זה תלוי לכמה לווינים אתה מחובר ואני לא בטוח שהייתי תולה את הרשיון שלי בו, כשמתקרבת מצלמה אני מוודה בשניהם (בעקרון הגיפיס נמוך בערך בכ5 קמש מהספידומטר ברכב (שכאמור מכוון קצת יותר גבוה מהמהירות האמיתית).
לקחתי את הרכב לנסיעת מבחן קצרה (הדגם הפשוט) וחוץ מזה שהעיצוב מדהים והמנוע שקט, העברת ההילוכים נוראית. כל הילוך שהרכב מעביר יש ממש בלימה של המנוע כאילו מישהו נוגע בברקס וההעברה עצמה גם איטית יחסית, מרגיש קצת כמו לסוע בים עם גלים שכל כמה זמן בא גל ולוקח אותך קדימה אחורה, השאלה האם הגיר ככה סטנדרטי או שנפלתי על רכב בעייתי?
אוכף? אתה שוטר? אם לא אז גם זה אסור..
ולגבי העיניים על המכוונים, פרסמתי טרד שיש אפליקציה שמשתקפת על השמשה ומראה את המהירות לפי GPS. אני משתמש בה עכשיו כל לילה קבוע עם הWAZE.
http://www.dealextreme.com/c/car-dvr-cameras-1505
יש פה לא מעט מצלמות שהדביקו להן את המילה HD ולא בטוח שזה באמת HD, פרט לרזולוציה של 1280 על 720.
איך אפשר לדעת אם זה באמת HD ולא שקר כלשהו? למשל בין 40 ל70 דולר
אני נמצא באותו מצב כמוך,
ההסבר שלו היה שבאיביזה למשל ההנמכה והקשחה של הרכב רק יהיה לה אפקט הפוך.
כשאתה נכנס לפניה אתה רוצה להעביר כמה שיותר משקל לגלגלים הקדמיים על מנת לשפר את האחיזה וברגע שהרכב מונמך ומוקשח העברת המשקל נפגעת (יש פחות גלגול).
אל תדאג, תיכף גם זה לזה יצא חוק - מהיום מותרת האחזקה של רכב עד 60 כח סוס בלבד או בקיצור פיאט או סובארו גסטי או קורקינט (ידני לא חשמלי). מתחיל להלחיץ פה המצב. משום מה המדושנים שיושבים שם למעלה במגדל השן בוחרים תמיד בדרך הקלה במקום באמת לנסות לטפל בבעיות.
העניין הוא לא המהירות, 10-20 קמש לפה או לשם זה לא מה שיעשה את ההבדל. השינוי יתחיל כשאנשים יתחילו לשמור את הנתיב הימני במקום להיות תקועים בשמאלי כל הזמן, לתת זכות קדימה, לאותת כשסוטים מנתיב והכי חשוב להתסכל במראות ולא להדחף בכביש.. הסימונים היום על הכביש הם בגדר המלצה בלבד ל90 אחוז מהנהגים.
יש מספיק מחקרים שמראים שמהירות אחראית לאולי ל5 אחוז מהתאונות. המהירות פה לא האישו מתי תפנימו?
אני דווקא קיבלתי עצה מבחור עם "מעט" נסיון במירוצים והדבר הראשון שהוא אמר לי לגבי הרכב זה "הנמכת? אל תנמיך, זה פוגע ביציבות של הרכב ובהעברות המשקל ככה שבפניות התוצאה למעשה הפוכה ופוגעת באחיזה של הרכב מאשר משפרת".
אבל בהצלחה.
ממליץ בחום על הHTC, כל HTC. לי יש DESIRE HD
אכן הTORQUE התוכנה הכי מתקדמת שיש עם חיבור iiOBD דרך הבלוטות, ובגרסה החדשה יש גם אופציה לHUD.
קיים גם SPEEDVIEW
HUDY
SPEEDOMETER, בעקרון כולן אותו דבר, לחלקן יש אפשרויות נוספות בתצוגה כמו כיוון, גובה ומד האצה.
מהמעט שבדקתי היום ברגע שאתה שומר מהירות אז זה עובד יופי בתאוצות או בלימות (תלוי עם איזה רכב כמובן) לוקח לאפליקציה זמן (יחסית) למצוא את המהירות שלך. עדיין מומלץ בחום בלילה.