-
הודעות
644 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oranp83
-
והקשר בין ריפיל של פפסי מהול ב60 אחוז מים לבין הדלק שמוהל לי את הארנק הוא? פרט לעניין המהול...
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4216563,00.html וששטנייניץ יפסיק לחרטט תשכל ויתחיל לעבוד. אני בטוח שהוא הצטיין בדוקטורט לפילוסופיה שלו... "כאשר בוחנים את מס הבלו בישראל במונחי כוח קניה נוכחים לדעת כי רק שלוש ממשלות באירופה גובות יותר מס מממשלת ישראל על הדלק - הולנד, איטליה וגרמניה. וזאת, יש לציין, אחרי שבישראל הופחת מס הבלו בשנה האחרונה ב-6.7% בעקבות המחאה החברתית, בשעה שרוב מדינות אירופה דווקא הלעו את שיעור המס בשנה האחרונה". מעניין איפה היינו בטבלה אלמלא ההורדה של 7 אחוזים..
-
בימש בפשיטת רגל כבר כמה שנים וזו בעיה ידועה, יש לא מעט עורכי דין שיצאו נגד זה אבל כלום לא עוזר. לפחות נכון להיום. ואולי הגיע הזמן כמו שמישהו אמר, שיפול האסימון, כנראה שמתנדב לא יכול להיות שוטר נקודה. יכול להיות עוזר שוטר ותו לא. אסור לתת להם אפשרות לאכיפה לבד אלא רק בליווי שוטר. עד היום לא נתקלתי במתנדב אחד נורמלי. כולם היו לא מקצעויים וממורמרים או "שיכורים" מכח.. עצוב. ומרגיז.
-
הממלזים בארץ לא חדשים (חדש אולי רק בארץ) וחיישני החניה לפחות לפי הפרסומים בחול עובדים גם נגד זה החדש בארץ.
-
פורסם גם בפורום כבר בפוסטים של מחאות הדלק.
-
עוד כתבה מרגיזה, והתבררה רק לאחר שהגיעה למחוזי. שוב יש רק צד אחד - זה של השוטרים. ואני שואל.. האם כולם בלאי? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4216069,00.html
-
V1 לא עוזר נגד ממלז. אם הוא מודיע לך אז הוא מודיע רק דבר אחד - נתפסת
-
תלוי איזה קורס, 1000 שח צפונה
-
שמע לא יודע מי אתה מה אתה, מהשלוש תגובות שלך שקראתי פה, אני מקווה בשבילך שאתה מתנדב מתחת לגיל 20. אתה בהחלט נשמע כמו אחד כזה. לא רוצה להכליל אבל לצערי הרב בתקופה האחרונה זאת המשטרה שאני פוגש בכבישים. וזאת בדיוק הבעיה. אם אלה אחראים על אכיפה במדינה אז שאלוהים ישמור. אתה לא רואה שוטר אמריקאי (כל ההשוואות פה נעשו כך) שמתלהב מהשוטגאן או מהבולר בחזית הקפריס. קצת ייצוגיות....... ואגב לפי מה שאמרת אם ההנחיה במשטרה היא לא לעזור לאזרח (גם אם זה להחליף גלגל) אז זה מסביר בדיוק מה מדיניות המשטרה - אותי זה קצת מדאיג.
-
היו על זה כאן אינספור דיונים. אני מעדיף כל פעם נהג שנוהג על 120-140 וער לכביש, מאשר אחד/אחת שישן/ה בנתיב השמאלי בכביש ובוהים בשמים.
-
מישהו הוציא לי את המילים מהפה, יום יום יום יום. ולגבי האכיפה - גם בארץ זה לא חוקי וגורר קנס נכבד אלא מאי, משטרת ישראל מעדיפה אכיפה פשוטה יותר במקום לעשות סדר אמיתי בכבישים. אני בטוח שגם אם יהיה נהג שיעקוף מימין את הנהג האיטי, השוטר כמובן יבחר לו בנהג "המהיר"
-
תודה על המידע.. ההתלבטות עדיין קיימת. המחיר אותו מחיר רק שנדרש פעמיים בשנה, לעומת קלין קאר שלכאורה לפיהם, מספיק פעם אחת בשנה אם לא פחות.. אגב הם עושים את הרכבים של מרצדס ואוטו איטליה, אז אני מניח שהם יודעים מה הם עושים, יכול להיות שלחלון זה פחות אפקטיבי יש עוד מקום ברכב שמתעסק בציפויי ננו כאלה? אני מעוניין בטיפול רציני אבל לטווח ארוך עם הגנה לצבע.
-
הם טוענים שהציפוי ננו הזה מחזיק כמה שנים טובות, השאלה אם גם הדיטיילינג של יבגני (שהוא לא זול בכלל) מחזיק יותר משנה אחת? (במחיר שלהם)
-
ראיתי שיש בקלין קאר ציפוי ננו מיוחד לרכב. אמנם לא זול בכלל אבל אמור להחזיק כמה שנים. אני מתעתד להשקיע ורציתי לשמוע ביקורות. תודה
-
באיביזה FR למשל אין קולר. לא יודע איפה שמעת את זה, אבל לעמוד בסרק בחניה לא פוגע בטורבו למיטב ידיעתי. תיכף תגיד לי גם שכשאתה מחכה לרמזור אדום אז אתה פוגע בטורבו... פשוט תקפיד כ10 דק לפני כיבוי המכונית לנהוג רגוע מתחת ל2000 סלד ולהמתין לטמפ עבודה לפני שאתה לוחץ והכל בסדר. לגבי השריקה זה גם שטויות (כמובן תלוי איזו שריקה). עם סעפת יניקה אחת (מקורית) לא תשמע, ועם אחרת מסיליקון כנראה שכן..
-
בתמונה אוונטדור זו לא.
-
זה לא בזכות שינוי תרבות נהיגה. זה לא בזכות תנאי כביש. זה בזכות הWAZE. ותודה לאל על האפליקציה הזאת. אני רק מקווה שמישהו בסוף ישלם בכסא שלו על בזבוז הכסף הזה במקום השקעה בכבישים ותחבורה ציבורית.
-
חברים נראה לי פספסתם את השאלה, הוא לא שאל מי משלם על העברת בעלות אלא מתי האם הקונה קודם מעביר כסף ורק אז משלימים את העברת הבעלות או האם קודם משלימים את העברת הבעלות ורק אחכ הקונה מעביר את הכסף...... בכל מקרה מניסיוני בדרכ על העברת הבעלות משלמים חצי חצי או שהקונה
-
אני לא מבין איך אף ערוץ חדשות אחד לא מפנה למר שטייניץ הפודל את השאלה מדוע מחיר הדלק שוב עולה אם הנפט בכלל יורד ושלא יז** את השכל על אירן.
-
אתה מדבר על לעשות? אתה זה שמוחא פה כפיים לביבי ולשטייניץ על המדיניות הנפלאה שלהם בכמה דפים האחרונים. יש פה מספיק דברים לעשות פשוט לאף אחד אין ביצים לעשות את זה. החל משיטת הבחירות וכלה בקיצוצים וכיסוח של מס חברי הכנסת, גם ככה במליאות נוכחים רק 20-50 איש. יש בממשלה של ביבי הכי הרבה שרים שהיו בכנסת עד היום- לכל פלוץ יש שר עם תיק בלי תיק. להזכירך ביבי גם רצה להאריך את חוק טל - משמע להמשיך לתת לחרדים לחגוג על הגב שלי ושלך, למזלנו משהו התחיל לזוז שם והבגץ הוכרע באוביקטיביות. אם יש בעיה של גז ושישנסקי ובעיות של סולר ודלק, למה לא לתת תמריצים לחשמל ירוק? חסר מה לעשות? היו תקנים לחשמל סולארי והתקנות פרטיות ותעשייתיות ואז באה חברת החשמל וראתה שזה פוגע לה ברווחים אז גם את זה חתכו כי מישהו צריך לממן את המשפחות שעובדות שם ואת ההטבות לעובדים. פשוט בוחרים בדרך הקלה, והעיקר שיישמר להם כסא שם למעלה. העיקר לביבי יש את מילת הקסם אירן.
-
אל תדאג בקרוב מאוד זה יקרה. מתוך הכתבה: "ובינתיים, נבחרי הציבור, שמתדלקים את רכביהם על חשבון הכיס הציבורי, אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה. מחיר המכוניות גבוה (מס רכישה בגובה 83% לעומת 40% בממוצע באירופה) ומחיר הבנזין גבוה, אבל תחבורה ציבורית יעילה עוד אין. תעריף החשמל צפוי להתייקר שוב ביום ראשון הקרוב, הפעם בשיעור של 8.9%. העלייה הנוכחית במחירי החשמל נובעת מהשיבושים המתמשכים באספקת הגז ממצרים ומהידלדלותו של מאגר ים תטיס, שמאלצים את חברת החשמל להפעיל חלק ניכר מתחנות הכוח שלה באמצעות סולר יקר, במקום גז טבעי זול. לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו, עליית תעריפי החשמל היא גם "תוצאת הסנקציות על איראן שמייצרות עלייה במחירי הנפט"." זה מה שקורה כשממנים ד"ר לפילוסופיה בתור שר אוצר עם ידע אפס. העיקר הוא ידע לצעוק שישנסקי שישנסקי ועכשיו הציבור משלם כפול. והתירוץ של אירן לא ימאס לביבי אף פעם. אבל אתה תמשיך לשלם ותגיד ביבי יודע הכי טוב. "לטענת שר האוצר יובל שטייניץ, המדינה כבר פעלה בנושא ומנעה נסיקה של 40% במחיר החשמל, "על ידי ויתור על הכנסות מדינה בסך מיליארד שקל"" - הוא עוד חושב שהוא מציל לעם ישראל את החיים הגאון.. במקום לתת תמריצים לחשמל סולארי (מה שקרה בדיוק ההיפך כי יצא שחברת החשמל מרוויחה פחות ולכן הקטינו את כל התקנים) הם ממשיכים בשלהם ובסוף עוד אומרים אנחנו רק עושים לכם טובה. למה שנבחרי הציבור היקרים לא ישמשו דוגמה לציבור ובמקום לסוע בסופרב A8 ומה לא, יעברו לנהוג בפלואנס חשמלית? אוכלי חינם. ומי אתה חושב משלם על ההתייקרות של שאר המוצרים בשל הדלק והעלייה בחשמל? כן שוב אתה. בסוף מגלגלים הכל לצרכן. אז אתה תשב בבית ותגיד איזה מזל ששטייניץ שר אוצר הוא מחזיק את המדינה, ואני כנראה אצא שוב פעם למחאה בתקווה שהפעם יהיה שינוי רציני חוץ מכמות השערות על הרגליים של דפני ליף. לרגע קיוויתי שזו בדיחה של 1 באפריל, אבל זו המציאות מאז ששטייניץ וביבי מנהלים פה את העניינים. בקרוב ימנו עוד ועדה שתעלה עוד כמה מיליונים וחוזר חלילה...
-
אני מבין שלא יצאת לרחוב בקיץ שעבר... אני הייתי שם וראיתי בעיקר לא אוכלוסיות חלשות. היה מוזר לראות שם לא מעט אנשים כמוני, שמרוויחים כסף אבל נשבר להם הז** מההתנהלות פה. שנשבר להם מגובה המיסים ולא לקבל כלום כמעט בחזרה (אתה מוזמן לקרוא את דוח הנגיד שיצא אתמול) אתה מדבר איתי על קצבאות של ביטוח לאומי? בוא נחתוך כמה מאות אלפי חרדים שחיים על הגב שלי ושלך את המימון ותראה פתאום איך משתחרר כסף למדינה. הם רוצים 10 ילדים? אין בעיה שיעבדו. הם רוצים ללמוד בכולל ולא לעבוד? אין בעיה שיעבדו. העניין הוא שלמר ביבי יותר קל לטפל בדברים אחרים מאשר בחרדים ולמה? כי נוח לו מאוד על הכסא שם למעלה. אז מה עושים? מעלים את מחיר הדלק (עלק כי יש סנקציות על אירן). חשבון חשמל חדש כבר קיבלת? הנה עוד מס חדש. במקום לטפל בבעיות האמיתיות במדינה הזאת הם מצאו להם דרך קלה מאוד להרוויח כסף. למה טרכטנברג לא התייחס בכלל לבעיית החרדים? כי ביבי אמר לו. הכל פוליטיקה. ובקרוב שוב הכל עולה. העיקר בשביל לתקוף את אירן http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3566737,00.html אז שיתקוף כבר את אירן ויעלם לנו מהחיים.
-
אתה עוד פעם נתפס לטפל. זה ויכוח עקר. אתה לא תשכנע אותי ואני כנראה לא אותך. אתה תמשיך לשלם את כל העליות של הדלק ותשכנע את עצמך שזה בסדר ולגטימי אני אשווה לשער הדולר ולמדד הברנט ולהיסטוריה ואהיה בטוח שזה לא. בטח לא כשההשקעה יורדת (ואם לא שמת לב זה מה שכתוב בדוח). מאחל לך בהצלחה.
-
ירידה בהשקעה בחינוך ובתשתיות זה לא משמעותי. הגדלת שכבת העוני לא משמעותי. מקווה בשבילך רק שלא תתפוצץ לך האוטופיה היפה שציירת לעצמך.. מי שנהנה לאכול לוקשים, שיהיה לו בתאבון. ושוב פעם. משבר גוש האירו לא רלוונטי למחיר הדלק בארץ, ועם המשבר עדיין, ההוצאה פר קפיטה מתוך ההכנסה הפנויה גבוהה משמעותית בישראל. מציע לך לקרוא קצת עיתוני כלכלה. שיהיה לך בהצלחה. אני בקיץ הקרוב כנראה אהיה בכיכר עם עוד 400 אלף.
-
איך אתה אוהב לאכול לוקשים הא? ראית מיליוני צעירים מפגינים בגרמניה? בלונדון? בבלגיה? בהולנד? בדנמרק? מה שרואים מפה כנראה שלא רואים משם הא.. המצב לא טוב, אבל להשוות למשבר של 29..... לא יודע על סמך מה אתה מדבר. אתה יודע מה ההבדל בין ישראל לבין שאר העולם מבחינת המחיר על הדלק? אחוז ההוצאה מתוך סך ההכנסה הפנויה. זה שהמחיר לא רחוק זה נכון, הבעיה שיש אנשים בישראל שמבחינתם לשלם על דלק מהווה שליש מהמשכורת. לעומת שאר המדינות, בישראל אין אלטרנטיבה לרכב פרטי כי אין בארץ תחבורה ציבורית. איזה נוח לצטט רק את מה שמתאים לך הא? "רק העשירים נהנו ממדיניות המסים לכל אורך הדו"ח נמתחת ביקורת קשה על התכנית להפחתת מס ההכנסה ומס החברות. "נטל המס ירד אל מתחת לממוצע במדינות אלה (מדינות ה-OECD, א.ל)...משמעות הדבר היא כי ההתמודדות עם הנטל העודף של הוצאות הביטחון ותשלומי הריבית בישראל הוטלה במלואה על צד ההוצאות בתקציב". התוצאה, נטען בדו"ח, היא שבשנים האחרונות מדינת ישראל אינה יכולה לספק לאזרחים את השירותים המקובלים במדינות המפותחות. העוני מתרחב מפני שהקצבאות נמוכות וההשקעה בתשתיות ובחינוך יורדת. בסופו של התהליך, קובעים כלכלני בנק ישראל, התבלבלו היוצרות ובמקום שקיצוצים בתקציב ישמשו לצמצום הגירעון על מנת שמצבה הכלכלי של המדינה יתייצב והיא תוכל לחזור ולספק שירותים לאזרח, שימשו הקיצוצים על מנת לעודד עוד ועוד הפחתות במסים על השכר וההכנסות, מהלך שרק השכבות החזקות נהנות ממנו אם הוא לא משמש להגדלת התקציב." אז תמשיך לשלם 8, ובקרוב גם 10 שח על הדלק בתמורה ללא כלום.
