Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. אני אשמח, האם יש תשלום חודשי מינימאלי או משהו כזה? או דמי כרטיס פרט לתשלום על הדלק ישירות?
  2. כן גם אני אשמח לשמוע, אם מדובר בכל תחנות הרשת
  3. לא בדקתי, אך אני מניח שגם אם נפנה לאחת מהתחנות של יונה אברך ונהיה קבוצה גדולה הוא יסכים למחיר קבוצתי תחרותי, וייתכן וזה עדיף מאחר ומדובר במס' תחנות (חושב בקול רם)
  4. לפי מה שהבנתי אתה משלם שוטף 30 על התדלוקים? או שאפשר עם הכרטיס הנחה לתדלק פר תדלוק כרגיל?
  5. אני בטוח שאם נתאגד מספיק אנשים כאן שיתדלקו 98 באופן קבוע בתחנה (כדוגמת סונול באזור רעננה) נוכל לקבל כרטיס הנחה כלשהו. TGT - יש לך מושג איזו תחנה עדיפה? אם אפשר לברר איתם את ההנחה בהתאם לכמות האנשים שתצטרף?
  6. אפשר לנסות להתאגד כאן וללכת על חברה יותר "איכותית" כמו דלק או סונול שעדיפות מבחינת השמועות, אני מניח שיש כאן לא מעט אנשים שירצו
  7. oranp83

    איחורי הרכבת בחסות החוק.

    בית המשפט בארץ ממזמן פשט רגל. בזיון בכלל שהעלה את הנימוק הזה על הכתב.
  8. פשוט חוצפה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4069990,00.html אני בעד מצלמות רמזור אבל מצלמות המהירות האלה לא מועילות לכלום ושום דבר פרט לכיס המדינה. במקום זה שיתחילו להלחם באמת בתאונות הדרכים. שיסבסדו התקנת מכשירים שמזהים נהגים שנרדמים למשל. שיסבסדו התקנת מערכות AWACS. יש דרכים יותר אפקטיביות להצלת חיים מאשר להעשרת חשבון הבנק של המדינה
  9. תדלקתי אתמול בסונול לכיוון צפון אחרי צומת רעננה מרכז, עולה 8.80, אולי זה רק אני אבל נדמה שהרכב שקט יותר לעומת כפר יונה. הבעיה שאי אפשר למדוד ככה בלי מחשב
  10. חברים אני מזכיר לכם שכשהנפט היה באזור ה140 דולר לחבית, המחיר לדלק בארץ היה נמוך משמעותית מהמחיר היום לליטר 95. גם אם תוסיפו ריבית והצמדה לא מגיעים למחירים של היום, אז שלא יעבדו עליכם....
  11. מסכים בהחלט, בטח כשיש הבדל של מעל שקל פר ליטר.
  12. בחיפושים אחרונים באמת ראיתי שבליאון 1.4 125 כ"ס יש רק טורבו
  13. אני עדיין ממתין לתשובה, ברשותכם.
  14. תודה על המידע, אני אבדוק אם יש הבדל כלשהו אצלי
  15. הרכב לא בעייתי, פשוט הגלגלים מרובעים
  16. מנועי 1.4 החדשים מצוידים גם בסופרצארגר לסלד הנמוך וגם במגדש טורבו לסלד הגבוה
  17. איפה אתה מתדלק בכפר סבא ב880? כל המקומות שאני מכיר זה 9 + אצלי אין שינוי כלשהו למיטב ידיעתי ואני מתדלק בכפר יונה
  18. ואין חשש לנזק כלשהו למנוע? טווח ארוך או קצר
  19. oranp83

    איזה דגם של סיאט זה ?

    גם לקופרה הרגילה יש אגזוז טרפזי שממורכז
  20. oranp83

    איזה דגם של סיאט זה ?

    כן.. ואם אתה רוצה עוד פרטים הבוקה נגרה ("פה שחור" בספרדית) היא מחווה נוסטלגית ל"סיאט 1200" הנושנה, ששווקה רק בספרד בשנות ה-70 והייתה מפורסמת בפגושים השחורים שלה. השם הודבק לה ככינוי על-ידי לקוחות ספרדיים נאמנים תמורת תוספת מחיר משמעותית, יזכה הלקוח שירכוש את הבוקה נגרה במכונית בעלת עיצוב ייחודי יותר, שכולל את הפגוש השחור ומושבים ודיפונים שחורים יותר מהקופרה וה-FR. וזהו.. בקיצור חבל על התוספת.
  21. אחלה תודה
  22. oranp83

    איזה דגם של סיאט זה ?

    איביזה..
  23. בשביל זה המציאות בארץ את הפטנט הבא ט.ל.ח
  24. הרכב שלי עם אפסולוט אם כבר אני מתעלק על השרשור, הבנתי שיש שני סטייגים של מתנול, אשמח להבין את ההבדל. תודה
  25. מתי יהיה קורס רלוונטי גם לא "לזקני הדור"?
×
×
  • תוכן חדש...