זכותו? אתה בדיוק הדוגמה לישראלים שחושבים שהכביש של אבא שלהם, תסלח לי אבל לא מקבל לרגע את התגובה האוילית שלך. מכיר את הביטוי בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם?.. אני מנחש שלא. שלא לומר שזה החוק.
מהתגובה שלך נשמע שאתה מרבה לנהוג בנתיב השמאלי ושהרבה אנשים נצמדים אליך או סתם מציקים לך כמו שכתבת...
אז תיכף גם תסביר לי איזה עבריין תנועה/רוצח אני כי אני נוהג על 110-120 הא?
במקרה כזה (מה גם שהנהג בנתיב השמאלי) תחזור לימין ותן ל"משוגע" לעקוף אותך. ולדעתי, בטח עם מצלמה ברכב כמו בסיפור הזה, אתה מוזמן לדפוק ברקס ואחר כך להסביר בבימ"ש למה פעלת כמו שפעלת. אני מניח שהשופט לא בדיוק יצדד בזכות החינוך שלך.
אני רק מקווה שלא אתקל באחד כמוך בנתיב השמאלי (או בכביש בכלל) ביום יום. ל
ולגבי הרוסי שמפוצצים לו את המרצדס. גדול. "כך יעשה..."