Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. oranp83

    עוד תאונה שצולמה

    זכותו? אתה בדיוק הדוגמה לישראלים שחושבים שהכביש של אבא שלהם, תסלח לי אבל לא מקבל לרגע את התגובה האוילית שלך. מכיר את הביטוי בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם?.. אני מנחש שלא. שלא לומר שזה החוק. מהתגובה שלך נשמע שאתה מרבה לנהוג בנתיב השמאלי ושהרבה אנשים נצמדים אליך או סתם מציקים לך כמו שכתבת... אז תיכף גם תסביר לי איזה עבריין תנועה/רוצח אני כי אני נוהג על 110-120 הא? במקרה כזה (מה גם שהנהג בנתיב השמאלי) תחזור לימין ותן ל"משוגע" לעקוף אותך. ולדעתי, בטח עם מצלמה ברכב כמו בסיפור הזה, אתה מוזמן לדפוק ברקס ואחר כך להסביר בבימ"ש למה פעלת כמו שפעלת. אני מניח שהשופט לא בדיוק יצדד בזכות החינוך שלך. אני רק מקווה שלא אתקל באחד כמוך בנתיב השמאלי (או בכביש בכלל) ביום יום. ל ולגבי הרוסי שמפוצצים לו את המרצדס. גדול. "כך יעשה..."
  2. oranp83

    גולף GTI מתייקרת

    יסלחו לי הנאמנים, אבל לדעתי המגאן RS על אף צרפתיותה, עדיפה על הGTI.
  3. oranp83

    עוד תאונה שצולמה

    נראה ששיחק משחקים אם הבחור שמצלם, חשב שהוא נצמד לו לתחת וניסה ללמד אותו לקח (רק חבל שבאמצע כביש מהיר בנתיב שמאלי)
  4. ובדרכ הפקות באנגלית כותבים production ולא עם A
  5. פשוט עצוב, חבל שאין פה כמו בארהב סטרייק 3 ואתה בחוץ, בטוח שזה היה עוזר
  6. גם קיט קסנון איכותי שבטיחותי יותר לא עובר בארץ טסט.. אוהבים לעשות לעצמם פה חיים קלים.
  7. אם התאונה אכן קשורה לבלימה פתאומית בגלל מצלמות יש לכך פתרון פשוט, שלט אזהרה לפני מצלמה. הייתי בצרפת באוקטובר ויש שם מצלמת מהירות כל לא מעט קילומטרים כשכ-500 מטר לפני המצלמה יש שלט זוהר, זהירות מצלמה בדיוק בשביל למנוע בלימות כאלה... רק שבארץ זה בחיים לא יקרה אחרת הפרויקט לא יצדיק את עצמו......
  8. במקום להמתין 2 דקות בחניה לפני כיבוי מנוע, עדיף לנהוג רגוע איזה 5-10 דקות בטורים נמוכים בלי לאמץ את המנוע
  9. נראה, שלחתי להם הודעה שאני מבקש לקבל את הסימוכין לסקר שלהם שבוא הם הגיעו למסקנה ההזויה הזאת של 75 מהציבור... מי ביצע את הסקר, אם אפשר את השאלון (אם קיים בכלל) ומיהו אותו "ציבור"... מיותר לציין שאף אחד לא עונה
  10. oranp83

    אינפיניטי g37 Gt

    תודה, לא צחקתי ככה הרבה זמן.
  11. +2 מסכים במאה אחוז. מנסיוני אלה שאיטיים ו"שומרים על החוק" אלו אלה שבדרך כלל יעברו נתיב כי פתאום נזכרו ורק אחכ יחשבו על לבדוק במראות, לעומת ה"עבריינים" שינהגו על 120-130 ויהיו מחוברים לכביש ויתעסקו בנהיגה ולא באם השארתי מספיק אוכל לחתולה.
  12. עמותה בזיונית. הקשר בינה לבין תרבות נהיגה נכונה שואפת לאפס וזה במקרה הטוב. במקום להתעסק בעיקר מתעסקים רק בתפל.
  13. לדעתי, גם אם ההדרכה חוקית, זה לא אומר שהפוליסה שלך תהיה תקפה במקרה ותבוא לחברת ביטוח ותגיד שנכנסת בגדר במהלך הקורס. ותהיה בטוח שחברות הביטוח תנסה להתנער מהאחריות. את זה כמובן בודקים בפוליסה ולא בחוק.
  14. היית רוצה 250 שח, זה יסתכם ב750 + נקודות אצל הרוב.
  15. oranp83

    אינפיניטי g37 Gt

    הרגת אותי.
  16. oranp83

    אינפיניטי g37 Gt

    מצאתי לך שיפור חיצוני + צנרת, מה דעתך? http://ra64freddy.files.wordpress.com/2009/05/bosozoku-exhaust-of-the-week-big-trumpet1.jpg
  17. למיטב זכרוני משיעורי הפיזיקה 5 יח בתיכון, חיכוך סטאטי הוא החיכוך הראשוני עד אשר הגלגל מתחיל בתנועה.. לאחר התחלת תנועה החיכוך הופך להיות מיו קינטי. סטאטי הוא לא בתנועה רגילה.... כשמו כן הוא - סטאטי = נייח ובשביל שלא תתווכח http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9A
  18. אגב בקורסי נהיגה מתקדמת מתרגלים בלימת חירום כבר בהתחלה, ומי שתרגל.. כמובן שהבלימה האפקטיבית היא כשהגלגלים מיושרים אבל גם בבלימת חירום ניתן עדיין לשחק עם ההגה והתחת לא יעוף.
  19. בהמשך לעניין הזה... מיקומי המצלמות נכון להיום http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000716042
  20. oranp83

    אינפיניטי g37 Gt

    עד שהוא זז אני אעלה את התמונה במקומו http://i01.i.aliimg.com/img/pb/049/569/280/280569049_776.jpg
  21. oranp83

    אינפיניטי g37 Gt

    אני הייתי ממליץ לשדרג לקורקינט חשמלי. אלוהים נותן אגוזים....
  22. זה יפה מאוד לדעתי אני מגיע לפחות מ10 ק"מ
  23. האמת שההיפך הנכון במקרה של תאונה חזיתית הפלאפון יעוף הרחק ממך ולא אליך, ולגבי הקרינה הסלולארית עדין אין הוכחה חד משמעית (אלא אם כן אתה במעלית).
  24. לא יכלו כבר להשקיע בגאנטים יפים? מזכירה איזו סאאב ישנה
×
×
  • תוכן חדש...