עם הסכום הזה אתה יכול בכיף לקנות קופרה 08.. למרות שכידוע ההבדלים לא כאלה משמעותיים פרט לתפרים האדומים במושבים אם אתה שואל אותי.. בקופרה לכאורה המתלים "ספורטיביים" יותר וקשיחים יותר אבל עדיין מדובר באוטו של קו ישר וצריך עמוד שדרה בהתאם. אני חווה את זה על בשרי בימים אלו.. בכל מקרה תמיד אפשר להנמיך ולהחליף בולמים וכו.
אני חייב לומר שאני מרוצה מהאוטו הרבה מעבר למה שציפיתי אבל זו לא חוכמה נהגתי קודם בHGT
נא להפסיק להשתמש בנקודות כתחליף לסימני פיסוק . תודה , יאשה .