Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. בבעלותי איביזה קופרה 07, לפי מה שהבנתי פה מהפורומים זה שמומלץ להחליף שמן כל 7500 קמ כאשר הטיפול לפי היצרן הוא רק כל 15000קמ. היום במוסך ממש התעקשו איתי שאין טעם להחליף עכשיו וחבל על הכסף, שכן הרמה היום של הסינטטי מלא גבוהה והוא מחזיק מעמד המון זמן. יש טעם להתעקש?
  2. זה אומר שיש לך חמוצים וזה אומר שהרכב קפץ מ150 כוח סוס לאזור ה190 זה אומר שכדאי לך לבדוק פעמיים את האוטו שאין בעיות והטורבו תקין וגודש כמו שצריך זה אומר שעכשיו כל פעם כשאתה חוזר הביתה אתה צריך לחכות לפחות דקה באוטו בסרק ולא לכבות ישר, אלא אם כן אתה 5 דקות בערך לפני תום הנסיעה מוריד את הלחץ מהמנוע לאזור ה2 סלד, ואז אתה מחכה רק חצי דקה בערך.. זמן איכות עם הרכישה החדשה. וכמובן לא לגעת באוטו לפני שהמנוע מתחמם. תתחדש וסע בזהירות
  3. אבדוק זאת תודה
  4. וכל העניין של קבלת אישור מהיבואן אם יש כזה בדגם הרכב ומתזים ורפלקטורים וכו וכו?
  5. אם הקסנון היה מקורי לא הייתה עולה השאלה.. נאמר לי מהבחור שקניתי את הרכב כי הקסנון "מקורי" והורכב ברדיו מילאנו שהוא שייך לצמפיון ולא יודע מה
  6. היום הייתי במוסך ברעננה גגג, ונאמר לי שאין יותר כזה דבר ואני לא יכול לקבל אישור מהיבואן לקסנון שהורכב בקופרה סתם הקטנת ראש של המוסך? יש למישהו עצות? אני לא בעד לפרק ולהרכיב פעם בשנה.
  7. פשש אחת היפות.. אין טעם פשוט לקנות GTI מחכה לעוד תמונות של היפהפייה
  8. באמת הלוואי , ימים יגידו.. בינתיים הרכב סטנדרטי על כל חלקיו. אבל עזוב נראה לי לא בריא המכה בגב כשהוא מחליף מראשון לשני
  9. הוא העביר לשני מעל 70 קמש, מעניין אם אני יכול להגיע להילוך רביעי ל180 קמש חוץ מזה שחרם על האוטו להכנס ככה לאזור של המנתק הצתה
  10. מדובר בקופרה 2007, במהירויות איטיות ההגה מרגיש כבד וטוב, אבל בכבישים מהירים אין כל כך תחושה קשורה לכביש החופש הוא ממש קטן, אבל זאת התחושה הכללית, השאלה אם אני סתם לחוץ ויש מה לעשות עם זה או שזה בלאי של הזמן?
  11. אין מה לעשות. הגינות של אנשים.. למדתי על בשרי שיש אנשים שאתה רואה ישר מי עומד מולך ולפי זה תחליט אם לעשות מולו עסקים או לא. אם יש לך הסכם והפרטים מספיקים מבחינת חוק החוזים הכי הרבה שתוכל לעשות זה להגיש תביעה בביהמש לתביעות קטנות באם ההסכם שלך משתכלל לחוזה ויחשב יותר מהסכם גנטלמני כאשר לכאורה זה נשמע כך.
  12. oranp83

    "פגע וברח" קוראים לזה?

    אכן מדובר לפי החוק בפגע וברח ואפשר להגיש תלונה למשטרה לא ברור כמה זה יעזור..
  13. אני מבקש.. לא לשכוח את הדגל שש בש שרקום על המושב וכן התפרים האדומים.. אה והלק האדום שצבעו איתו את הפלסטיק של הפתחי אוורור למזגן. האמת שאני הכי נהנה פשוט לשמוע את המנוע בסרק.. יופי של עבודה עם האגזוז האובלי (טוב לימים הגשומים האלה )
  14. oranp83

    תשתית כבישים מסוכנת.

    אני חייב להגיב פה..... עכשיו חרטו את כל צפון כפר סבא כביש בן יהודה וטשרניחובסקי.. סללו שם קטע חדש רק אתמול או שלשום. היום, כבר אחרי יום אחד של גשם, נפערו בכביש בורות אבל לא בור, אלא בולענים לא קטנים וכל הצומת פשוט הפכה להיות סיוט. קל וחומר כשאתה נוהג באוטו נמוך עם חתך של 45!! והעירייה לא בדיוק מתרגשת מזה.
  15. לא יותר פשוט להחליף רכב?
  16. דבר ראשון תתחדש! אני יודע מה זה למצוא אוטו חלומות ולחכות.. אז עזוב את המחיר ותהנה. אני חיפשתי קופרה אותו דבר, רק שאצלי ניסיתי להמנע מצהובות. מבחינה חוקית.. אין פה בעיה שכן כפי שנאמר אותו הדבר נמצא בדפי זהב וב144 אך העניין שפשוט אין בכך טעם. כשאני באתי לבחון קופרה באוטודיל ביקשתי את הטלפון של האיש לשאול אותו על האוטו. נראה לי לגיטימי ביותר אך לא בפורום כזה, בכל אופן לא ברור מה אתה מצפה שיגידו לך פה על הבחור.. לאחר בדיקות חוזרות ונשנות מצאתי שהקופרה עדיפה (אני כבר לא כ"כ אובייקטיבי ) בכל מקרה אין ספק שלנסיעה בעיר הFR בנקל תמצא יותר סימפטית, בטח למי שאין עמוד שידרה מברזל, אבל כמובן שהכל נשכח כשאתה לוחץ על הדוושה ברגע המתאים בכביש המתאים. כמו שכבר נאמר פה במס' נושאים שנפתחו.. ההבדלים לא קריטיים פרט לתפרים האדומים והגאנטים אם אתה שואל אותי, אם תרצה לשפר גם ככה תצטרך להחליף את אותם הדברים (האינטרקולר פצפון). תהנה!! וסע בזהירות
  17. תודה לכולם
  18. כן אני סתם מגזים מן הסתם.. פשוט אתם יודעים איך זה רכב חדש.. שומר ב7 עיניים. כל דבר אני בודק קצת חדש לי כל הסיפור לאן אתה מחבר את הכבל ואיפה אפשר לקנות?
  19. שמע האוטו מדהים אבל אם פעם הסתכלתי על הכביש היום אני מסתכל על בורות אתה פשוט לא יודע מה גורם נזק ומה סתם בגלל החתך והבולמים. עכשיו נסעתי לפ"ת הייתי על 110 בכביש מהיר, עברתי על איזה מכסה ביוב וחשבתי שכבר הלך הגאנט ותודה על העצה
  20. על טעם וריח...
  21. הבעיה בדגם החדש זה הדגם החדש. הרכב פשוט מכוער.
  22. שוב פעם קופרה VS אפ.אר נראה לי שתמיד יהיו שני מחנות, העיקר שנהנה מהרכב.
  23. איביזה קופרה 07.. משום מה גם בסרק וגם בנסיעה לא מאומצת הוא עובד כל הזמן אני מניח שזה לא טבעי?
  24. Benj לא הבנתי אותך נכון. בכל מקרה, לכותב ההשאלה, יש לי את הקופרה בדיוק שבוע ורצה אלוהים ויצא שמקרצפים עכשיו את כל הכביש בצפון כפ"ס.לצערי הרב אני יכול להעיד שאני מרגיש בדיוק איפה המשאית קירצפה יותר עמוק ואיפה פחות ובאיזו זווית. לאחר שעברתי פה על הפורום לפני הקניה השתמע, כי אם מחליפים בולמים זה מיטיב עם האוטו והדיסקים בגב. אני כאמור עם כל הכאב יותר ממאושר מהאוטו במצבו הסטנדרטי (היתרון בכביש מקורצף שאחריו בא אספלט חדש חדש). בהצלחה.
  25. חבר על מה אתה מדבר? אני אמרתי שהרכב סטנדרטי וגם ישאר כזה, הכי הרבה אינלט או פילטר ותו לא. אני חושב שבלבלת אותי בקשר לבולמים עם מישהו אחר.. עם כל הבעיות בדיסקים בגב אני מבסוט מהאוטו עד השמיים ויש סיבה שבחרתי קופרה ולא FR. בחנתי את הנושא לעומק וההבדלים לא כאלה קריטיים בין הדגמים אם יש לך 10K בתור אחד שלא מתכוון להתעסק יותר מדי, בחרתי בקופרה כי הרכב נמצא רמה אחת מעל במצב סטנדרטי.
×
×
  • תוכן חדש...