פשוט חוצפה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4069990,00.html
אני בעד מצלמות רמזור אבל מצלמות המהירות האלה לא מועילות לכלום ושום דבר פרט לכיס המדינה.
במקום זה שיתחילו להלחם באמת בתאונות הדרכים.
שיסבסדו התקנת מכשירים שמזהים נהגים שנרדמים למשל.
שיסבסדו התקנת מערכות AWACS.
יש דרכים יותר אפקטיביות להצלת חיים מאשר להעשרת חשבון הבנק של המדינה