציאות כי אם כן, עדיף כבר לצפות בקארטינג בכוכב יאיר למשל).
  24. לא בכוונה לשפוך פה שמן למדורה.. אבל באמת מוזר לי שטרם התגבשה תביעה ייצוגית כנגד פורמולה ישראל ולו בגין יום "המיונים", כאשר חלק ניכר מהאנשים לא קיבלו את מה שהובטח להם ושילמו את מלוא הסכום. זה כנראה מה שנקרא אדישות רציונאלית. וגם אני לא מתכוון להגיע לאילת, לא בגלל הביזיון שהיה עם המיונים (אין לי חשק לתת יד לארוע קידום ספורט שכזה) ובטח לא אשלם 400 שח לכרטיס לראות כמה חובבנים. לא ציפיתי פה לנורבוגרינג.. אבל אפילו בקארטינג בכוכב יאיר יש מסלול יותר מעניין (לפי השרטוט של בחירת המושבים)
  25. זה לא יפה לצכוק הרבא מעניין מתי יבוא ההוא עם המפתח וינעל פה
×
×
  • תוכן חדש...