Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. נראה לי פספסתם את הכתוביות בקטן.. מדובר רק על רכבים שבארץ הינם מעל שווי של 250-300 אלף שח. לא מדובר בגולף GTI וכו, ולכן כשהאדם הממוצע רוכש רכב ב100-150, 250-300 נחשב רכב לעשירים.
  2. לדעתי לא יחסכו לך את ה2 קמש. אתה יכול לכתוב מכתב ולבקש המרה לאזהרה נוכח "קלות" העבירה (2 קמש פחות זה 250 שח) העניין הוא שלאזהרה נדרש 10 שנים רשיון, אך תמיד אפשר לנסות
  3. נו ואני אמרתי שהשר ישן... עם ההתנהגות של ביבי אחרי הדוח של מבקר המדינה, עם ההשתנה של אלי ישי על החלטת בגץ וכל שאר הדברים, המצב פה מתחיל להראות עגום מיום ליום
  4. אז כנראה שאם הנהג נראה חשוד, או שיעוכב על ידי השוטר 20-30 דק בלי לשתות ויבצע בדיקה חוזרת, או שיופנה לבדיקת דם. שלא לומר שלשתות ישירות מבקבוק וודקה, אם אני לא טועה מספיק כ50 סמק בשביל לעבור את המותר בחוק.
  5. http://www.maslulim.co.il/Racing.Cyprus/
  6. ואוו איזה יופי. איזה כיף בניכר (לא בציניות).
  7. ורק לסיום, בין העבירה שעשה, לבין זה שנתפס, תצעק עד השמיים - זכות יסוד חוקתית לאדם היא לטעון את טענתו ולקבל את יומו בבימש, גם אם יסע על 300 קמש באיילון. אני חולק עליך שהפורום פה מגדל עבריינים. אם הוא אשם, כנראה שיענש. ומצד שני אם השוטר טעה בדוח, אז שייענש גם הוא (בשחרור העבריין)
  8. +1. ולגבי הרכב החדש תמיר, רק שתדע, מוכן? יושב? - שגם ברכב חדש בן שבוע, אוויר יכול לברוח מהצמיג ולא רק יכול הוא גם בורח (הצמיג יכול להיות גם פגוע, שחוק וגם אם לאו...) - מפתיע, אני יודע אבל זה טבעו של אוויר, וזה טבעו של גומי. מה שאומר שהבטיחות לא רלוונטית לגביך, ולמה? אה כן, כי אתה נהג בטוח, נוסע כחוק על 90. אני רק מקווה שלא תהיה ליידי כשיתפוצץ לך הצמיג בכביש (בתקווה שאף פעם). אתה בדיוק דוגמה לאנשים שאני מפחד מהם בכביש. הידע שלך לא מתחבר למציאות ועם זאת אתה יודע יותר טוב מכולם. ורק תשים לב לטיעון הקטנוני שלך. הבחור מדבר איתך על פעילות תקינה ברכב, ואתה מגיב לו על לבדוק יום יום (לדעתי זה לא מה שהוא שאל, אבל תשובתך ברורה מאליו). אם זאת הרמה של הדיון שאתה מנהל ואין לך משהו חכם להגיד, אני מעדיף להשחית זמני לריק במקום אחר. יום טוב., באותה מידה אני יכול לדפוק את הראש בקיר והקיר יבין יותר. בהצלחה לשאר "המשחיתים" אגב, בכל יום בשנה אני אבחר לנהוג ליד מפלצת "העבריין" בידיעה שהבטיחות הינה דאגה ראשונה אצלו, מאשר לנהוג לידך "כי אתה שומר חוק".
  9. להבא תלמד לשלוף ישר את הפלאפון, ברגע שהבנאדם אומר אני מצטער, הקייס סגור.
  10. oranp83

    סיויק ויירון ?

    ענק. איפה קונים.
  11. לדעתי האישית, עדיפות ליפני/ קוריאני, אמורות להיות עמידות יותר
  12. אין שום בעיה לקבל תו חניה באמצעות תצהיר חתום ע"י עו"ד והנהג, חתמתי על אחד כזה לא מזמן לעיריית ת"א, התקבל בלי שום בעיה. יתרה מזה, אפילו נשלח בפקס ולא עותק מקורי.
  13. אני לא מתקרב היום לשוטר בלי לוודא שהפלאפון מצלם קודם.
  14. מה היה קודם הביצה או התרנגולת, אתה יודע למה לא שואלים את השוטר בפארק למה? או לחילופין אם הוא היה עומד באדום לבן? אני אגיד לך למה.. כי אף שוטר שם (אם היית בארהב אתה יודע כמה שהם ישרים כמו סרגל) לא יעצור באדום לבן בשביל לקנות קפה, לא יחנה בנכים, כי הוא רצה לקנות קפה וכו וכו וכו. ההשוואה שלך שגויה מהיסוד. ארהב היא אכן דוגמה. למופת. לא להשוואה. אם כבר אתה משווה, אז זאת דוגמה לראות איך משטרה אמורה להראות ולא כמו בארץ, כמו אחרוני הפושעים.
  15. אם רק היה לי שקל על כל סיפור כזה... כבר הייתי רוכש היום גם את ה458, עם כל האבזור במפרט. ללא ספק כמו שנכתב - משטרע ולצערי הרב רוב השוטרים שאני נתקלתי בהם בחיי, התנהגו בצורה דומה. אולי אם הייתה סנקסציה להתנהגות הזאת, המשטרע הייתה נראית אחרת..
  16. עכשיו בוא ואסביר לך איפה נמצאת רק אחת מהבעיות שלך (בדגש על אחת). אתה מכיר אותי? אתה יודע איפה הייתי ומה עשיתי? אתה יודע לאיזה מחאות הצטרפתי או לא? כמה אני פעיל או לא? אם אתה כבר קובע לעצמך מה עשיתי וכמה בכיתי, אז עלה והצלח. זה גם מקרין על עומק התגובות שלך לגבי שאר הדברים פה בדיון. ורק בשבילך. הנה עוד דוגמה לאיך המצב נראה בכבישים. http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-05d8fe2684a9531018.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153
  17. אז.. שלא יעבדו עליך..........
  18. חבר, אתה מוזמן לבדוק אחורה מה היה מחיר הדלק בעולם כשהדלק בארץ נמכר במחיר הכי נמוך שלו, לעומת מדד הברנט היום והמחיר בארץ, אחכ תבוא להסביר לי למה הדלק עולה בגלל איראן. הדלק מתלכתחילה אמור להיות במחיר נמוך יותר מ7 שח. ומה הקשר לקאובוים בארהב לבין המס והרווח של חברות הדלק כאן? אין קשר.
  19. ואם זה קורה במותג כמו ב.מ.וו...... על אחת כמה וכמה במותגים היותר זולים.
  20. אמנם סטית קצת מהדיון אבל אתה כל הזמן מדבר על לצאת לרחובות ולצאת לרחובות, בינתיים אני רק רואה אותך יושב (מול המחשב) ומגיב פה בפורום ועוד מצדד בכל מה שהממשלה קובעת (וכבר מזמן נוכחנו לדעת שטובת הציבור לא עומדת לנגד עיניה).. אז מתי אתה יוצא לרחובות?
  21. הייתה מחאה? נו אז מה אז הייתה........ ככה זה כששר האוצר הוא ד"ר לפילוסופיה, ושר התחבורה בכלל ישן משנת 2011
  22. אתה יודע מה ההבדל? ששם שוטר זה מקצוע ואילו פה זה מתנדב, ואלו שאני נתקלתי בהם היו אנשים קטנים שעושים צל גדול, וכנראה החולצה הכחולה שיבשה להם את המוח.. ולצערי הרב גם חלק ניכר שהשוטרים שנתקלתי בהם בחיי לא רחוקים מהתיאור הזה. ואם כל הגברת אכיפה היא לטובת הציבור, מר תמיר (אפשר לקרוא לך מר תמיר ראש בקיר - בלי להעליב כמובן), אז תסביר לי בבקשה את הסרטון האחרון שכיכב בפייסבוק ובחדשות לגבי זה שתקעו מצלמה בנוכלות (ואין פה שום דרך אחרת להגדיר את זה) בכביש 2 היכן שמורידים את המהירות ל90 כשכל הכביש 100. אתה צריך לפתוח את העיניים שלך ולא כל מה שהממשלה פה אומרת זה קודש. אם כבר ההיפך הוא הנכון. בטח בתקופה האחרונה. תיכף גם תגיד לי שהדלק צריך לעלות כי מדד הברנט עלה, נו באמת... מדינת ישראל לא רחוקה מלהיות מדינת עולם שלישי.
  23. +1, הייתי אפילו שולח את זה לאחד מהשרים הפעילים (אין יותר מדי כאלו) שיקדם את זה.
  24. ואם אני המנכל וביצעתי עבירה, במקום לאבד את הרשיון אעדיף לשלם 3000 שח ולגמור עם הסיפור.
  25. זו בדיוק הנקודה שלי. וברוב החברות, לכל עובד יש רכב ספציפי ולא מי פנוי באלנבי, זה לא כל כך מסובך למצוא את הנהג.. קח מקרה קיצון, מנכל של חברה שנוהג ברכב יוקרה - אני מניח שלא יהיה קשה למצוא בחברה מי הנהג ברכב היוקרה (רמז - כנראה שזו לא הפקידה). יש פה סוג של כסתח כמו כל ההתנהלות הבזויה במדינה הזאת בתקופה האחרונה.
×
×
  • תוכן חדש...