Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. היית ציני? כי אצלי בשרון לא היה כלום
  2. בהחלט, מורגש גם - בערך 15-18 סוסים לפי איאנדאיי
  3. תגיד לי אתה אמיתי? לרגע חשבתי שאתה טרול. זה שמאפשר קיום בדוחק וזה עדיף על כלום, זה לא אומר שהבנאדם לא עני עוני קיים. ואם אתה טוען שהוא לא, אז כנראה שאתה לא רוצה לראות אותו. מדינת ישראל היא אחת המדינות עם ההכנסה הפנויה הקטנה ביותר אל מול יוקר מחיה גדול ביותר, כשיש לך פה לא מעט עובדי קבלן בלי תנאים, ויוקר מחיה בשמים (רק אתמול הדלק הגיע ל8 שקל), לא יודע מה אתה מגדיר עוני, אבל הפתעה......
  4. בואנה אתה חי בסרט. כנראה שחוץ מהפורום פה לא הסתובבת הרבה זמן ברחובות. מציע לך בחום, להצטרף לעמותה שכזו ולך תראה אם לאנשים יש אייפון או לא, עזוב את זה, לך תראה אם לאנשים שם יש ארוחת צהריים או לא.
  5. oranp83

    מחאת הדלק השקטה שלנו

    נראה לי הכי טוב עד עכשיו. יש שתי קבוצות חזקות בפייסבוק. מחאת הדלק הגדולה לעצור את עליית מחירי הדלק, פירסמתי גם שם.
  6. אפרופו מחאה. מתארגנת גם חסימת כבישים ביום ראשון. אפשר לחפש בפייסבוק קבוצה - מחאת הדלק הגדולה.
  7. oranp83

    מחאת הדלק השקטה שלנו

    ייתכן והוא צודק
  8. oranp83

    מחאת הדלק השקטה שלנו

    :lol:
  9. אז אל תתן לעין שלך להטעות אותך. על יוקר המחיה שמעת? אתה יודע למה אחוזי האבטלה נמוכים? כי היום לחתום בלשכה זה לא אופציה, זה מספיק אולי לפסק זמן. הציבור פה במדינה זה מה שנקרא קהל שבוי. אין תחבורה ציבורית אין רכבות. אז מה תעשה? לא תלך לעבודה? תלך ברגל לעבודה? ואל תשכח שהאוכלוסיה פה גדלה והמדינה והכבישים לא ולכן יש גודש בכביש. לא נראה לי שהעין שלך זה מדד משהו...
  10. oranp83

    מחאת הדלק השקטה שלנו

    רק עכשיו שמתי לב שבטקסט המקורי וזה שתיקנתי כתוב להרים את הכפפה כשהביטוי למעשה הוא "להוריד את הכפפות", ממליץ לתקן וכן לגבי - גם שמחירי הדלק - לתקן לגם כשמחירי הדלק..
  11. oranp83

    מחאת הדלק השקטה שלנו

    בכניסה לכפס בקניון השרון ישנה תחנה של TEN. כמו כן באזור כפר יונה ישנה תחנה של סדש
  12. את כל התסכול והכעסים האלה, תפרקו בצורה חיובית ועוזרת בשרשור שנפתח עי מאור ברכה, שגם השקיע מזמנו ומרצו ורכש דומיין. במקום לשבת ולקלל פה בפורום בואו נעשה משהו
  13. oranp83

    מחאת הדלק השקטה שלנו

    כיסחתי קצת את הכתוב שיהיה יותר קצר וקולע חברים יקרים, לא מכבר הדלק הפך למוצר צריכה שרובנו תלויים בו. הנגזרת מכך היא ניצול המצב ע"י הממשלה ועליית המיסים על מחירי הדלק שלא בפרופורציה למחירי הנפט הנהוגים בעולם, ופגיעה אנושה בצרכן הקטן. גם שמחירי הדלק יעלו מעל 10 ש"ח (שר האוצר שטייניץ כבר הצהיר על כך בפומבי) - אולי נתעצבן בשקט, אך רובנו יבלע את הגלולה המרה בשל תירוץ כזה או אחר. אבל עד מתי? עם עליית המחירים הנוכחית הגיעה הזמן שהציבור ירים את הכפפה! מלאכת צדיקים נעשית בידי אחרים. כל שעלינו לעשות הוא להפסיק לתדלק בחברות הגדולות כגון פז, סונול, דלק ודור אלון ולעבור לתדלק בתחנות עצמאיות קטנות (טן, סד"ש וכו'). במידה ונצמצם את התדלוק בתחנות החברות הגדולות, אלו, באמצעות לוביסטים ויכולת השפעה אמיתית, יפעלו בשבילנו מול הממשלה... אז בואו נעבוד ביחד ונפסיק לתת לגורמים ממשלתיים לחגוג על חשבוננו. אם הצלחנו להוציא מאות אלפי אזרחים לרחובות במחאת הדיור יש בי את כל האמון והתקווה שתוכלו לעשות את הפעולה הפשוטה של תדלוק בתחנות קטנות וזולות כדי לחולל את השינוי. לתגובות, הצעות ועזרה במציאת תחנה קטנה וזולה בסביבתכם:
  14. אני עם דוד אחורי מקורי וכל השאר צנרת מלאה 2.75 ללא ממיר, אין שום בעיות ברכב. הסאונד קצת שונה אבל יחסית שקט בגלל הדוד המקורי.
  15. אני לא מבין דבר אחד, איפה איציק שמולי? איך הם יושבים בשקט בצד? יאללה תקופת הבחינות נגמרה כבר, מקסימום כמה מועדי ב'
  16. אין בעיה, לכן אני חושב שכדוגמה אישית לעם, על כל השרים (ובמיוחד על הבונקר מהאוצר שנהנה לעשוק את העם במקום להפעיל את הראש בקיצוצים) לקצץ באחזקה של רכבים, בנסיעות, כולל נסיעות לחול (אלא אם כן הן הכרחיות ביותר), רכיב הליסינג דלק או מה שזה לא יהיה בשכר יקטן משמעותית ולא ירכשו רכבים כדוגמת A8 וכו שצריכת הדלק שלהן עומדת על 7 לליטר. נסיעות למליאה בצוותא, גם ככה הדיונים רלוונטים לכולם (או שאני טועה...) ככה גם יוכלו לחסוך בהוצאות על מאבטחים. עדיפות לרכישת מכוניות חשלמיות, אפילו מבטר פלייס הגנבים כשמחיר רכב עולה 130 לעומת ה-A8 שעולה 500+. ושלא יזיין תשכל על איראן כי כשמחיר חבית היה 150 דולר הדלק פה בארץ עלה 6.5, מחיר היום עומד על 108 או פחות. המסים על הדלק עלו בעשור ב50 אחוז. זה מה שקורה כנראה כשד"ר לפילוסופיה נהיה שר אוצר
  17. מקורי: חברים יקרים, לא מכבר הדלק הפך למוצר צריכה שרובנו תלויים בו ולא יכולים לתפקד ביום -י ום בלעדיו. התמכרנו אליו ואנחנו לא יכולים להתנתק. הנגזרת מכך היא ניצול המצב ע"י גורמים ממשלתיים וככה לאט לאט מעלים את מחירי הדלק שלא בפרופורציה למחירי הנפט ומנפחים את הכיס ע"ח הצרכן הקטן. כמובן שניצול זה נובע מכך שהצרכן הממוצע באמת לא מסוגל להתנתק מהתלות בדלק ורובנו גם חושבים שאין מה לעשות בנידון. גם שמחירי הדלק יגיעו לכדי 14 שקלים - אולי נתעצבן בשקט, אך רובנו יבלע את הגלולה המרה וימשיך לתדלק. עם עליית המחירים הנוכחית הגיעה הזמן שהציבור ירים את הכפפה! כמו שאמרנו - אין דרך להתנתק מהדלק לגמרי וזאת גם לא המטרה, אך ישנם צעדים שכציבור צרכנים נוכל לינקוט. כאמור: מלאכת צדיקים נעשית בידי אחרים. כל שעלינו לעשות הוא להפסיק לתדלק בחברות הגדולות כגון פז, סונול, דלק ודור אלון ולעבור לתדלק בתחנות עצמאיות קטנות (טן, סד"ש וכו') ע"י כך נוכל להביא את בעלי החברות לכדי מצב שהם יהיו חייבים לפעול עבורינו! לחברות הגדולות כח עצום, לוביסטים ויכולת אמיתית להשפיע במידה ונוכל להביא לצימצום התדלוק בתחנות אלה אפילו ב40% הם כבר יפעלו בשבילנו מול הממשלה... - עוד יכולת מיידית של תחנות אלה - החזרת ההנחות הישנות. אז בואו נעבוד ביחד ונפסיק לתת לממשלה והאלפיון העליון לדרוך עלינו ולחגוג על חשבונינו. אם הצלחנו להוציא מאות אלפי אזרחים לרחובות במחאת הדיור יש בי את כל האמון והתקווה שתוכלו לעשות את הפעולה הפשוטה של תדלוק בתחנות קטנות וזולות כדי לחולל את השינוי. לתגובות, הצעות ועזרה במציאת תחנה קטנה וזולה בסביבתכם: מתוקן: חברים יקרים, לא מכבר הדלק הפך למוצר צריכה שרובנו תלויים בו. הנגזרת מכך היא ניצול המצב ע"י הממשלה ועליית המיסים על מחירי הדלק שלא בפרופורציה למחירי הנפט הנהוגים בעולם, ופגיעה אנושה בצרכן הקטן. גם שמחירי הדלק יעלו מעל 10 ש"ח (דלק 98 היום...) - אולי נתעצבן בשקט, אך רובנו יבלע את הגלולה המרה. אבל עד מתי? עם עליית המחירים הנוכחית הגיעה הזמן שהציבור ירים את הכפפה! מלאכת צדיקים נעשית בידי אחרים. כל שעלינו לעשות הוא להפסיק לתדלק בחברות הגדולות כגון פז, סונול, דלק ודור אלון ולעבור לתדלק בתחנות עצמאיות קטנות (טן, סד"ש וכו'). במידה ונצמצם את התדלוק בתחנות החברות הגדולות, אלו, באמצעות לוביסטים ויכולת השפעה אמיתית, יפעלו בשבילנו מול הממשלה... אז בואו נעבוד ביחד ונפסיק לתת לממשלה לחגוג על חשבוננו. אם הצלחנו להוציא מאות אלפי אזרחים לרחובות במחאת הדיור יש בי את כל האמון והתקווה שתוכלו לעשות את הפעולה הפשוטה של תדלוק בתחנות קטנות וזולות כדי לחולל את השינוי. לתגובות, הצעות ועזרה במציאת תחנה קטנה וזולה בסביבתכם:
  18. עם המכס בארץ זה לא אקטואלי
  19. :lol: :lol:
  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחח ביבי החליט שהדלק יעלה 7.95. איך רוני כתב? כל פעם שהם עוברים את השקל השלם העם כועס? אין דברים כאלה פשוט פשוט משתינים על כולם פה בקשת. מאיפה לחסוך? שיחסכו מהמשכורות שלהם שהעלו לא מזמן.
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחח ביבי החליט שהדלק יעלה 7.95. איך רוני כתב? כל פעם שהם עוברים את השקל השלם העם כועס? אין דברים כאלה פשוט
  22. השניה נראהלי אחלה! הייתי עדיין מנסה אולי לכסח קצת את המלל שיהיה קצר יותר וקולע. ואולי הוי הירוק למטה מיותר? באמת שאפו על ההשקעה!!
  23. מחאה שלא תגזול מאמץ? שלא תגזול זמן? לך תעשה לייק בפייסבוק, או שגם זה יותר מדי בשבילך
  24. הייתי שוקל גם להוריד את הסמלים של טן וסדש (רק בשביל שלא יקום הטיפש שיחליט שהמחאה היא רעיון של הבן של הבעלים של טן) סתם חושב בקול רם. בכל מקרה זה כתוב בקטע. כל הכבוד על ההשקעה
  25. ליכוד? בחיים לא, הם קבוצה של פרזיטים. קדימה? לא הייתי בונה על ציפי לבני... יאיר לפיד? לך תדע, אבל עם כל החרא שאוכלים פה אני מתחיל לשקול ברצינות "לזרוק" את הקול שלי עליו, לפחות לפי האגנדה שלו נכון להיום
×
×
  • תוכן חדש...