Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. אני כמו זקן בן 50. מפחד שיתעסקו לי באוטו למרות שברור לי שפילטר זה שטויות אני מניח שעוד איזה חודשיים שלושה אחרי שאני ארגע קצת אני אתקין. כרגע אם הייתי יכול הייתי מרים את האוטו על הגב מעל המהמורות בכביש. בכל מקרה תודה,
  2. עם הסכום הזה אתה יכול בכיף לקנות קופרה 08.. למרות שכידוע ההבדלים לא כאלה משמעותיים פרט לתפרים האדומים במושבים אם אתה שואל אותי.. בקופרה לכאורה המתלים "ספורטיביים" יותר וקשיחים יותר אבל עדיין מדובר באוטו של קו ישר וצריך עמוד שדרה בהתאם. אני חווה את זה על בשרי בימים אלו.. בכל מקרה תמיד אפשר להנמיך ולהחליף בולמים וכו. אני חייב לומר שאני מרוצה מהאוטו הרבה מעבר למה שציפיתי אבל זו לא חוכמה נהגתי קודם בHGT נא להפסיק להשתמש בנקודות כתחליף לסימני פיסוק . תודה , יאשה .
  3. תודה רבה חברה עזרתם מאוד כמה עולה בערך אינלט מסיליקון?
  4. שלום, אורן בן 25 מכפ"ס, סטודנט הייתה HGT 01 בשעה טובה התחדשתי באיביזה קופרה 07
  5. בזהירות עם הסיליקון.. הבנתי שלאורך זמן זה מייבש
  6. איביזה קופרה 07.. רציתי לדעת כמה כדאי להתקין שעון BOOST וחום שמן (אני ממש לא בעד לקדוח חורים) אני כרגע לא מתכוון לגעת במנוע האוטו סטנדרטי.. השאלה אם יש טעם להתעסק ולהרכיב פילטר פתוח או אינבוקס ואם יש טעם להחליף פורק ולו רק בשביל הצליל למרות שהבנתי ש50 50 לא בא בחשבון ופנימי גם ככה לא שומעים את הפריקה יותר מדי.. קראתי פה בפורומים אבל בלי תשובה חד משמעית תודה.
  7. שלום, התחדשתי בקופרה יפהפיה 07. רציתי לשאול ממי שגר בשרון אם הוא יכול להמליץ על מוסך קרוב במקום לסוע לת"א כל פעם אם מישהו מטפל במוסך בהוד השרון או ברעננה? אני אשמח לפידבקים. מה גם שיש בעיות לבטח את האוטו וכרגע הביטוח עולה לי באזור ה5K אם יש ביטוחים במחיר סביר אבל בלי קיצוצים
  8. בשביל לא ללכת לחאפרים?
  9. אם אפשר רק פרטים מי זה רון? ואם כבר בעניין תיקונים אני גר באזור השרון אני אשמח לחוות דעת על המוסכים המורשים באזור, אחד בהוד השרון ואחד ברעננה..פשוט נסיון העבר עם הפסאט לא היה חיובי.. במקום לשרוף דלק כל פעם עד למרכזי. תודה.
  10. למישהו יש מושג כמה תיקון כזה צריך לעלות? האוטו שנת 2007 ושמור.. אני אופטימי שלטורבו לא נגרם נזק. האם ניתן לתקן זאת ללא פירוק המנוע והוצאת הטורבו?
  11. אני מניח שהוא לא באמת התכוון לזה בצורה כזאת.. בכל אופן תעשה חיפוש פה בפורום כמעט ואין שאלה שלא נשאלה כבר וקיבלה תשובה רצינית
  12. אני בשלבים לקנות איביזה קופרה..אז אני בודק את הקרקע או משהו. פשוט.. כרגע יש לי פונטו HGT והרכבתי פילטר פתוח בשוקי דרימזקאר בכפס ולא הייתי מרוצה
  13. שאר המקומות הבנתי בראשון וחולון השאלה אם יש משהו יותר קרוב? חיפשתי פה בפורום ללא הצלחה יתרה..
  14. מחפש בנרות אחת בלי צייפ. נא לשלוח ה"פ
  15. תקציב באזור ה70 אלף.. כמה שפחות קילומטר וכמה שפחות שיפורים אם למישהו יש עצות אשמח. 0544945454
×
×
  • תוכן חדש...