Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. דודי אני לא קובע עמדות, רק אמרתי שזה מעלה חששות ואם בעבר הייתי בטוח לגבי ציפ טיונינג אז היום פחות (הענף כולו ולא חברה כזאת או אחרת). אני אכן מחכה לדוח הסופי. אני לא בדיוק מומחה בתחום ולכן בהתאם לדבריכם, אני מניח שהמומנט פרקטי יותר מאשר לסגור סקאלה. אגב לגבי המומנט, אם כך אז יוצא שבעצם אפסולוט שלכאורה המקסימום BHP הכי גבוה, הם בעלי המומנט החלש היותר לאחר השיפור לעומת APR וסופרציפס.
  2. אין ספק שזה לא משאיר מקום לדמיון והקלפים לכאורה על השולחן. אני חייב לומר שלגבי APR, יש לי חשש קל לאור השבוע האחרון למשל באתר של אפסולוט, כתוב שהטורק, אם בAPR הגיע ל250, מגיע ל220, השאלה על מה אני אמור להסתכל? מה יותר טוב הסהכ כח סוס או הטורק תודה על ההבהרות.
  3. כן זה מה שחשבתי תודה. אין ספק שיש לזה צורה אחרת מאשר סתם מספרים
  4. ברור לגמרי.. בהזדמנות בה"פ אני יכול להמליץ על אחלה דיאטה
  5. כתוב שהתוספת היא 38 כ"ס אבל בכותרת כתוב מקסימום 200 סוסים באר פי אם שקר כלשהו, ככה שזה לא יוצא 38, אבל תודה בכל מקרה, לאור ת'רדים של השבוע האחרון נראה לי שהחלטתי איזו תוכנה לשים
  6. איפה נהגת על 236 קמש אם אפשר לשאול
  7. מוזר באתר של הסופרציפס כתוב שהתוספת לVAG 1.8T זה 38 כ"ס אבל כתוב שהמקסימום הוא 200 רק?! 200-179 לדעתי שווה רק 20, או שלא הבנתי את הגרף
  8. אמנם הברזתי מהמפגש, לצערי הרב בשל אילוצים קודמים, אבל אשמח לקבל פרטים לגבי הפעם הבאה, או ה"טיול" בסופש מי ההורה המלווה?
  9. אז אני לא מבין את ההבדל בין אפסולוט לAPR ולREVO, בהנחה ששלושתם מתאימים לקופרה ומוציאים עוד 30 סוסונים, אם הוא קיים בכלל?
  10. לי קורה לעתים רחוקות שהשלישי לא נכנס חלק, בטח לא חורק אלא כאילו שהגלגלי שיניים לא מסודרים לגמרי אקמול לסרטן אם יש בעיה בגיר אבל לפעמים קצת גז ביניים לסדר את הגלגלי שיניים פותר את הבעיה
  11. תרשו לי לזרוק לאוויר עוד שאלה אם אני משפר את הרכב למשל עם אפסולוט והכל יופי טופי, האם אפשר לפני המכירה של הרכב להחזיר את התוכנה למצבה המקורי? כמובן עם גילוי נאות לפני הקונה (כמובן מהסיבה שכל העסק הזה עקום ולא מפותח בארץ מבחינה חוקית) ובהמשך לכך, אם זה אכן אפשרי, איך ניתן לדעת אם אתה קונה רכב אם הוא שופר או לא
  12. השאלה שלי, היא איך בכלל אפשר לנהוג במכוניות של 300 קמש עם השמלה הזאת וכפכפים? נראה לי לא נוח עם הקלאץ ובלי גג
  13. oranp83

    רק שוטים שותים ונוהגים

    בארץ יש תרבות נהיגה?
  14. עבודות מקצועיות.
  15. אם אפשר שאלה, איזה קשרים יש לך שהצלחת להשיג את מה שאחרים ואני מניח מקצועיים יותר? לא הצליחו?
  16. אם כבר מדברים על הסינוור, איפה אני יכול לבדוק ובמידת הצורך לכוון את האלומה? אני פשוט שם לב שבשל הפירוק וההרכבה האלומה השתנת מעט וכמובן שאני לא רוצה לסנוור. את הקיט התקינו ברדיו מילאנו, השאלה אם יש מקום רציני בגם אזור השרון?
  17. זה מינורי
  18. הידעת, גם אלומה רגילה של נורת הלוגן או כל נורה אחרת תסנוור נפלאות האופטיקה
  19. אז בהמשך לדבריך. כן מפרק ומחזיר ומתפלל שלא יעצור אותי שוטר, ויתרה מכך, כבר עצרו אותי פעמיים לבדיקה ולא נאמר דבר לגבי הקסנון קל וחומר, כאשר והיה מדובר בבוחן, ואם הוא חשב שהרכב שלי לא מסנוור, אז קטונתי. תן לי את הקרדיט שאני לא הדיוט ובור וברור לך ש"המבחן" שכתבתי לא מייצג שום דבר אבל תודה שחידדת את הנקודה, בהמשך ללא מעט תשובות שראיתי פה יש פה כנראה אנשים עם חסכים מאוד עמוקים ששופטים אנשים ישר והכי קל להתנצח ולהתאונן, אז מה שעושה לך טוב חבר. לגבי הנהיגה, אני מקווה שברור לך שכמו שנאמר פה בדרך חשוכה לא ניתן להשוות בין הקסנון לבין אלומה רגילה ואני נוסע בניגוד לחוק רק בגלל שהמדינה לא מתעסקת בזה ובודקת מה באמת פרקטי ומה לא. יש הבדל בין לאסור קסנון בפיאט אונו 91 שמפזרת אור של חייזרים, לבן התקנה לגיטימית שלא מסנוורת יותר מאשר הרכבים החדשים שיוצאים עם קסנון. וכן, אני צדיק מול אותם צדיקים במכוני תקנים, אבל אני כנראה לא אובייקטיבי.
  20. לגבי הערסים והקיטים הלא חוקיים אני מסכים איתך ב100 אחוז אבל לא כולנו ככה.
  21. טפו טפו שאלו באמת יהיו הצרות שלי וכן כפי שאמרתי הרכב עבר טסט עם נורות רגילות ומיד לאחר מכן והקסנון הוחזר. פשוט עצוב שחיים פה בשנת תרפ"ט בגלל עקשנות לא מובנת של המדינה יחי משרד התחבורה. ואני רוצה לחשוב שלא פסלו אותי בפעם השניה עם התאורה הצהובה הרגילה בגלל מלחמות של עסקים, אבל תמיד אמרו לי שאני תמים מדי.
  22. היום הגיע הזמן לחדש את הרשיון הרכב ליפה שלי ולתומי נסעתי להעביר את הרכב טסט. קניתי את הרכב כבר עם קסנון "מקורי" עם קיט ייעודי ובלה בלה שהותקן במקום רציני ולראיה במבחן "השטח" אפילו לא פעם אחת הבהבו לי עם אורות כלשהם על כך שאני מסנוור. כמובן שהייתי אופטימי מדי וניסיתי להעביר את הטסט בשקט בלי לפרק את הקסנונים ולתמוה מה פשר העיגול שמקיף בדף בנושא אורות חזית, את הכתוב - אור כחול (מה גם שיש לי רמה של אור לבן כמו בכל הרכבים החדשים אבל לא נהיה קטנוניים). כאמור לעיל, לא הסכימו להעביר אותי בפעם הראשונה וקפצתי למוסך קרוב לבעל מקצוע שאני מכיר, וזה פירק את הנורות מהמקום שלהן אך השאיר אותן מחוברות בתוך הבית של הפנס והחליף לאורות רגילים. חזרתי לטסט בארשת פנים רצינית ועם אור צהוב לגיטימי ומשום מה שוב התעסקו לי עם האורות, אך גם בפעם השניה משום מה לא הסכימו להעביר אותי בטוענה שהאור מתפזר. חזרתי לבעל מקצוע הוא עשה טלפון אחד, לקח את הרכב בעצמו והפתעה אחרי רבע שעה חזר עם הטופס מוחתם והמדבקה של 2010, וכמובן אחרי 10 דקות גם הקסנון חזר. במקום חצי שעה בזבזתי 3 וחצי שעות. רק רציתי לחלוק פה את התסכול המיותר שלי מהחוסר מקצועיות ,מהמדינה ההזאת איך ייתכן שאור בטיחותי יותר הוא לא חוקי, איך ייתכן שאור לגיטימי הפך להיות לא לגיטימי (מישהו אמר קורבן מלחמה בין עסקים והמכון טסט עשה דווקא כי לא עשיתי את הפירוק אצלו?), ואיך ייתכן שהכל נפתר בטלפון מסכן אחד כשהשאלה היא את מי אתה מכיר.
  23. סטנדרטית נכנסת לעניין ההגדרה ספורטיבית חמה? אשמח לפרטים, נשמע נחמד
×
×
  • תוכן חדש...